Address & Contact

Our Address

سیستان و بلوچستان،چابهار،منطقه آزاد تجاری،مجتمع فردوس،واحد 172 و 173

ابزارآلات صنعتی و برقی جنرال ابزار

⚡️فروش ابزار دستی،انواع موتورجوش،کارواش خانگی،پمپ باد سایلنت و ساده،بکس بادی،پمپ آب،سشوار صنعتی،قیچی باغبانی،کیف ابزار،دریل شارژی 
⚡️ارسال به تمام نقاط کشور
?ابزارالات صنعتی چیست؟

?پس از انقلاب صنعتی تغییرات قابل توجهی در زمینه ابزارآلات صنعتی به وجود آمد. این تغییرات گسترده باعث گسترش تولیدات شرکت‌های ساخت ابزار شد. ابزارآلات صنعتی باعث دقت و سرعت بیشتر انسان‌ها در تولیدات خود شده‌اند. تغییراتی که در طی این سال‌ها صورت گرفته باعث شده که پیشرفت‌های قابل توجهی در ابزار آلات صنعتی دیده شود.

1- ابزارآلات صنعتی برقی

?همان طور که می‌دانید انجام برخی از کارها در کارخانه‌ها به نیروی بسیار زیادی نیاز دارد و نمی‌توان آن کار را به صورت دستی انجام داد. در این موقعیت‌ها از ابزار آلات برقی استفاده می‌شود. از آن‌جایی که در بسیاری از موارد دسترسی به برق مشکل وجود دارد، این ابزار آلات را به صورت شارژی نیز می‌سازند که شما می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید و اما معرفی چند ابزار صنعتی برقی:

?کمپرسور هوا: کمپرسور باد منبع تغذیه ابزارهای بادی است. این وسیله هوا را فشرده می‌کند و برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده می‌شود.

?دریل برقی و شارژی: معمولاً از دریل‌ها برای سوراخ کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود. ایم ابزار یکی از پرکاربردترین ابزارآلات صنعتی برقی است که در هر کارگاه صنعتی یافت می‌شود.

?فرز برقی: فرزها معمولاً برای برش فلزات و تراشکاری مورد استفاد قرار می‌گیرند. در بعضی موارد هم از این دستگاه برای تیز کردن استفاده می‌شود.

?دستگاه جوشکاری: دستگاه جوش یا اینورتر ابزاری است که از آن برای اتصال فلزات استفاده می‌شود.

2- ابزارآلات صنعتی بنزینی

?ابزار آلات بنزینی در مناطقی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دسترسی به برق در آن جا دشوار یا غیر ممکن است. به عنوان مثال در مناطق جنگلی معمولاً از ابزارهای صنعتی بنزینی به جای ابزار آلات برقی استفاده می‌شود.

?چکش تخریب بنزینی: چکش تخریب ابزاری است که از آن برای تخریب سطوح سخت مانند بتن استفاده می‌شود.

?اره زنجیری بنزینی: بریدن الوار و چوب‌های قطور نیاز به ابزاری دارد که این عمل را به سرعت انجام دهد. اره زنجیری بنزینی یک ابزار نجاری و باغبانی است که در دسته بندی ابزار بنزینی قرار می‌گیرد.

?ژنراتور یا موتور برق: ژنراتور یا موتور برق از جمله ابزار برقی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. ژنراتورها معمولاً در کمپینگ، مدارس و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سوخت اصلی این دستگاه معمولاً بنزین است که در هر مکانی دسترسی به آن آسان خواهد بود.

3- ابزارآلات صنعتی بادی

?ابزار آلات بادی ابزاری هستند که معمولاً به وسیله کمپرسور باد کار می‌کنند. این ابزار به دلیل وسعت استفاده‌ای که دارند در خط تولید بسیاری از کارخانه‌های صنعتی یافت می‌شوند.

?میخکوب و منگنه کوب بادی: میخکوب و منگنه کوب ابزارهای حیاتی در صنعت نجاری و کار با چوب هستند. این ابزارها در دسته بندی ابزار بادی قرار می‌گیرد که یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایع کابینت سازی به حساب می‌آید.

?پولیشر بادی: دستگاه پولیش بادی از جمله ابزارآلات صنعتی بادی است که در کارگاه‌های صافکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک این ابزار می‌توان خط و خش روی بدنه خودرو را جلا داد. این دستگاه با استفاده از سری فرچه‌ای شکل و ایجاد ساییدگی رنگ اتومبیل را براق می‌کند.

 

به مدیریت:فرزاد امیری

 

ابزارآلات صنعتی ,  انواع ابزارآلات ,  فروش انواع ابزارآلات در چابهار ,  ابزارآلات کارگاهی ,  ابزارآلات باغبانی ,  ابزارآلات در چابهار بلوچستان ,  فروش عمده و خرده انواع ابزارآلات در چابهار ,  قیمت انواع ابزارآلات در چابهار ,  دریل برقی ,  اره موتوری ,  چکش ,  آچار ,  پیچ و مهره , انواع آچار , انبردست , موتور جوش , پمپ باد , دریل شارژی , سشوار صنعتی ,