Address & Contact

Our Address

رشت، بلوار رودباری، نبش خیابان شهید میری ساختمان دانش طبقه دوم واحد 5

خدمات مالی و مالیاتی آسوده حساب سبز خزر

?  ما با تلفیق تجربه و تخصص در دانش حسابداری و حقوق بهترین و اولین تیم برای انجام امور مالی و مالیاتی شما هستیم.

? آسوده حساب به شما کمک می کند مالیات خود را مدیریت کنید

http://asoodehesab.ir

? مشاور مالیاتی ، یک متخصص حسابداری است که به قوانین مالیاتی نیز تسلط دارد. ما با تخصص در حسابداری و تسلط بر قوانین بهترین شرکت هستیم که به شما کمک می کنیم تا مالیات خود را کاهش دهید.

? ما بعنوان اولین شرکت خدمات مالی و مالیاتی توانسته ایم با یک ایده جدید، همه واحدهای صنفی را از حسابداری و نتایج ارزشمند آن بهره مند سازیم

? ماموریت ما این است تا همچون تراز در دست معمار که انحرافات ساختمان را به او نشان می دهد، با نشان دادن انحرافات مالی، صاحبان مشاغل را در رفع آن یاری نموده و باعث رونق کسب و کارشان شویم

? ایمان داریم در آینده ای نه چندان دور به کمک حسابداری، چون خورشید بر راه فعالیت های اقتصادی همه صاحبان مشاغل کشورمان می تابیم تا بتوانند با تصمیم گیری های آگاهانه مسیر صحیح به سوی قله های پیشرفت را طی نمایند.

? برنامه ریزی کسب و کار
برنامه ریزی می تواند به صورت کوتاه مدت و بلند مدت باشد. یک برنامه ریزی خوب به ما کمک می کند تا بتوانیم به اهداف خود نزدیک شویم.

? معاملات و سهام
در بازار سرمایه به‌صورت روزانه معاملاتی بین سرمایه‌گذاران انجام می‌شود و این معاملات، حجم را شکل می‌دهد.

? پیش بینی های مالی
برنامه ریزی برای آینده یکی از جنبه های کلیدی مدیریت سازمانی است و برای موفقیت همه ی شرکت ها، صرف نظر از اندازه آنها، حیاتی است.

? تحلیل بازار
تحلیل بازار شامل چندین ابزار ارزیابی و بحث در مورد صنعت شما و چشم انداز آن در بازار است. همچنین شامل تجزیه و تحلیل بازار هدف و تجزیه و تحلیل رقابتی نیز است

? برنامه ریزی استراتژیک
برنامه‌ریزی استراتژیک یک فعالیت مدیریتی در سازمان‌ها می‌باشد که برای تعیین موارد مختلفی استفاده می‌شود

? تحلیل SWOT
SWOT یک نوع تحلیل درونی و بیرونی کسب و کار است که بر اساس نقاط قوت و ضعف (عوامل درونی) و فرصت‌ها و تهدید‌ها (عوامل بیرونی) تدوین می‌شود.

 

http://asoodehesab.ir

مدیریت:آقای فرزان

 

 

 

 

 

خدمات مالی و مالیاتی , خدمات مالی , خدمات مالیاتی ,