Address & Contact

Our Address

تهران

آهن آلات علی حسنلو فروشگاه و بورس میلگردآجدار پروفیل تیرآهن نبشی ناودانی 

✅ بازرگانی فروش نبشی ، ناودانی و زیگزاگ

✅ پخش انواع آهن آلات و محصولات آهن در تهران

✅ میلگرد آجدار ، نبشی

✅ مجموعه آهن آلات علی با کادری مجرب و متعهد و سابقه کاری درخشان در زمینه پخش انواع میلگرد و آهن آلات ساختمانی آماده همکاری با شما عزیزان می باشد

✅ مایه‌ی افتخار و مباهات است که شما هم وطن گرامی مجموعه‌ی فروش و پخش آهن آلات ساختمانی علی را شایسته‌ی خدمت رسانی و همراهی دانسته اید و خداوند را شاکریم که این راه ارتباطی امکان همکاری با شما را فراهم نموده است

✅  این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه‌ی خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد.

? تعهد و پایبندی اخلاقی و قانونی به مشتریان در راستای اصول حرفه ای مشتری مداری
? تأمین انواع آهن آلات از جمله میلگرد، تیرآهن و … مطابق با درخواست مشتریان با مناسب ترین قیمت
? تأمین انواع آهن آلات مورد نیاز پروژه های سنگین
? ارسال سریع و تحویل به موقع بار به سراسر کشور

 

✅ اگر نگاه دقیق تری به صنایع مختلف بیاندازید متوجه می شوید که همه آن ها به نوعی وابسته به آهن آلات هستند. بنابراین این دسته یکی از نیازهای همیشگی همه صنایع در اقصی نقاط جهان محسوب می شود. در ایران کارخانه های تولید کننده زیادی به تولید آهن و فولاد از جمله میلگرد، می پردازند که یکی از اهداف بلند مدت آن ها صادرات محصولاتشان به کشورهای دیگر می باشد.

✅ خرید و فروش انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی و عرضه و فروش انواع: میلگرد ، نبشی ، تیرآهن ،انواع هاش سنگین و سبک فروش ناودانی های انواع لوله های صنعتی و ساختمانی سایز و غیر سایز انواع لوله های مانیسمان گازی درزدار اروپایی و ایرانی، فروش و قیمت ریل های صنعتی فروش ورق فولاد مبارکه و ورق سبا فروش مستقیم ورق های اکسین و کاویان فروش پروفیل صنعتی سبک و سنگین فروش لوله های صنعتی فروش ورق های آلیاژی روس اوکراین و کره با نازلترین قیمت فروش ورق های آجدار و فروش ورق سیاه و ورق گالوانیزه. فروش ویژه تیرآهن در بازار آهن و انواع مقاطع فلزی. انواع خدمات تخصصی. فروش انواع ورق. فروش انواع لوله و اتصالات. فروش انواع میلگرد. فروش انواع پروفیل. فروش انواع تیرآهن. فروش انواع نبشی

آهن آلات از اصلی ترین نیازهای زندگی مدرن انسان است، زیرا از محصولات فولادی و آهنی در ساختمان سازی و تقریبا تمام صنایع استفاده می شود.

✅ چه نوع آهن آلات ما می فروشیم؟

تیرآهن، پروفیل، میلگرد، ناودانی، ورق، لوله های فولادی و نبشی

برای اینکه بتوانید خریدی موثر داشته باشید نیاز است که نکاتی را بدانید و بر اساس آنها اقدام به خرید مقاطع کنید. زیرا تنوع محصولات در این صنعت بسیار زیاد است، مثلا برای خرید میلگرد با انواع مختلفی از آنها رو به رو خواهید شد که هریک کاربرد خاص خود را دارند، مثلا میلگرد در دو نوع آجدار و ساده در بازار وجود دارد که انواع ساده آن بیشتر در مصارف صنعتی و ساخت نما استفاده میشوند و انواع آجدار که با نام های میلگرد A1 و A2 در بازار به فروش میرسند در ساختمان سازی به کار میروند، همچنین هر یک از آنها دارای سایزهای مختلف هستند و توسط کارخانه های متفاوتی تولید میشوند. و قیمت میلگرد در انواع مختلف باهم متفاوت است. اگر خرید را بر اساس نیاز خود انجام ندهید ممکن است به اشتباه محصول دیگری را خریداری کنید. پس در زمان خرید به نوع و مقدار محصولی که نیاز دارید توجه کنید.

