کناف و دکوراسیون داخلی ریبوار

?صفر تا صد دکوراسیون داخلی و ساختمان
?نمایندگی محصولات شرکت های کناف،کامپوزیت،پی وی سی
?پاسخگویی 24 ساعته

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل، یکی از ایده آل‌‌‌های انسانها در زندگی روزمره می‌باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

?داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

?انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?کابینت

?هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

?کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

?کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

به مدیریت: حسین خالدی

 

 

 

 

دکوراسیون داخلی , دیوارپوش , پارکت , کناف , مجموعه ریبوار در سقز , دکوراسیون داخلی ریبوار در سقز , اجرای انواع تزئینات داخلی ساختمان در کردستان , طراحی انواع کابینت و کمد دیواری , هزینه اجرای تزئینات ساختمان در کردستان ,