Address & Contact

Our Address

مازندران ، ساری ، بلوار پاسداران ، خیابان گلشن ، درب دوم

Telephone

عایق سفید نانو کاراگستر

? واحد عایق سفید کاراگستر

با توجه به نیازهای فراوان صنعت ایزولاسیون در راستای عایق بندی اصولی در صنعت ساختمان و عدم کاربری موثر عایق ها و محصولات سنتی، این واحد با بهره گیری از کارشناسان برجسته داخلی و برخورداری از کادر مشاورین متخصص خارجی، تولیدات خود را در سال ۱۳۸۵ با هدف ارایه نسل نوین عایق های پلیمری در صنعت ساختمان آغازنمود. این واحد با برخورداری از نمایندگان مجرب و آموزش دیده در سراسر کشور آماده ارایه خدمات تخصصی در حوزه ایزولاسیون و پوشش های ساختمانی می باشد.

محصولات ارایه شده توسط این واحد عبارتند از:
۱- عایق سفید مسلح ( ایزوفلکس)

پوششی ضخیم ،مسلح و یکپارچه بوده که با خواص برتر جایگزین بسیار مناسب برای سایر عایق های سنتی مانند ایزوگام و آسفالت است.
اجرای عایق سفید مسلح کاراگستر به صورت بهداشتی و بدون آلودگی زیست محیطی صورت پذیرفته و مقاومت در مقابل عوامل جوی و نور خورشید، دوام،انعطاف بالا، یکپارچگی و بدون درز بودن این نوع عایق و همچنین مقاومت در برابر سرما و گرما و یخ زدگی و ترک و نیز قدرت چسبندگی و قابلیت اجرا در شرایط گوناگون از دیگر ویژگی های خاص این محصول نسبت به عایق های سنتی می باشد.

از جمله کاربری های این محصول می توان به ایزولاسیون بام منازل مسکونی، مدارس، اماکن عمومی، دیوارها، سقف های شیروانی و صنعتی، کارخانه ها، انبارها، ایزولاسیون سردخانه ها، محفظه های کولر، کانکس ها، ایزولاسیون گنبدها و سطوح شیب دار و همچنین ایزولاسیون سرویسهای بهداشتی، حمام، آشپزخانه و استخرهااشاره کرد.

۲- رنگهای ساختمانی آکریلیکی

این محصولات بر پایه رزینهای اکریلیک تولید می شوند، در ساختار این محصولات از هیچگونه حلال نفتی و مواد سمی استفاده نشده و به همین دلیل بدون بو و سمیت در کلیه مکان ها قابل استفاده هستند،

از ویژگیهای بسیار مطلوب رنگهای آکریلیکی می توان به سهولت کاربری، عمرطولانی، چسبندگی فوق العاده، غیر قابل اشتعال بودن، قابلیت شستشو، مقاومت در مقابل نور خورشید و تغییر رنگ، عدم جذب گرد و غبار، پوشش دهی بالا، مقاوم در برابر ترکخوردگی و زیبایی فوق العاده اشاره کرد.
با توجه به خصوصیات برتر رنگهای آکریلیک، بهترین انتخاب برای رنگ آمیزی منازل، ادارات، مدارس و مراکز آموزشی،مراکزدرمانی و بیمارستان ها، هتل ها و رستورانها، کارخانجات صنعتی، پالایشگاهها ،نیروگاهها، کارخانجات مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، ورزشگاهها و سایر مراکز است.

این رنگها در انواع مات، نیمه مات و براق و با توجه به کاربری در نماهای داخلی و خارجی تولید و ارایه شده و بر روی کلیه سطوح گچی، آجری ، سیمانی، فلزی، چوبی،سنگی و آزبست قابل استفاده است.

واحد عایق سفید در قسمتهای تخصوصی جهت فضاهای صنعتی شیمیایی آزمایشگاهی از محصولاتی مناسب برای ان مکان استفاده میکند

این شرکت مفتخر است در راستایی بهینه سازی تولید داخل تمامی مکانهای صنعتی را ایزوله و مجهز میکند ( ناسب برای استخرهای اسیدی کورهای صنعتی و حرارت بالا فلزات زیر اب و کشتیها و …..)

درزمینه ساخت و بازسازی ساختمان نازلترین قیمت ١٧سال سابقه
%تخفیف ویژه %
عایق سفید و نانو استاندارد کیفیت دوام زیبایی حتما نیاز میشه

 

 

 

مدیریت: کرمانی

 

عایق سفید کاراگستر در ساری,عایق کاری در ساری,ساخت و بازسازی ساختمان در ساری,عایق سفید در ساری,عایق سفید کاراگستر,عایق سفید کاراگستر در ساری,عایق سفید و نانو در ساری,عایق کاری در ساری