نصب و فروش تاسیسات و تجهیزات استخری و نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در آمل و چمستان و محمودآباد

⚡️تعمیر و نگهداری⚡️

 

✳️مشاوره و طراحی و اجرای انواع :

💫پمپ و منبع تغذیه

نماینده پمپ های پنتاکس در مازندران

💫پکیج و رادیاتور

💫لوله و اتصالات 

اجرای موتورخانه

💫لوازم بهداشتی ساختمان

اجرای موتور خانه مرکزی در مازندران

💫تصفیه آب صنعتی و خانگی

💫تهویه مطبوع

نمایندگی VRF در مازندران

💫موتورخانه صنعتی و خانگی

?پخش عمده به همراه مشاوره رایگان?

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

کاشیکاری استخر وجکوزی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

روند اجرای پروژه های صفر تا صد

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
پروژه ولی آباد

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
مراحل اجرای صفرتاصد استخر وجکوزی رادین صنعت

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

✳️انواع تجهیزات استخر
✨پمپ

⚡️در تجهیزات استخر، پمپ یکی از مهم ترین بخش‌ها به شمار می‌رود. وظیفه پمپ، تصفیه آب استخر است که طی فرآیندی آب را از درون استخر کشیده و با هدایت آن به سمت فیلتر، آن را تمیز کرده و مجدد به داخل استخر پمپاژ می‌کند.

✨فیلتر شنی

⚡️از کاربردی ترین تجهیزات استخر، می‌توان فیلترهای شنی استخر را نام برد. این دستگاه متداول ترین راه برای زلال و شفاف کردن آب استخر است.

✨فیلتر کارتریج

⚡️یکی دیگر از تجهیزات ضروری برای استخر، فیلتر کارتریج بوده که برای از بین بردن کلیه ذرات معلق در آب استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلتر متناسب با میزان آب ورودی از فیلترهای استوانه ای شکل با ابعاد و تعداد گوناگون تشکیل می‌شود.

✨مبدل حرارتی

⚡️این نوع از تجهیزات استخر به منظور گرمایش آب استخر به کار برده می‌شود. این دستگاه دارای دو نوع مدار گردش بوده که در هر یک از این مدارها، آب گرم بویلر و آب استخر در حال گردش هستند.

✨سختی گیر آب استخر

⚡️در برخی از مواقع، سختی آب به اندازه ای است که امکان استفاده برای مصارف عمومی‌را نخواهد داشت. از این رو با استفاده از دستگاه سختی گیر، اقدام به رفع این مشکل می‌نمایند. در تجهیزات استخر، سختی گیر آب از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که می‌تواند موجب افزایش دوام و ماندگاری لوازم و بهبود بازدهی سایر تجهیزات استخر گردد.

✨پمپ تزریق کلر

⚡️یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی جهت ضد عفونی کردن آب، کلر است و دستگاهی که این ماده را به آب استخر تزریق می‌کند، پمپ تزریق کلر نام دارد. شاید بتوان عنوان اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات استخر را به پمپ تزریق کلر داد. به دلیل اهمیت بهداشت و جلوگیری از رشد آلودگی‌‌‌های موجود در آب همچون میکروارگانیسم ها، جلبک‌‌‌های کف استخر، حشرات موجود در آب و کلا هر نوع عامل بیماری زا، ضروری است که از دستگاه پمپ تزریق کلر یا دوزینگ پمپ استفاده شود.

⚡️از آنجایی که نظارت بر مقدار کلر وارد شده در آب بسیار با اهمیت است لذا از انواع مختلف پمپ تزریق کلر، متناسب با ابعاد استخر و حجم آب استفاده می‌شود.

🔺نکات مهم درمورد انتخاب کاشی استخر

✳️استخر جایی است که همیشه کاشی و سرامیک ها با آب تماس پیدا می‌کنند حتی بیشتر از حمام و سرویس های بهداشتی، برای همین است که باید در انتخاب کاشی و سرامیک مناسب برای استخر بکوشیم و از کاشی و سرامیک های استخری استفاده کنیم.

فروش داکت اسپلیت در مازندران

✳️کاشی استخری دارای جذب آب صفر است، یعنی آب جذب آن ها نمی‌شود یا به آن ها نفوذ نمی‌کند و در مقابل یخ زدگی مقاوم است و در حالت عادی از سطح کار جدا نمی شود اما کاشی معمولی جذب آب دارد و از محل نصب به مرور جدا می‌شود.

فروش VRF در آمل

✳️برای همین است که به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کاشی و سرامیک های مخصوص استخر استفاده نمایید.

نصب داکت اسپلیت در آمل و چمستان

✳️در یک آزمایش ساده میتوان کاشی معمولی و کاشی استخری را روی میز و از طرف پشت آن که لعاب ندارد گذاشت و روی آن چند قطره و یا یک قاشق آب ریخت.

اجرای لوله کشی مسی در آمل و چمستان

✳️بعد از چند دقیقه سرامیک معمولی آب را به خود جذب میکند اما سرامیک استخری تا هر زمان که باشد آن آب را در پشت خود نگه میدارد مگر اینکه آب بخار شود یعنی آب جذب بیسکویت کاشی و سرامیک نمی‌شود.

