عطرالگانس

✅بسته بندی و پخش انواع و اشکال مختلف
✅فروش عطر کیلویی وگرمی
✅فروش شیشه خالی
✅عامل فروش شرکت ApA فرانسه

به مدیریت:آقای زمانی

*******************

رایحه‌های اصلی

عطرها با این‌که خیلی متفاوت هستند اما در ساخت‌شان معمولا از یکسری رایحه‌های اصلی استفاده می‌شود، رایحه‌هایی مثل، عطر گل‌ها، رایحه‌های شرقی، ترکیب گل و رایحه‌های شرقی، چوب صندل و میوه‌ها جزو اصلی‌ترین‌ها هستند. هم چنین گیاهانی مثل بادیان رومی، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اکالیپتوس، کندر، یاسمن، شمعدانی، زنبق، اسطوخودوس، لیمو، یاس بنفش، لی لی، ماگنولیا، خزه، بهار نارنج، پرتقال، زنبق زرد، نعنا، کاج، تمشک، رز، گل مریم و وانیل جزو موارد بسیار محبوب و پرطرفدار به حساب می‌آیند. نوع عطر این گیاهان و میوه هاست که تعیین می کند عطر شما سرد است یا گرم.

شاید از خودتان بپرسید؛ چطور می‌شود عطری که ترکیبی از روغن‌های معطر و الکل است ماندگار شود؟ در حالی که الکل می پرد و روغن‌های معطر هم ممکن است زیاد با دوام نباشند.

راز ماندگاری عطر با بخش دیگری از طبیعت تکمیل می‌شود: حیوانات! جالب است بدانید عطر را با کمک گرفتن از بعضی از حیوانات ماندگار می‌کنند. حیواناتی مثل آهو، با ایجاد مشک به دوام عطرها کمک می‌کنند. یعنی معمولا سازندگان عطرهای خوشبو مقداری مشک و عنبر هم به عطرشان اضافه می‌کنند تا این عطرها مدت زمان بیش تری رایحه‌شان را حفظ کنند و روی بدن بمانند.

معمولا میزان ماندگاری پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها به همین خاطر بیش تر از سایز عطرهاست. بنابراین اگر میزان ماندگاری عطر برای تان مهم است به سراغ این دو دسته بروید.

 

https://t.me/felixelectronic

 

 

 

پخش عطر , قیمت عمده عطر , فروش عمده ادکلن اصل , فروش عمده ادکلن فیک , قیمت عمده اسانس عطر , فروش عمده عطر جیبی ,