طراح و سازنده انواع ماشین آلات بازیافت و امحا ماژان صنعت

?شرکت ماژان صنعت با توجه به نیاز روز جامعه بشری و با شعار تفكیك از مبدا به طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی بازیافت و امحا در استان خراسان رضوی پرداخت و خوشبختانه تا به امروز توانسته با استفاده از مهندسین داخلی به طراحی و ساخت خطوط بازیافت اعم از بازیافت پلاستیك و لاستیك و مواد پلیمری بپردازد.

?همچنین برای اولین بار به طراحی ماشین آلات ریموك سیا ر پرداخته است.لازم به ذکر است این شرکت در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی شرکت داشته است.باتوجه به آمار سازمان محیط زیست کشور سالانه 93 درصد زباله ها به دلیل کمبود ماشین آلات داخلی به صورت سنتی دفن می شود. خدای منان را شاکریم که به امر تولید با کیفیت دست یافته ایم.

✳️اهمیت دستگاه های زباله سوز

?سوزاندن یک روند از میان بردن پسماند است که از طریق سوزاند مواد ارگانیک موجود در پسماند انجام می پذیرد. این سیستم و دیگر سیستم های فعال با حرارت بالا به عنوان عملیات حرارتی توصیف می شوند. سوزاندن زباله ها، آن ها را به خاکستر، گاز های دودکش و گرما تبدیل می کند. خاکستر اغلب بوسیله اجزا غیر معدنی بصورت اجزا جامد یا ذرات موجو در گاز های دودکشی شکل می گیرد. این گاز های قبل از خروج از دودکش از آلاینده های خاصی پاک می شوند.

?زباله سوزی سود های بسیاری برای سوزاندن برخی از پسماند های خاص مانند زباله های بیمارستانی، و برخی زباله های خطرناک که پاتوژن ها و مواد سمی در دمای بالا از بین خواهند رفت، دارد.

?سوزاندن زباله در برخی کشورها مانند ژاپن که معضل کمبود زمین دارند رواج دارد. دانمارک و سوئد پرچم دار تولید و استفاده انرژی حاصل از سوزاندن زباله هستد. آن ها بیش از یک قرن است که از این تکنولوژی استفاده می کنند.

?اولین دستگاه زباله سوز در بریتانیا در سال 1874 و در ایالات متحده آمریکا در سال 1885 ساخته شد. دستگاه زباله سوز یک کوره برای سوزاندن زباله است. زباله سوز های مدرن یک فیلتر جهت گاز های خروجی دارند. این دستگاه انواع محتلفی دارد.

?از گرمای حاصل از سوزاندن زباله ها می توان برای تولید بخار برای چرخاندن توربین و تولید الکتریسیته استفاده کرد. مقدار معمول تولید انرژی به ازای هر تن زباله شهری، حدود 2.3 مگاوات برق است.

?زباله سوزی خروجی هایی مانند خاکستر و گاز دارد. این خروجی ها قبل از رسید به فیلتر خروجی حاوی فلزات سنگین، دیوکسین ها، دی اکسد سولفور و هیدروکلریک اسید هستند و دستگاه ها به فیلتر خروجی مناسب مجهز نباشند، این آلودگی های به اتمسفر وارد خواهند شد.

?در ایران نیز از این دستگاه ها به خصوص برای زباله های بیمارستانی استفاده می شود.

به مدیریت : مصطفی طیبی و محمد طیرانی

https://majansanat.com/

https://www.dalfak.com/majan
https://www.aparat.com/MajanSanat
majan.sanaat@gmail.com

 

 

آسیاب 40 سانتی تکفاز

 

آسیاب دهانه 60

 

بالمیل

 

پوست کن کابل اتومات

 

تیغه تیز کن

 

شریدر دو شفت

 

دستگاه پرس کارتن 400 کیلویی

 

دستکاه بلندر

 

دستگاه امحای ویال واکسن

 

آسیاب چینی

 

 

 

طراح و سازنده انواع ماشین آلات بازیافت و امحا ماژان صنعت در مشهد , ماشین آلات بازیافت  , شرکت ماژان صنعت , ماشین آلات صنعتی بازیافت و امحا در استان خراسان رضوی , دستگاه های زباله سوز , پودر کن لاستیک , پودر کن شیشه , پرس ضایعات کارتن , بلندر , آسیاب , کندر , تیغه تیزکن آسیاب , بالمیل , پوست کن کابل , دستگاه جداساز روکش کابل , خط کامل بازیافت پت , میکسر , دستگاه امحای شیشه ویال واکسن , دستگاه امحای ویال , دستگاه خردکن آمپول , سنگ شکن مخروطی cs , آسیاب لاک ,