✅ مزیت اطلاع از قیمت آهن آلات پیش از خرید، جلوگیری از صرف هزینه های بالا و بیهوده است، زیرا بنگاه های زیادی در این زمینه وجود دارند، که هر یک محصولات مختلف را با قیمت های گوناگونی عرضه میکنند. به عنوان مثال قیمت تیرآهن ممکن است در بنگاه های مختلف متفاوت باشد. با اینکار میتوانید از بهترین فروشگاه با بهترین قیمت خرید کنید.

مقدار مورد نیاز محصولی که قصد خرید آن را دارید را مشخص نمایید، زیرا اگر بیش از نیازتان خرید کنید، هزینه زیادی برای شما دربر خواهد داشت، بنابراین میزان مقاطع مورد نیازتان را با مشورت با متخصصان این حوزه و یا مهندسان مشخص نمایید.

سعی کنید خرید را از مراکزی انجام دهید که فاکتور فروش رسمی ارائه میکنند به این دلیل که در این صورت میتوانید اطمینان کسب کنید که مقطع خریداری شده کیفیت لازم را دارد.

پس از تحویل بار خریداری شده حتما آن را بررسی کنید تا هیچ گونه خمیدگی، زنگ زدگی، حفره، لهیدگی و… روی سطح آن وجود نداشته باشد. و با فاکتور خرید مطابقت کامل داشته باشد.

✅ تاثیر ترکیب شیمیایی بر مقاطع فولادی چیست؟

موارد زیادی از جمله سایز، کارخانه سازنده و… بر مقاطع فولادی تاثیرگذار هستند، اما موردی که کمتر به آن توجه میشود تاثیر ترکیبات شیمایی بر مقاطع فولادی است.ترکیبات شیمایی و عناصر مختلف مانند: منگنز ، سیلیکون، نیکل، کروم و کربن برای اهداف گوناگونی به فولاد اضافه میشوند و به بهبود خواص شیمایی و مکانیکی آن کمک میکنند.به عنوان مثال افزودن مقادیری از کربن به فولاد میتواند به استحکام آن بیافزاید، برای نمونه: فولادی که دارای 2.1 درصد کربن باشد به دلیل نقطه ذوب بالاتر برای عملیات های حرارتی مناسب تر خواهد بود. اما در مقابل این نوع شکننده تر است و انعطاف کمتری دارد، همچنین برای عملیاتهای جوشکاری مناسب نیست. به همین دلیل لازم است که هنگام خرید مقاطع به آلیاژهای آنها هم توجه کنید، زیرا استفاده از فولاد کرین بالا برای کاربردهایی مانند ساخت نرده ها و.. مناسب نیست. و از آنها عمدتا برای ساخت مفتول و ستون استفاده میشود.

✅ پروفیل صنعتی چیست؟

به آن دسته از محصولاتی اطلاق می شود که در صنایع مختلف همچون خودروسازی, نظامی و… به عنوان قطعات و متعلقات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در مقاطع صنعتی توجه به ویژگی های مکانیکی و الکتریکی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در این راستا دانش فنی و تجربه کاری و امکانات تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار می گیرند به طوری که امکان تولید قطعات خاص با ویژگی های مشخص برای هر تولیدکننده پروفیل ساختمانی وجود نخواهد داشت.
پروفیل کامپوزیتی
امروزه سهم بسیار بزرگی از بازار در اختیار مواد مرکب یا همان کامپوزیت است و همچنین پروفیل های کامپوزیتی به میزان وسیعی در ساختمان سازی به ویژه ساختمان سازی در شرایط آب و هوایی که احتمال خوردگی در آن بالا است بسیار رواج پیدا کرده است.
دلیل عمده استفاده از این پروفیل ها جلوگیری از پدیده خوردگی و افزایش عمر سازه در برابر ارتعاشات است. همچنین استفاده از پروفیل های کامپوزیتی باعث سبکی بنا می شود, اما اهمیت این مزیت چندان نیست.
آنچه باعث دوام و عمر بالای پروفیل کامپوزیتی می شود خاصیت غیرکشسانی آن است که باعث عملکرد بهتر در برابر ارتعاشات زلزله می شود و بهترین گزینه برای مقاوم سازی در برابر زلزله است.
کشور مابه لحاظ شرایط اقلیمی در شمال و جنوب نیاز بسیار گسترده ای به استفاده از کامپوزیت در قالب پروفیل های کامپوزیتی دارد. هم اکنون بسیاری از سازه های بنا شده در محیط های خورنده مناطق مختلف کشور همچون پل های دریاچه ارومیه یا ساختمان های جنوب کشور دچار معضل خوردگی هستند که استفاده از کامپوزیت ها می تواند پاسخگوی مشکل این قبیل سازه ها باشد.

