پله، درب، نرده، اسپیرال، فرفورژه دست ساز و درب های خاص

?تولید کننده پله و درب های دست ساز

?نصب و ارسال به تمامی کشور

⭕️نرده فرفورژه پله

✳️نرده فرفورژه پله درون ساختمان ها یکی از مواردی است که می بایست حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاری گرداگرد آن واقع گردد تا به این منظور به هنگام سکندری خوردن یا به هر دلیلی افتادن و سقوط از روی پله های ساختمان بتوان از پله مارپیچ به عنوان تکیه گاهی در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.

✳️این مسئله زمانی بیشتر نمود می یابد که داخل ساختمان ها بچه های کوچک و بازیگوشی باشند که دائما از پله ها بالا و پایین می روند و احتمال سقوط یا سکندری خوردن آن بسیار زیاد است و در صورت نبود نرده فرفورژه پله ممکن است عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

✳️بنابراین ساخت و نصب پله مارپیچ را بلافاصله پس از نصب پلکان منزل خویش حتما به دست افراد متخصص و کاربلد بسپارید تا با بهره گیری از علم و تخصص خویش در این زمینه بتوانند با نصب نرده فرفورژه پله به عنوان حفاظ آهنی یا چوبی جان خود و اعضای خانواده و به ویژه کودکان بازیگوش خود و مهمانان خویش را از هر گونه آسیب جدی حفظ نمایید.

⭕️درب فرفورژه

?درب فرفورژه ساختمان ، یک نوع دیگری از درب های ساختمانی محسوب می شود که در قسمت ورودی ساختمان ها، پارکینگ، درب حیاط و یا حتی در محل ورودی ساختمان های اداری نصب می شود.

?درب های فرفورژه ساختمانی که از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند عموماً از فولاد مقاوم ساخته می شوند. بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی درب های فلزی ساختمان ها به کار می روند.

?درب فرفورژه ساختمان باید از نظر رنگ و طرح با نمای بیرونی هماهنگ باشد

 به مدیریت : آقای علی فالی

 

 

 

 

 

 

طراحی و ساخت پله و نرده و درب های دست ساز در عسلویه , پله سازان جم در عسلویه , تولید کننده پله و درب های دست ساز , پله , درب , نرده , فرفورژه دست ساز ,  درب های خاص ,