فروشگاه سرویس ماشین وارد کننده قطعات لوازم یدکی ماشین های راهسازی در ایران

با مدیریت ابراهیم مصطفوی و کیومرث عبدالله زاده

⚜️ همزمان با رشد و توسعه فناوری در دنیای دیجیتال، فروشگاه قطعات یدکی سرویس ماشین با هدف ارائه خدمات مطمئن و ارزان، ­در حوزه تأمین لوازم یدکی آغاز به کار کرد.

⚜️ این گروه که توسط جمعی از متخصصان مهندسی مکانیک، تأمین کنندگان باتجربه بازار داخلی و خارجی و خبرگان دنیای دیجیتال تشکیل شده، سال‌ها از نزدیک با مسائل این حوزه دست و پنجه نرم کرده و شاهد دغدغه‌ها و مشکلات مردم در تأمین لوازم یدکی به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر خودرو بوده است. شفاف نبودن قیمت‌ها، نبود راهکارهای بنیادین در تشخیص اصالت کالا، کمبود دانش و جزئیات فنی در خصوص هر قطعه از جمله این مسائل و مشکلات هستند.

⚜️ امروزه با توجه به کاهش زمان فراغت و وجود دغدغه‌های اساسی در زندگی روزمره افراد، ارزش افزوده ارائه خدمات دیجیتال در بستر وب بر کسی پوشیده نیست. لذا در فروشگاه قطعات یدکی سرویس ماشین مصطفوی به ‌عنوان متخصصان باتجربه حوزه کاری خود گرد هم آمدیم تا به بهترین شکل ممکن دغدغه‌های موجود را کاهش داده و فصل جدیدی را در ارائه خدمات آنلاین در حوزه خودرو رقم بزنیم.

⚜️ در فروشگاه قطعات یدکی سرویس ماشین با تأمین قطعات و لوازم یدکی از نمایندگان رسمی و بالادستی بازار، قطعات یدکی با قیمتی ارزان‌تر در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. 

⚜️ ارائه اطلاعات تخصصی در خصوص  قطعات مختلف به تفکیک برندهای داخلی و خارجی، از جمله خدماتی است که باعث می‌شود ضمن افزایش دانش فنی در تمام سطوح جامعه، شما خریدهای خود را با اطمینان بالاتر انجام دهید.

⚜️ هرچند در فروشگاه قطعات یدکی سرویس ماشین کوشیده ایم بهترین‌ها را به آسان ترین و شفاف‌ترین شکل ممکن ارائه دهیم ولی همواره منتظر شنیدن پیشنهادات شما کاربران عزیز جهت ارتقا و بهبود ارائه خدمات در بخش‌های مختلف هستیم.

⚜️ برای اطلاعات بیشتراز طریق «تماس با ما» با فروشگاه قطعات یدکی سرویس ماشین مصطفوی در ارتباط باشید⚜️
✔️ پخش عمده قطعات لوازم یدکی بیل کوماتسو PC200-7/6 PC220-7/6 PC300/400-/7/6 و بیل هیوندا R170/200W/210H/210A/320-7
✔️ انواع لوازم پمپ هیدرولیک و لوازم برقی کوماتسو و هیوندای 
✔️ کوماتسو بیل ۲۰۰ و ۲۲۰ خط ۶ و ۷
✔️ لوازم موتوری ، لوازم پمپ و لوازم برقی صفر تا صد موجود است 
✔️ ارسال به سراسر کشور  شهرستان ۲۴ ساعت و تهران کمتر از ۵ ساعت 
✔️ تمام قطعات با ضمانت می باشد 
✔️ وارداتی از چین ، تایوان و ژاپن

مدیریت:آقای مصطفوی و عبدالله زاده

 

 

فروش بیل کوماتسو , بیل مکانیکی کوماتسو , بیل کوماتسو خط ۶ , بیل مکانیکی کوماتسو ۴۰۰ , قیمت بیل مکانیکی کوماتسو ۲۲۰ خط ۷ , دیوار بیل مکانیکی , قیمت بیل مکانیکی کارکرده , بیل مکانیکی کوماتسو ۸۰۰ ,