Address & Contact

Our Address

زنجان ، خیابان 18 متری بشیر

Telephone

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی معراجی ها

⚜️ عکاسی صنعتی کارخانه ها ، کارگاه های تولیدی 
⚜️ کلینیک معماری ، قطعات صنعتی ، شرکت های بازرگانی و تجاری و …
⚜️ عکاسی حرفه ای برای پیج های اینستاگرامی لباس و محصولات آرایشی و انواع عذا و …
⚜️ عکس و تیزر تبلیغاتی لوازم برقی ، محصولات بهداشتی ، محصولات شوینده ، مواد غذایی ، جواهرات ، دکوراتیو ، حیوانات و …

هر زمان که نام عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی به گوش می خورد تصاویری که روی بسته بندی ها کالاها است در ذهن نمایان می شود. می توانید تصاویر تبلیغاتی در بیلبورد های تبلیغاتی، شبکه های مجازی و دیگر مکان ها مشاهده کنید. از تصاویر تبلیغاتی یا صنعتی به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغات در جامعه کنونی و مجازی استفاده می شود که بی شک موجب رشد تجاری و توسعه برند می شود. برای مثال می توان جنگ جهانی دوم را به یاد آورد، بخش هایی که در غرب اروپا از بین رفته بود اما با کمک های مالی ایالات متحده به آرامی جان تازه ای می گرفت، به همین ترتیب اروپا یک مصرف کننده عالی تبدیل شد و مکانی عالی برای تبلیغات محصولات آمریکایی ها. 

⚜️ فیلمبرداری صنعتی مشابه تصویربرداری صنعتی می باشد و از سوژه های منتخب بر اساس نیاز عکسبرداری و فیلمبرداری می شود. در برخی موارد ممکن است به علت (فضای وسیع، طرز استفاده از ماشین آلات ، فضای کارخانه و دیگر موارد) نتوان از سوژه ها عکسبرداری نمود و نیاز است فیلمبرداری صنعتی انجام شود. فیلمبرداری صنعتی معمولا با دوربین های فیلمبرداری و هلی شات انجام می شود. کانون تبلیغاتی مدرن طرح با استفاده از تجهیزات مدرن عکاسی و فیلمبرداری صنعتی آماده خدمات فیلم برداری از خط تولید، کارخانه، فیلم برداری هوایی (هلی شات) و سایر پروژه های فیلمبرداری می باشد.

⚜️ تجربه و سابقه کار از مزیت های رقابتی کانون تبلیغاتی مدرن طرح است.

⚜️ می توان نتیجه گرفت که تبلیغات امر مهمی در بازاریابی می باشد که می تواند درآمد و همچنین تجارت را توسعه داد، اگر چه عکاسی را در زمان قدیم یک هنر می دانستند اما در زمان کنونی از عکاسی به عنوان یک شغل یاد می کنند. در ابتدا از تصاویر در روزنامه ها و مجلات استفاده می کردند و به مرور استفاده از عکس های تبلیغاتی و صنعتی به عنوان ابزار تبلیغاتی مؤثر تبدیل شد.

 

مدیریت:آقای محمدرضا قائلی 

 

 

 

اصول عکاسی صنعتی , قیمت عکاسی صنعتی , معنی عکاسی صنعتی , عکاسی صنعتی , تعرفه عکاسی صنعتی ۱۴۰۰ , عکاسی صنعتی و تبلیغاتی چیست , عکاسی صنعتی , عکاسی صنعتی در ایران ,