طراحی و نصب انواع نرده استیل استاتیک آلومینیوم و حفاظ استیل اپکس

?مشاوره ، طراحی و ساخت انواع نرده های استیل ، آلومینیوم ، پلکسی ، آهنی رنگ الکترواستاتیک

?نصب انواع حفاظ های استیل و حفاظ دیواری

?به صورت نقد و اقساط

✳️نرده استیل

?امروزه معماران برای هر چه زیباتر شدن پروژه‌های ساختمانی خود از معیارهای زیادی بهره می‌گیرند. استفاده از نرده استیل را که هم جنبه زیبایی دارد و هم باعث امنیت بیشتر در ساختمان می‌شود می‌توان به‌عنوان یکی از این معیارها معرفی کرد. نرده استیل در ساختمان‌سازی کاربردهای زیادی دارد.

?قیمت نرده استیل یا حفاظ استیل براساس اندازه لوله یا پروفیل اجرا شده محاسبه می گردد. نرده استیل به دلیل مقاومت در برابر رطوبت هوا می تواند کیفیت شکل سلولی و آلیاژی خود را بدون هیچ گونه تغییر و فرسایشی برای سال های طولانی حفظ کند برای همین قیمت نرده استیل براساس جنسیت تعیین می شود. وزن نرده استیل سبک است اما این کاهش بر استحکام نرده تاثیری نداشته و می توان نرده استیل را یکی از مستحکم ترین و ایمن ترین انواع نرده پله و تراس شیشه ای دانست.

✳️حفاظ استیل

?حفاظ استیل نوعی سیستم برای ایمن نگاه داشتن محیط ساختمان می‌باشد و معمولا جلوی پنجره ، تراس ، بالکن و یا سایر محیط های داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این نوع حفاظ ها ضمن داشتن زیبایی ظاهری از استحکام بالایی برخوردار می باشند.

?حفاظ های استیل نسبت به حفاظ های آهنی از استحکام و زیبایی ظاهری بیشتری برخوردارند ضمن اینکه حفاظ های استیل دارای خاصیت ضد زنگ و ضد اسیدی می باشند. حفاظ‌های استیل در انواع ساختمان کاربرد دارد از آن جمله می توان به بانک ها منازل مسکونی ساختمان های اداری و مجتمع های تجاری اشاره کرد.

به مدیریت : یبلویی

شماره های تماس:
09134209458

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

طراحی و نصب انواع نرده و حفاظ استیل در نجف آباد , نصب انواع حفاظ های استیل و حفاظ دیواری در نجف آباد , حفاظ دیواری  , نرده  استاتیک  , نرده آلومینیوم  , انواع نرده , قیمت نرده استیل ,