فروش انواع پکیج و رادیاتور، فروش لوله و اتصالات نیوپایپ، ساخت و تجهیز استخرهای سرپوشیده در تبریز

بازرگانی ولی زاده


نماینده شرکت صنایع گیتی پسند
مرکز پخش لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ
مرکز پخش رادیاتور اترپن به کل این کشور

نماینده انحصاری شرکت همگام تابان آسیا در استان آذربایجان شرقی

شماره  تماس:
09144052479
09148984013
04135559710

✳️ارائه خدمات در شهرهای:

🔸بستان آباد
🔹هشترود 
🔸مراغه 
🔹ملکان 
🔸بناب 
🔹شبستر
🔸مرند 
🔹جلفا 
🔸سراب 
🔹کلیبر 
🔸اهر 
🔹هریس 
🔸میانه 
🔹آذرشهر

⚡️ فروش لوازم جانبی پکیج و رادیاتور

✳️پکیج و رادیاتور 

🔺در گذشته برای گرمایش منازل با شوفاژ و رادیاتور از موتور خانه استفاده می‌کردند که موتور خانه علاوه بر هزینه بالا به مکان جداگانه ای از جمله یک اتاق یا انبار نیاز داشت و محیط زیادی را اشغال می‌کرد.

🔺امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می‌کنند. پکیج یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد.

🔺پکیج نوعی سیستم گرمایشی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار است که باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنین آبگرمکن در منزل شما شدند.

🔺از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

🔺پکیج با اینکه از دو نوع انرژی و سوخت استفاده می‌کند ولی در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری، داکت اسپلیت‌ها، کولرهای گازی و … کم مصرف تر است.

🔺منظور از اینکه می‌گویم کم مصرف است این است که نسبت به کاربردی که دارد کم مصرف است چرا که هم آب گرم مصرفی منازل را تامین می‌کند و هم آب گرمی‌که برای گرم کردن محیط به واسطه رادیاتور و شوفاژ مورد نیاز است را تامین می‌کند

✳️انواع پکیج 

💫پکیج‌ها انواع مختلفی دارند که بر اساس سوخت و نحوه قرار گرفتن آن‌ها تعیین می‌شوند.

💫کارکرد پکیج اینگونه است که زمانی که آب گرم را باز می‌کنید آب از درون سنسور‌ها و لوله‌هایی که آب را گرم می‌کنند گذشته و آب گرم را به بیرون منتقل می‌کند.

💫به صورت کلی پکیج‌ها به دو دسته مختلف زمینی و دیواری تقسیم می‌شوند که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.
پکیج زمینی

💫تا اینجا متوجه شده اید که پکیج چیست و می‌خواهید با انواع آن آشنا شوید که یکی از آن‌ها پکیج زمینی است.
پکیج زمینی دارای یک مخزن است که به صورت همیشگی آب گرم درون آن وجود دارد و زمانی که آب آن خارج شود دوباره پر از آب گرم خواهد شد.

✳️پکیج دیواری 

🔰درباره پکیج دیواری باید بگویم که یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که مکان کمتری را اشغال می‌کند.

🔰پکیج دیواری ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند.

🔰این نوع پکیج آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.

✳️لوله و اتصالات نیوپایپ 

⚜️لوله نیوپایپ جهت استفاده در انتقال آب آشامیدنی برای مصارف آب سردوگرم کاملا مطمئن بوده و طبق تاییدیه اخذ شده از مؤسسه WRc-NSF انگلستان تطابق کامل با استاندارد بهداشتی BS6920 و همچنین بر اساس تائیدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با استاندارد DVGW-W542 مطابقت دارد.

⚜️از این لوله در صنایع پزشکی نظیر انتقال گازهای طبی و سیستمهای دیالیز و … استفاده می شود همچنین این لوله در صنایع غذایی، دارویی و اغلب مواد شیمیایی که در آن از دمای کمتر از 90 درجه سانتیگراد استفاده می گردد، کاربرد دارد.

⚜️در کارخانه های تولید مواد شیمیایی که لوله های فلزی کارایی لازم را ندارند از این نوع لوله استفاده می گردد. همچنین در صنایعی نظیر نفت ، گاز ، پتروشیمی ، کشتی سازی ، ماشین سازی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

⚜️به علت توانایی مطلوب این لوله در مقابل فشار و ترک خوردگی، در فن کوئل ، سردخانه ، سیستم های مولد سرما و نیز سیستم های سرمایش از کف و … استفاده میگردد. این لوله به علت کارکرد بلند مدت در دمای 90 درجه سانتیگراد در سیستم های رادیاتور و همچنین به دلیل ضریب انتقال حرارت مناسب در سیستم گرمایش از کف مورد استفاده قرار میگیرد.

✳️اتصالات نیوپایپ 

🔸🔹اتصالات نیوپایپ از آلیاژ برنج با آبکاری نیکل ساخته می شود تا از خوردگی، فرسایش و رسوب گیری آن جلوگیری شود. فناوری نوین در طراحی، کنترل کیفیت دقیق در تولید، به همراه اورینگهای ویژه، دوام و آب بندی کامل را در شرایط سخت کاری و زمان طولانی تضمین می نماید.

به مدیریت :سینا ولی زاده

شماره  تماس:
09144052479
09148984013
04135559710

 

 

فروشگاه تاسیسات ساختمانی ولی زاده در تبریز  , بازرگانی ولی زاده , تاسیسات ساختمانی , پکیج , فروش لوازم جانبی پکیج و رادیاتور در تبریز ,  بازرگانی ولی زاده , ساخت و تجهیز استخر های سرپوشیده در تبریز , فروشگاه تاسیسات ساختمانی در تبریز ,  بازرگانی ولی زاده , قیمت پکیج  , قیمت رادیاتور , لوله و اتصالات نیوپایپ , بازرگانی ولی زاده , قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ ,بازرگانی ولی زاده , پکیج استانبول , پکیج همگام , نماینده انحصاری شرکت همگام تابان آسیا در استان آذربایجان شرقی , نمایندگی پکیج استانبول , نمایندگی پکیج همگام , نمایندگی همگام تابان اسیا , پکیج استانبول در تبریز , پکیچ همگام درتبریز , همگام تابان آسیا در تبریز , نمایندگی پکیج استانبول , نمایندگی پکیچ همگام , نمایندگی همکام تابان اسیا ,