✳️ویژگی های کاشی و سرامیک های استخری ( از نکات مهم درمورد انتخاب کاشی استخر):

🔺جذب آب صفر
🔺مقاوم در برابر یخ زدگی 
🔺براق بودن لعاب 

🔺بزرگ تر نشان دادن فضای استخر 
🔺تنوع رنگ ها 
🔺ضد لغزش است 
🔺ویژگی های شیمیایی پایداری دارد و به بدن انسان آسیب نمی‌رساند

✳️رنگ های کاشی استخری 

کاشی و سرامیک های استخری در رنگ های مختلف تولید می شود، از جمله رنگ های زیر:

🔺سفید
🔺 آبی
🔺قرمز
🔺نارنجی 
🔺سبز

⚡️که از جمله پر فروش ترین های این محصول رنگ های آبی و سفید و سرمه ای هستند که رنگ سرمه ای به علت ترکیب رنگ آن که نیاز به ترکیب رنگی بیشتری دارد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است و به جهت زیبایی و لعاب براق آن زیایی آن بسیار بیشتر می باشد.

⚡️طرح ها و ایده هایی که روی کاشی و سرامیک های دکوراتیو و 3 بعدی استفاده می‌شوند نیز بسیار جالب، ساده و جذاب هستند برای مثال شما می‌توانید طرح هایی همچون صدف، ماهی و گیاهان دریایی را در این طرح ها مشاهده کنید که به استخر شما نمایی جذاب می‌دهند.

⚡️آبی رنگی است که دریا دارد و برای همین است که آبی پرطرفدار ترین رنگی است که در کاشی و سرامیک های استخر استفاده می‌شود

نصب دستگاه داکت اسپلیت در چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
فروش فوق العاده داکت اسپلیت در آمل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
فروش لوازم آتش نشانی در چمستان و آمل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
فروش تجهیزات موتورخانه

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اجرای لوله کشی مسی در آمل و چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اجرای تهویه مطبوع در مازندران

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اجرای داکت اسپلیت در چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
طراحی آب نما در آمل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اجرای آب نما در آمل و چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
طراحی موتورخانه در چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
طراحی موتورخانه در چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اجرای تهویه مطبوع در چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اجرای آب نما در چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اجرای آبنما

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
موتورخانه مرکزی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تابلو برق در آمل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
عایق کاری

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
نماینده داکت اسپلیت

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
بوستر پمپ در آمل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
لوله کشی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
اگزاست فن در مازندران

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
لوله و اتصالات مسی در مازندران

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تجهیرات استخر در آمل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
آب نمای استخری

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
استخر چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
فروشگاه تاسیسات در چمستان

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
بوستر

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
هواکش آمل

به مدیریت : آقای شاکری و آقای آتش دامن

وحید آتش دامن
کارشناس تاسیسات مکانیک
دانشگاه آزاد آمل
تلگرام و واتساپ شرکت :۰۹۱۱۳۲۷۱۸۷۸
همراه : ۰۹۱۱۶۴۳۷۳۷۳
ایمیل:Vahid.Atash@yahoo .com
آدرس شعبه ۱ فروشگاه : کیلومتر ۴ جاده آمل به چمستان
آدرس شعبه ۲ فروشگاه : جاده آمل به محمود آباد منطقه کلوده جنب نمایندگی رضاپور
خانه تاسیسات رادین صنعت
آدرس اینستاگرام : khane_tasisaat
تلفن فروشگاه :01143133633
همکار فنی : مهندس شاکری ۰۹۱۱۳۲۵۹۶۰۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمونه کاشی های استخری

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

آب نما در آمل ،ساخت آب نما در محمود آباد ،آب نمای استخری ،آب نمای دیواری ،واتر کرتین ،آب نما چمستان
طراحی آب نما،ساخت آب نما در محمود آباد ،آب نما در آمل ،اجرای آبنما

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

موتورخانه مرکزی ،اجرای موتورخانه مرکزی در آمل ،طراحی و مشاوره ،تابلو برق در آمل ،عایق موتورخانه

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

عایق کاری  ، داکت اسپلیت در آمل ، نماینده داکت اسپلیت ،بوستر پمپ در آمل ،داکت اسپلیت در چمستان ، لوله کشی، نماینده ایمکس در آمل ، نماینده پمپ ایران در آمل ، مبدل استخری 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

تهویه مطبوع ، لوله کشی مسی ، داکت ، اگزاست فن در مازندران ، طراحی تاسیسات در مازندران ، لوله کشی در آمل و چمستان ،لوله مسی در مازندران ،داکت اسپلیت

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

پوش فیت در آمل ، کانال در آمل ، تاسیسات موتورخانه ، دریچه هوا در آمل ، تجهیرات استخر در آمل ، استخر آمل ، استخر در آمل ، پمپ آمل ، پمپ استخری در آمل

