Address & Contact

Our Address

مازندران ، نکا ، بعد از میدان امام حسین ، روبروی ستاد فرماندهی ، فروشگاه لوله و اتصالات نظام

فروشگاه نظام آبیاری قطره ای کلانتریان 

?? فروش لوازم ساختمانی و بهداشتی

?? خرید ، فروش ، طراحی و اجرای انواع سیستم های نامبرده در زیر با قیمت مناسب و پرسنل مجرب : 

?? آبیاری قطره ای ، لوله های پلی اتیلن ، لوله های فلزی ، اتصالات فاضلابی ، لوله های فاضلابی

?? کلیه امور تاسیسات ، موتورخانه ، نصب سینک ، نصب سیفون ، نصب فلاش تانک و شیرآلات

?? آبیاری قطره ای و بارانی

?? لوله کشی و گازکشی ، لوله گذاری داخل شبکه داخل و خارج از شهر

?? کنتورهای آب ساختمانی

?? دستگاه تصفیه آب ، پمپ های آب ، آبرسانی از مدل های برقی ، نفتی ، گازوئیلی

?? فروشگاه لوله و اتصالات نظام  با بیش از سی سال سابقه کار در سراسر کشور در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد

?? نقش لوله و اتصالات در تأسیسات ساختمان

اگر از شیرآلات و لوله های آبرسانی که اغلب در آشپزخانه، حمام و دستشویی میبینید صرف نظر کنید و کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد که با انواع مختلف لوله محاصره شده اید. مثلا در فصل زمستان از بخاری های گاز سوز استفاده میکنید که گاز طبیعی بوسیله لوله های فولادی تا پشت در ساختمان شما آمده و از آن پس هم با انواع مختلف لوله و اتصالات و شیرآلات به داخل اطاق شما آمده. در سیستم های دیگر گرمایشی مثل سیستم های بویلر مرکزی، پکیج های گرمایش از کف و شوفاژ هم از لوله و اتصالات پنج لایه استفاده شده. در فصل تابستان برای خنک کردن محیط ساختمان یا از کولر آبی استفاده میشود که از اسمش پیداست که باید به کولر آب رسانده شود و آبرسانی در ارتفاع بالا بدون لوله شدنی نیست. ممکن است از سیستم های تهویه مطبوع مانند اسپلیت استفاده میکنید که در آن هم از شبکه بزرگی از لوله های مسی استفاده شده. قبلا در لوله کشی های تأسیساتی از لوله گالوانیزه استفاده میشد که امروزه منسوخ شده و به جای آن از لوله پلی پروپیلن که در بازار به لوله سفید یا لوله سبز معروف شده استفاده میشود.

?? کاربرد لوله و اتصالات در شهرسازی مدرن

از ساختمان که خارج میشود و قدم به خیابان میگذارید زیر پای شما شبکه آب و فضلاب قرار دارد و همچنین کابل های مخابراتی و فیبر نوری برای پوشش از لوله های پلی اتیلن استفاده میکنند. شرکت آب و فاضلاب جهت انتقال آب از لوله های پلی اتیلن تک لایه HDPE و برای هدایت فاضلاب به خارج از شهر از لوله کاروگیت استفاده میکند. وقتی سوار اتومبیل میشوید و استارت میزنید سوخت بوسیله لوله و پمپ به موتور پمپاژ میشود و خنک کردن موتور بر عهده رادیاتور و لوله های انتقال دهنده آب از موتور هست. پشت چراغ قرمزی که پایه آن در واقع یک لوله فولادی است ترمز میکنید و پدال ترمز روغن هیدرولیک را توسط لوله های استیل فشار قوی به پشت لنت چرخ های اتومبیل شما هدایت میکنند.

 

مدیریت : آقای سید حسن کلانتریان

 

 

 

لوله و اتصالات پلی اتیلن , فروشگاه لوله و اتصالات پلی اتیلن , فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات , قیمت لوله و اتصالات فلزی , فروشگاه لوله و اتصالات , پخش لوله و اتصالات ,