کنترل رطوبت و حرارت اتوماسیون حرارتی AH

?فروشنده برق حرارتی و صنعتی

?کنترل حرارت ، رطوبت ، ترمومتر لیزری

?دورسنج نوری مکانیکی ترموکوپل (یسمی ، میله ای ، سرامیکی ، فکسی بل ، ترانس میتردار )

?ولت ، آمپر ، مولتی متر ، ترموستات  ، ترانس میتر ، فرکانس متر ، کسینوس فی متر

?دورسنج

?دورسنج وسیله‌ای جهت اندازه‌گیری سرعت دوران یک جسم متحرک (در حال چرخش) است.این سرعت سنجی را می‌توان به دو صورت دورسنج مکانیکی یا دورسنج لیزری (نوری-الکتریکی) انجام داد.

?برای اندازه‌گیری سرعت، در تاکومترلیزری، سنسور نور بر روی یک نقطه خاص از جسم دور، فوکوس کرده، همچنین حساسه‌های نوری نیز بر روی جسم دورا، در هر بار دور زدن یک بار نور را حس می‌کنند. با در نظر گرفتن دور در بازه‌ی زمانی مشخص، سرعت جسم چرخنده برحسب rmp بدست می‌آید.

?ترمومتر لیزری

?ترمومتر لیزری درواقع نوعی ترمومتر مادون قرمز است.می دانیم که جنب و جوش مولکول های هوای گرم و جسم گرم بیشتر از سایر اجسام است.این مولکول ها نوعی انرژی مادون قرمز تولید می کنند که توسط ترمومتر لیزری جذب شده و به سیگنال الکتریکی تبدیل می شوند.

?ترموتر لیزری با اندازه گیری انرژی تمام اجسام و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی دما را روی صفحه نمایش نشان می دهد.انرژی مادون قرمز طول موج بیشتری نسبت به نورهای مریی دارد و باعث شده که جز طیف موج های الکترومغناطیسی همچون امواج ماکرویوو ، امواج رادیویی ؛ امواج فرابنفش و اشعه ایکس باشد.

 

به مدیریت : حمیدرضا شوشتری

 

 

 

 

 

 

 

فروشگاه برق حرارتی و صنعتی اتوماسیون حرارتی AH در لاله زار , فروشگاه برق حرارتی  , اتوماسیون حرارتی AH , فروشگاه برق در لاله زار  , ترمومتر لیزری  , دورسنج , فرکانس متر  ,