فروش قطعات مشعل های گازی و گازوئیلی خانگی و صنعتی

? فروش انواع لوازم موتورخانه و کوره

? مزایا و ویژگی های فیلتر ستاک:

استفاده ازصافی قوسی بامساحت زیاد باعث می شودتاکارایی آن در درازمدت بدون نیازبه تمیز کردن یا تعویض صافی حفظ شود.
مساحت زیاد صافی باعث کاهش افت فشار ودستیابی به ظرفیت عبورگاز بیشترمی گردد.
قوس بیرونی صافی به سمت ورودی باعث استحکام وفرو نریختن آن دربرابر سرعت بالای گاز می شود.

قوس صافی باتوجه به زائده های موجودروی بدنه در دوسرصافی اجازه عبور ذرات از این قسمت را نداده وبهترین شرایط را برای گیراندازی ذرات ایجاد می کند.
درفیلترهای بانافی اندازه گیری فشار تشخیص میزان گرفتگی صافی درحین مصرف امکان پذیر است.
فیلترستاک طبق الزامات استانداردINSO۲۲۱۰۷تولید وبا۱/۵ برابر فشارکاری مورد آزمون نشستی قرارگرفته است.
دوسال ضمانت بیمه محصول وپشتیبانی قطعات یدکی از ویژگی های همه محصولات ستاک است.

? تفاوت در مشعل گازی و گازوئیلی

❇️تفاوت در نوع سوخت

مشعل های گازوئیلی : نحوه عملکرد و ساختار این مدل از مشعل ها به این صورت است که برای احتراق نیاز به سوخت های مایع و نفتی دارند. و تمامی اجزا در یک واحد نصب و اجرا شده است. الکتروموتور بکار رفته در مشعل گازوئیلی موجب حرکت و چرخش پمپ گازوئیل و پروانه دمنده می شود. داخل پمپ یک شیر تنظیم فشار و یک عدد شیر مغناطیسی با عملکردی سریع روی پمپ و یا لوله ی اتصال به نازل تعبیه شده است. زمانیکه گازوئیل از نازل عبور می کند از مایع به پودر تبدیل شده، و به صورت پودری پاشیده می شود. بعد از پاشش پودر ترانس با ولتاژ بالا، و ایجاد جرقه در سر الکترود جرقه، سوخت پاشیده شده را مشتعل کرده و شعله ایجاد می گردد. که میتوان از تفاوت مشعل گازی و گازوئیلی به این مورد اشاره داشت.

مشعل های گازی : ساختار و عملکرد مشعل های گازی کاملا مشابه مدل های گازوئیلی است. با این تفاوت که مشعل های گازی قادر به سوزاندن سوخت گاز می باشند. برخلاف مدل های گازوئیلی که سوخت مایع ابتدا تبدیل به پودر شده، در مشعل های گازی با اتصال به لوله ی گازی طبیعی، با دریافت گاز به حالت آماده برای ایجاد شعله و احتراق وارد دستگاه می شود. این مدل مشعل در دو نوع فن دار و بدون فن طراحی و ساخته می شوند. با شروع بکار دستگاه رسیدن جریان برق به ترانسفورماتور جرقه زده و سر الکترودها جرقه ایجاد می کند، و با باز شدن شیر برقی و جریان گاز درون محفظه احتراق با مخلوط شدن هوا و گاز شعله ایجاد می گردد. بنابراین تفاوت مشعل گازی و گازوئیلی در نوع سوخت آنها می باشد. مدل های گازی به طور مستقیم به خط لوله نصب شده و به طور مستقیم سوخت مورد نیاز مشعل را تامین می کند. در مدل های گازوئیلی لازم است به طور دائم منبع پر شود.

❇️وجود نازل در مشعل گازوئیلی

از دیگر موارد مهم در تفاوت مشعل گازی و گازوئیلی میتوان به وجود نازل در مدل های گازوئیلی اشاره داشت. همانطور که اشاره شد مشعل های گازوئیلی تنها قادر به مصرف سوخت مایع هستند، استفاده از نازل در این مشعل ها موجب شده بعد از عبور سوخت مایع یا همان گازوئیل آن را به پودر تبدیل می کند. نقش نازل در این تجهیزات به این صورت است که سوخت مکیده شده توسط پمپ گازوئیل با عبور از آن به پودر تبدیل شده و برای احتراق آماده می شود. به طور عمده نازل های سوخت به صورت مخروط طراحی شده اند.

❇️فتوسل

فتوسل از یک صحفه سرامیکی تهیه شده که روی آن از ماده ای به نام سولفید کادیوم به صورت مارپیچ قرار گرفته است، دو طرف مارپیچ، توسط دو رشته سیم به رله متصل شده اند، به طور عمده از فتوسل در مشعل های گازوئیلی و برخی مدل های گازسوز برای جلوگیری از انباشت سوخت در داخل کوره و جلوگیری از بروز انفجار مورد استفاده قرار می گیرد. محل قرار گیری فتوسل ها درون محفظه ی مشعل نصب شده و به طور کامل داخل دیگ و شعله را کنترل می نماید. بنابراین از تفاوت مشعل گازی و گازوئیلی وجود فتوسل در این تجهیزات می باشد.

❇️نیاز به نگهداری و سرویس های دوره ای

از تفاوت مشعل گازی و گازوئیلی میتوان به انجام سرویس های دوره ای در مدل های گازوئیلی اشاره داشت. به دلیل وجود ناخالصی و مواد معلق در گازوئیل، در این مدل مشعل ها بعد از مدتی قطعات و اجزای داخلی مشعل دچار رسوب شده و لازم است نسبت به تمیز کردن آنها اقدام نمایید. لازم بذکر است تمامی مشعل ها دارای فیلترهایی با منافذ ریز می باشند که از ورود آلودگی به داخل مشعل مانع بعمل می آورد. باید در نظر داشت که گازوئیل نسبت به گاز دارای آلودگی های بیشتر است که در خصوص نگهداری مشعل های گازوئیلی باید به صورت دوره ای و مرتب قطعات، اجزا و فیلترها را تمیز نمایید.

 

به مدیریت:آقای ناصری

 

 

 

 

 

 

تاسیسات , فروشگاه تاسیسات آبان ناصری در تهران , انواع مشعل خانگی و صنعتی , مشعل گازوئیلی , مشعل گازی , کاربرد انواع مشعل , تفاوت مشعل گازی و گازوئیلی , انواع لوله و اتصالات , فروش قطعات مشعل گازی و گازوئیلی در تهران , گاز  , آب ,  نجار , ستاک , بالانسر , رگلاتور ,شیربرقی , شیربرقی گاز , شیربرقی آب , شیر برقی نجار ,  پرشر , ترانس , ترانس القائی , نازل گازوئیلی , مشعل فتوسل , دوگانه سوز , فتوسل گازوئیل ,