✅ چند نوع میلگرد هست و مشخصات مکانیکی آنها چیست؟

بیشترین میلگردی که در صنعت بتن و بتن ریزی کاربرد دارد با مشخصه فولاد معمولی بوده که بشرح ذیل در ایران دسته بندی و تولید و مصرف می شوند. البته این دسته بندی،حسب استاندارد روسی بوده که در ایران رواج دارد.
۱ – میلگرد نرم بدون آج (A1):این میلگرد با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد بعنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتا بصورت صاف و بدون آج می باشد. این میلگرد برای آهنگری و تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است و بطور کلی بعنوان یک میلگرد داکتیل شناخته می شود.
۲ – میلگرد نیمه سخت با آج ساده (A2):این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد بعنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که بصورت آجدار و عمدتا آج فنری شکل می باشد.این میلگرد برای عملیات ساختمانی و خصوصا خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده که البته توصیه می شود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود.


۳- میلگرد سخت با آج پیچیده (A3):این میلگرد با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد بعنوان میلگرد خشک (ترد) مناسب عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی بوده که بصورت آجدار و عمدتا آج جناقی می باشد و اکیدا برای آهنگری و تغییر شکلهای فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نمی باشد.
4- میلگرد سخت با آج پیچیده (A4):دارای آج دوکی شکل می باشند. مطابق استاندارد شماره 3132 سازمان ملی استاندارد ایران میلگرد A4 یا میلگردهای با آج 520 و 500 از نوع آجدار مرکب می باشند. بدین ترتیب که آج های عرضی دوکی شکل در دو طرف آج طولی و به صورت چهار نیم مـارپیچ بـه شـکل هفت – هشت و با زاویه 35درجه تا و شامل 75 درجه می باشد. حداقل مقاومت کششی 520 مگاپاسکال و شکل پذیری حداقل 18% را برای این گرید از محصولات خود تضمین مینماید. استفاده از میلگرد A4 با تنش تسلیم 500 و520 مگاپاسکال،به ترتیب به عنوان میلگردهای آج 500 وآج 520 خوانده می شوند، در طراحی و ساخت همه انواع سازه های ساختمانی (سازه های غیر ساختمانی را شامل نمی شود) بتن آرمه، به جز دیوارهای برشی ویژه و قاب های خمشی ویژه، در صورت احراز شرایط زیر به تصویب رسید.

میلگرد دارای آج های عرضی دوکی شکل در دو طرف آج طولی بوده داشته باشد.
شکل پذیری میلگرد حداقل در حد مورد انتظار برای میلگرد A3 باشد، به طوری که میزان ازدیاد طول نسبی آن در طولی معادل 5 برابر قطر، حداقل 16% باشد.
در تولید میلگرد، از شمش با کربن بالا استفاده نشود. روش تولید میلگرد، تکنولوژی ترمکس بوده وکربن معادل (CE) میلگرد، حداکثر 5/0 باشد.
کارخانه تولید کننده میلگرد، گواهی سازمان ملی استاندارد را برای تولید میلگرد های آج 500 وآج 520 اخذ نموده ونشان کارخانه و رده میلگرد را بر آن حک کرده باشد.
چند نوع تیرآهن داریم؟
تیرآهن IPE (استاندارد اروپا و ایران)
تیرآهن INP (استاندارد چین و روسیه)
تیرآهن IPB (بال پهن)
تیرآهن IPE و INP به ارتفاع 80-600 میلیمتر و تیرآهن IPB به ارتفاع 100-1000 میلیمتر تولید می شود. کاربرد تیرآهن در ساختمان به صورت ستون، خرپا، نعل درگاه، تیر در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری استفاده می شود.

مدیریت : آقای علی حسن لو

 

 میلگرد , زیگزاگ , تیرچه , قیمت دستگاه زیگزاگ زن میلگرد , قیمت ناودانی 200 , انواع ناودانی , زیگزاگ چیست , قیمت میلگرد زیگزاگ , میلگرد آجدار , نبشی ,