Address & Contact

Our Address

تهران ، یافت آباد ، انتهای خیابان فاخری ،مجتمع بهاران ، بلوک 15 ، پلاک 46

Telephone

فروشگاه رنگ پودری الکترواستاتیک جعفری

?فروش رنگ پودری مخصوص آهن آلات

✳️پوشش‌های پودری مرکب از پیگمنت‌، رزین، فیلر و مواد افزودنی هستند که ابتدا این مواد را در اکسترودر به‌صورت مذاب درمی‌آورند تا با هم مخلوط شوند که اصطلاحاً به این فرآیند «اکسترود شدن» می‌گویند. سپس ماده مذاب سرد شده را طی فرآیندی دومرحله‌ای آسیاب می‌کنند تا به ذراتی بین بیست تا هشتاد میکرون تبدیل شود و سپس پودر به‌دست آمده را از الک عبور می‌دهند و بسته‌بندی می‌نمایند.

✳️رنگ پودری دارای خواص فیزیکی مکانیکی بسیار مناسبی بوده و قابلیت اجرا در ضخامت های بالا را بدون داشتن شره دارا می باشد. این نوع رنگ از لحاظ ظاهری نیز می تواند متنوع بوده و به صورت چرمی، چکشی، سنباده ای، کروکودیلی، متالیک و … تولید و اجرا گردد.

?پوشش پودری

?در فرایند اجرای پوشش های پودری، پودر خشک به وسیله ابزاری به نام تفنگی الکترواستاتیک به سطح بیرونی فلز شلیک می‌شود. این تفنگ به پودرهای رنگی بار الکتریکی منفی القا می‌کند و این ذرات باردارشده به قسمت ارت شده جذب می‌شوند که حاصل آن سطحی صاف و یکنواخت با سرعت اجرای بالا است.

?بعد از اینکه ضخامت این پوشش به اندازه مطلوب رسید، قطعه رنگ شده داخل یک کوره حرارتی قرار می‌گیرد. حرارت این محیط باعث می‌شود ذرات پودر رنگ حالتی مثل ژله پیدا کنند و به هم بچسبند و پیوند بخورند. نتیجه آن سطحی سخت، صاف و یکنواخت می‌شود.

به مدیریت : محمود جعفری

 

 

فروشگاه رنگ پودری الکترواستاتیک جعفری در تهران , رنگ  , رنگ پودری , فروش رنگ پودری مخصوص آهن آلات  , فروشگاه رنگ , رنگ پودری چیست , قیمت رنگ پودری ,