فروشگاه وینر اسپرت 

⚽️ عرضه کننده پوشاک ورزشی آقایان و خانم ها

⚽️ تی شرت و شلوارک و گرمکن و شلوار

⚽️ لباس ورزشی در دو دسته قرار دارند
تی شرت و شلوارک و گرمکن و شلوار. تی شرت شلوارک برای فوتبال و والیبال و غیره استفاده می شود که تعرق و فعالیت در آن زیاد است. گرمکن شلوار برای ورزش در فضای باز استفاده می گردد. لباس های که تمام نخ هستند عرق را به خود جذب می کنند و سوزش و قرمز شدن را دنبال ندارد. اگر می خواهید پوشاک ورزشی با جنس نایلون یا شمعی و بادگیر را انتخاب کنید لباس هایی را انتخاب کنید که یک آستر نخی داشته باشند. لباس های ورزشی با جنس نخ فقط از پوست بدن حفاظت می کنند و لباس های نایلونی و شمعی دوام بیشتری دارند و با هر بار شستشو از بین نمی روند. این نکته را فراموش نکنید که با توجه به دمای حرارت موجود در فضا لباس خود را انتخاب کنید.

⚽️ رنگ لباس ورزشی
رنگ لباس در انتخاب لباس ورزشی موثر است. لباس های ورزشی با رنگ لیمویی، قرمز، سفید، یاسی، آبی و صورتی برای خانم ها و ورزش ها در فضای بسته استفاده شود بهتر است. همچنین لباس های ورزشی با رنگ نیلی، خاکی و بنفش درفضاهای باز و هوازی استفاده شود بهتر است. رنگ های سورمه ای، طوسی، خاکی و مشکی برای مردان مناسب تر است.

⚽️ نگهداری لباس ورزشی
لباس های ورزشی اصولا چروک نمی شوند و با عرق و تن و زمین ورزش در ارتباط است. اگر بعد از ورزش لباس هایتان را مدام نمی شویید و بیشتر از ۲ ساعت تا زمان شستشو فاصله می افتد حتما در فضای باز بیرون از ساک ورزشی قرار دهید تا از جمع شدن باکتری ها جلوگیری شود و مشکلات پوستی برایتان ایجاد نشود.

به مدیریت خانم فاطمه غلامی

 

 لباس ورزشی مردانه  , لباس ورزشی فوتبال , خرید لباس ورزشی, خرید لباس ورزشی ارزان , لباس ورزشی ,