Address & Contact

Our Address

قشم ، هلر ، میدان وحدت ،300 متری ،به سمت بازار ،پشت آجیل خشکبار عبدالله ، فروشگاه گاز ایران

فروشگاه گاز ایران

?فروش و تعمییرات کلیه لوازم گاز سو زسفارشات ساخت انواع کباب پزواجاق های صنعتی باربیکیو و……

?فروش کلی لوازم گازسوز: اجاق گاز ، پیکنیک ، کباب پز

?تعمیرات کلیه لوازم گازسوز

?حتما می دانید که وسایل گازسوز مختلفی در ساختمان ها به کار می رود و به گرمایش ساختمان و همچمین تامین آب گرم مصرفی ساختمان بر عهده این لوازم است. ساختار این وسایل معمولا پیچیده بوده و در صورت خرابی و وجود مشکل در آنها، نیاز به حضور تعمیرکار لوازم گازسوز می باشد.

?اجاق گاز

?خیلی از آشپزان تازه ‌کار و سرآشپزان معروف برای آشپزی اجاق های گازی را ترجیح می ‌دهند؛ چرا که امکان تنظیم حرارت اجاق گازهایی که با گاز کار می‌ کنند، خیلی دقیق ‌تر از اجاق‌ های برقی است. شما می‌ توانید حرارت را بین درجه های مختلف تنظیم کنید و چون می ‌توانید شعله را با چشم خود ببینید، رسیدن به میزان دمای مورد نظر راحت‌ تر است. میزان مصرف انرژی در اجاق‌ های گازی نیز کمتر است.

?کباب پزهای گازی

?کباب پزهای گازی به گاز شهری یا کپسول‌های گاز متصل شده و هیچ‌گونه بو و دودی تولید نمی‌کنند. برخی از منقل‌ها یا کباب پزها در لوازم جانبی خود توری برای کباب کردن، فن یا حرارت دهنده و سیخ گردان نیز دارند. کباب پزهای گازی در مدل‌های متنوعی مانند ایستاده، گرد، رومیزی و پایه‌بلند تولید می‌شوند که هرکدام برای استفاده خاص خود طراحی‌شده‌اند. این محصول هم چنین در انواع خانگی، صنعتی و نیمه‌صنعتی هم تولید می‌شود که تفاوت آن‌ها در حجم و اندازه‌شان است. رستوران‌ها به علت حجم غذایی زیادی که در روز پخت می‌کنند از کباب پزهای صنعتی استفاده می‌کنند.

 

به مدیریت :عادل یوازی

شماره های تماس :
09173675255
09031235255

 

 

 

فروشگاه گازسوز ایران در روستای هلر قشم , فروشگاه لوازم گازسوز  , لوازم گازسوز  , تعمیرات کلیه لوازم گازسوز در روستای هلر قشم  , اجاق گاز , پیکنیک , کباب پز ,