فروشگاه دوچرخه و تجهیزات ورزشی فتح آبادی

 فروشگاه تجهیزات ورزشی فتح آبادی اولین مرجع تخصصی در زمینه فروش دوچرخه های برند دنیا و محصولات ورزشی و ماساژ است. مدیران این شرکت ارائه محصولات با کیفیت و اصل مشتری مداری را سر لوحه فعالیت خود قرار داده اند. محصولات عرضه شده عبارت اند از:

✅ انواع تجهیزات ورزشی (تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و غیره)

✅ انواع دوچرخه های برند در جهان (جاینت ، اسکات ،رالی ، بلست ، ژیتان ، قناری ، لیو، مومنتوم و غیره)

✅ نمایندگی انحصاری صندلی ماساژ آیرست و روتای (صندلی ماساژور، ماساژور پا، ماساژور دستی و غیره)

 ورزش و تمرین در محیط منزل با تجهیزات بدن سازی خانگی ، فواید بسیاری دارد که در نتیجه باعث خواهد شد به اندام ایده آل برسید ؛ شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد شرایط ورزش در سالن های پرورش اندام یا بیرون از منزل را نداشته باشید ، اما به سلامتی و تناسب اندام اهمیت بدهید ، اینجاست که خواهید دید تجهیزات بدن سازی خانگی نقش به سزایی را در رسیدن به اهداف تان ایفا خواهند کرد. انتخاب دقیق و به جای تجهیزات بدن سازی خانگی ، باعث می شود تا شما روزانه با شور و شوق فراوان به ورزش بپردازید و از فواید آن بهرمند شوید ؛ بنابراین به شما توصیه می کنیم قبل از خرید تجهیزات بدن سازی خانگی ، هدف خود را مشخص کنید تا بتوانید کاربردی ترین تجهیزات بدن سازی خانگی را انتخاب نمایید.

مشاهده‌ی ویدئو معرفی فروشگاه فتح آبادی

به مدیریت آقای مجتبی فتح آبادی 09128337525

 

 

تردمیل در یزد ، تردمیل اقساطی ، دوچرخه جاینت در یزد ، فروشگاه فتح آبادی ، دوچرخه فتح آبادی ، دوچرخه ثابت ، صندلی ماساژ در یزد ، تردمیل فتح آبادی ، فروشگاه دوچرخه فتح آبادی ، تردمیل اقساطی در یزد ، دوچرخه اسکات در یزد ، نمایندگی اسکات یزد ، نمایندگی جاینت یزد ، دوچرخه اقساطی ، تردمیل اقساط 10 ماهه ، دوچرخه اقساط 10 ماهه