اولین فروشگاه اقساطی لوازم یدکی و امداد خودرو ویدک کش در سمنان

فروشگاه لوازم یدکی شبانه روزی ایران 86 رستمیان

عرضه کننده انواع لوازم یدکی و بدنه خودروهای ایران خودرو و سایپا

آشنایی با قطعات خودرو یا لوازم یدکی خودروها فقط مناسب تعمیرکاران یا فروشندگان لوازم یدکی نیست. داشتن اطلاعاتی حتی اندک در مورد قطعات و لوازم یدکی خودرو حتی برای یک صاحب خودرو هم میتواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد .

هر قطعه در یک خودرو دارای یک شماره فنی یا پارت نامبر ( PA – Part Number ) منحصر به فرد میباشد که این روزها سفارش آن قطعه را بسیار آسان کرده .

امروزه کافیست شماره فنی قطعه مورد نظر خود را بدانید تا براحتی بتوانید آنرا از فروشنده لوازم یدکی تهیه کنید .

اما به هرحال هر قطعه دارای یک نام و مشخصات خاص خود نیز هست که علاقه مندان و فعالان در حوزه فروش لوازم یدکی و تعمیرات خودرو باید با آنها آشنایی داشته باشند .

قطعات مصرفی خودرو شامل قطعاتي ميشود كه به طور پيوسته و در فاصله هاي زماني تقريبا” مشخص ميبايست توسط مالك اتومبيل و يا تعميركار اتومبيل مورد بازرسي قرار گيرد و در صورت نياز تعويض شود.

در كل و در كليه اتومبيل هاي سواري در حدود ١٠ و يا ١٥ قطعه وجود دارد كه در دسته كالاهاي مصرفي قرار ميگيرند و رسيدگي به موقع و تعويض لوازم مصرفی در زمان مشخص شده كه توسط كمپانی توليد كننده اتومبيل در دفترچه راهنماي اتومبيل شرح داده شده است ، ميتواند از بروز مشكلات جدی در اتومبيل جلوگيری و در نهايت از هزينه هاي بسيار بالاي تعمير و تعويض قطعاتي كه در صورت تعويض به موقع قطعات مصرفی خودرو ميتوان از آسيب رسيدن به آنها جلوگيري كرد.

به مدیریت : حسین رستمیان

شماره های تماس:
09023321739
09193321739
02333465380
سایت امداد خودرو رستمیان👇🏻
www.iran86emdad.ir

 

 

 

 

 

 

فروشگاه لوازم یدکی ایران 86 در سمنان , اولین فروشگاه اقساطی لوازم یدکی در سمنان ,  لوازم یدکی , قیمت لوازم یدکی , قطعات  خودرو  , عرضه کننده انواع لوازم یدکی و بدنه خودروهای ایران خودرو در سمنان  , عرضه کننده انواع لوازم یدکی و بدنه خودروهای در سمنان  سایپا , فروشگاه لوازم یدکی شبانه روزی ایران 86 رستمیان ,