فروشگاه تجهیزات آشپزخانه زمانی 

هود ، شومینه ، سینک ظرفشویی ، گاز صفحه ای ، شیرآلات ، فرتو کار، مایکروویو
انواع برند : ✅ استیل البرز ✅ سینجر ✅ تکنوگاز ✅ اسنوا ✅ سارگاتی ✅ دیموند ✅ راسان ✅ البرز روز
شعبه یک :آبادان ، احمدآباد ، خیابان پنجم اصلی ، نبش هفتم فرعی
شعبه دو :آبادان ، احمدآباد ، خیابان هفتم اصلی ، نبش هفتم فرعی

? تجهیزات آشپزخانه زمانی با هدف ارائه برترین محصولات و خدمات در فضای مجازی جهت آسایش و افزایش قدرت خرید مشتریان پایه گذاری شده است. هدف ما ایجاد فروشگاهی در جهت تامین کلیه نیازهای مشتریان همراه با محصولاتی متنوع ، با کیفیت و قیمتی مناسب در کمترین زمان ممکن است.

? تجهیزات آشپزخانه زمانی درگاهی برای خرید کالاهای مورد نیاز افراد در زمینه های لوازم خانه و آشپزخانه می باشد

? وجه تمایز فروشگاه تجهیزات آشپزخانه زمانی:

? مشاوره رایگان:

از برجسته ترین ویژگی های فروشگاه مشاوره رایگان در خصوص کلیه محصولات و همچنین پاسخگویی و خدمات به مشتریان در ۱۲ ساعت از شبانه روز است.

? سیستم کنترل کیفی:

در همین راستا کلیه محصولات قبل از ارسال توسط واحد پشتیبانی و ارسال فروشگاه کاملاٌ تست شده و پس از اطمینان از صحت و سلامت کالا ، محصول بسته بندی و ارسال می شود

? مشتری مداری:

مشتریان سرمایه اصلی یک مجموعه محسوب می شوند و ما نیز افتخار داریم در جهت بالا بردن میزان رضایت مشتریان عزیز ارائه کننده محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب باشیم. واحد پشتیبانی فروشگاه همواره پشتیبانی محصولات اعم از پاسخگویی کلیه سوالات و برطرف کردن مشکلات را بر عهده دارد.

تجهیزات آشپزخانه زمانی ارائه محصولات با کیفیت و تنوع بالا در جهت افزایش میزان رضایت و همچنین قدرت انتخاب و مقایسه محصولات به مشتریان می باشد ، تنوع محصولات در تجهیزات آشپزخانه زمانی به قدری خواهد بود که شما را از جستجوی محصول مورد نظرتان در جاهای مختلف بی نیاز می سازد

? انتخابی هوشمندانه ، خریدی عاقلانه ? 

مدیریت:آقای زمانی

 

 

 

✔️محصولات تکنو گاز

 

 

 

مایکروویوهای توکار شرکت استیل البرز با استفاده از فناوری‌های معتبر و روز جهان و با به‌کارگیری قطعات، در کنار کیفیت بسیار بالا، و عملکرد متنوع در دو مدل مایکرویو هیتردار و مایکرویو سولاردوم تولید می‌شوند. تنوع محصول و البته کیفیت مطلوب مایکرویو به مشتریان این انتخاب را می‌دهد تا با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب مدل مناسب خود اقدام کنند.

 

✅بهترین مدل سینک، سینکی است که متناسب با فضا، نوع، سبک آشپزخانه و البته عمق ظرفشویی انتخاب و خریداری شود. این سینک البته با استفاده از نظرات مشاوران شرکت استیل البرز در شرکت، خانه‌های البرز و مراکز و نمایندگی‌های فروش می‌تواند به‌ بهترین نحو خریداری شود.

 

اجاق گاز های صفحه ای بهتر است یا اجاق گازهای معمولی؟

✅ هر دو اجاق گاز عملکرد تقریبا مشابه‌ای از نظر توان حرارتی دارند، با این تفاوت که استفاده از اجاق گازهای صفحه‌ای محدودیت مکانی استفاده از اجاق های معمولی را ندارد و دست شما را برای نصب در هر قسمت از آشپزخانه باز می‌کند. اجاق گاز صفحه‌ای، البته فضای کمتری اشغال می‌کند و به‌آسانی هم جابه‌جا می‌شود.

 

 

سینک‌ها تک لگن، دو لگن و در بعضی از محصولات دارای لگن میوه‌شوی هستند و برای مصرف کنندگان حق انتخاب لگن چپ یا راست در هر یک از محصولات وجود دارد.محصولات سینک استیل البرز از این حیث به سه بخش بدون سینی، با یک سینی در چپ و یا راست محصول و دوسینی تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

 

✅تعداد شعله اجاق، با توجه به فضا و اندازه، نحوه چینش وسایل آشپزخانه و شیوه آشپزی کدبانوها اهمیت زیادی دارد. در واقع نیاز ماست که تعیین می‌کند کدام اجاق را انتخاب کنیم که پاسخگوی تمام نیازهای آشپزی ما باشد.در این زمینه ابعاد اجاق گاز است که تعیین می‌کند چه تعداد شعله روی آن قرار گیرد و براین اساس ابعاد آن متفاوت است که با کاربری مشتری ارتباط مستقیم دارد. به طور معمول اجاق‌های ۵ شعله پاسخگوی نیاز روزمره مشتریان است. این گروه محصولات دارای یک شعله پلوپز هستند که متناسب با سبک آشپزی هم میهنان عزیز در محصولات اجاق استیل البرز گنجانده شده است

 

✅سینک‌های استیل البرز از جنس استنلس استیل ۳۰۴ با کیفیت وارداتی بوده و به دو شکل مات و براق تولید می‌شوند. مدل‌ سینک‌های شیشه‌ای نیز برای افزایش تنوع در سبد محصولات سینک قرار داده شده‌اند که در آنها از شیشه‌های سفید و مشکی وارداتی استفاده شده است.

 

✅هودهای استیل البرز در ۴ دسته تولید می‌شوند: مورب، مخفی، شومینه‌ای و تخت (فلت). این هودها با نگاه به سلیقه مشتریان طراحی می‌شود و علاوه بر مدل در رنگ‌های مشکی، سفید، و استیل تولید می‌شوند. تنوع رنگ و مدل محصول به شما این امکان را می‌دهد که براساس طرح و رنگ دیگر وسایل آشپزخانه، نسبت به انتخاب هود مناسب و مطلوب خود، اقدام کنید. این محصولات علاوه بر این، این ویژگی را دارند که بتوانید نسبت به ست کردن وسایل آشپزخانه خود اقدام کنید و آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشید. بهترین مدل هود، مدلی است که علاوه بر تناسب مدل و رنگ با آشپزخانه شما سازگاری داشته و البته بی‌صدا و آرام نسبت به خروج انواع بوها، آرامش را به خانواده شما اهدا کند

 

 

 

✔️ محصولات روبینو

 

 

 

 

 

وسایل آشپزخانه عروس , وسایل آشپزخانه ارزان , لوازم کاربردی آشپزخانه , جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه , مغازه لوازم آشپزخانه , کاربردی ترین وسایل آشپزخانه , جدیدترین وسایل برقی آشپزخانه , وسایل آشپزخانه صنعتی , فروش هود , شومینه , سینک ظرفشویی , فروش گاز , شیرآلات , فر توکار , مایکروویو , استیل البرز , سینجر , اسنوا , دیموند , راسان , البرز روز ,