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

تجهیزات استخر در آمل و چمستان ، فیلتر شنی در آمل ، جارو استخری در آمل ، فروشگاه استخر آمل ، تاسیسات آمل ، پمپ آب در آمل ، آتش نشانی آمل ، ساخت استخر در آمل و چمستان

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

ساخت تابلو در آمل ، فیلتر شنی در چمستان ، اجرای کانال در مازندران ، مبدل استیل ، فن در آمل ، بوستر پمپ در چمستان ، فروشگاه پمپ آب ، تابلو آمل  

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

هواکش آمل نصب رادیاتور در آمل ، بوستر پمپ در مازندران ، بوستر ، بوستر در آمل ، فیلتر شنی محمود آباد ، پمپ آب ، لوله و اتصالات مسی در مازندران ، دریچه هوا در مازندران

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

تاسیسات آمل ، فروشگاه تاسیسات در چمستان ، لوله کشی در مازندران، استخر چمستان ،لوله کشی‌گاز ،داکت اسپلیت در محمودآباد ، اجرای لوله کشی در چمستان،لوله کشی در مازندران ،اجرای فاضلاب 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

 

 

 

تجهیزات استخر  , طراحی و ساخت صفر تا صد استخر  , طراحی و ساخت صفر تا صد سونا و جکوزی , پمپ و منبع تغذیه , پکیج و رادیاتور , لوله و اتصالات , لوازم بهداشتی ساختمان , تصفیه آب صنعتی و خانگی , تهویه مطبوع , موتورخانه صنعتی و خانگی , پکیج  , اجرای استخر در آمل , اجرای استخر در چمستان , اجرای استخر در محمود آباد , طراحی استخر در آمل , طراحی استخر در چمستان , طراحی استخر در محمود آباد , اجرای صفر تاصد استخر در آمل , اجرای صفر تاصد استخر در چمستان , اجرای صفر تاصد استخر در محمود آباد , تعمیر و نگهداری استخر در آمل , تعمیر و نگهداری استخر در چمستان , تعمیر و نگهداری استخر در محمود آباد , مشاوره استخر در آمل , مشاوره استخر در چمستان , مشاوره استخر در محمود آباد , تاسیسات استخر در آمل , تاسیسات استخر در چمستان , تاسیسات استخر در محمود آباد , ساخت استخر در آمل , ساخت استخر در چمستان , ساخت استخر در محمود آباد , پیمانکار استخر در آمل , پیمانکار استخر در چمستان , پیمانکار استخر در محمود آباد , تجهیزات استخر در آمل , تجهیزات استخر در چمستان , تجهیزات استخر در محمود آباد , تجهیزات استخر در آمل , تجهیزات استخر در چمستان , تجهیزات استخر در محمود آباد , پمپ استخر در آمل , پمپ استخر در چمستان , پمپ استخر در محمود آباد , تصفیه استخر در آمل , تصفیه استخر در چمستان , تصفیه استخر در محمود آباد , تصفیه استخر در آمل , تصفیه استخر در چمستان , تصفیه استخر در محمود آباد , نماینده پکیج ایران رادیاتور در آمل , نماینده پکیج ایران رادیاتور در چمستان , نماینده پکیج ایران رادیاتور در محمود آباد , نماینده پکیج بوتان در آمل , نماینده پکیج بوتان در چمستان , نماینده پکیج بوتان در محمود آباد , نماینده ایمکس در آمل , نماینده ایمکس در چمستان , نماینده ایمکس در محمود آباد , نماینده محصولات استخر در آمل , نماینده محصولات استخر در چمستان , نماینده محصولات استخر در محمود آباد , نماینده پمپ در آمل , نماینده پمپ در چمستان , نماینده پمپ در محمود آباد , نماینده پمپ لئو در آمل , نماینده پمپ لئو در چمستان , نماینده پمپ لئو در محمود آباد , نماینده پمپ ایران در آمل , نماینده پمپ ایران در چمستان , نماینده پمپ ایران در محمود آباد , پمپ اسنخری در آمل , پمپ اسنخری در چمستان , پمپ اسنخری در محمود آباد , نمایندگی پیمتاش در آمل , نمایندگی پیمتاش در چمستان , نمایندگی پیمتاش در محمود آباد , نمایندگی یو پی وی سی در آمل , نمایندگی یو پی وی سی در چمستان , نمایندگی یو پی وی سی در محمود آباد , نمایندگی اتصالات استخری در آمل , نمایندگی اتصالات استخری در چمستان , نمایندگی اتصالات استخری در محمود آباد , نمایندگی شیر آلات در آمل , نمایندگی شیر آلات در چمستان , نمایندگی شیر آلات در محمود آباد , پله استخری در آمل , پله استخری در چمستان , پله استخری در محمود آباد , پکیج و رادیاتور در آمل , پکیج و رادیاتور در چمستان , پکیج و رادیاتور در محمود آباد , کف کش در آمل , کف کش در چمستان , کف کش در محمود آباد , اجرای موتورخانه در آمل , اجرای موتورخانه در چمستان , اجرای موتورخانه در محمود آباد ,