تعمیرات کارواش و ابزار صنعتی و برقی امداد ابزار آبادان

?تعمیر انواع ابزارآلات برقی و بادی :

?کارواش، اره عمودبر، اره دیسکی، اتو لوله، منگنه، میخکوب، انواع سشوار صنعتی، انواع سنگ و مینی سنگ ، پیچ گوشتی شارژی ،انواع پروفیل بر

✨کیفیت بالا و قیمت مناسب در اسرع وقت✨

?ابزارآلات برقی

✳️ابزار برقی از متنوع ترین و پرکاربردترین ابزارها هستند، استفاده‌‌‌های گوناگون از جمله بستن پیچ، سوراخکاری و تخریب، سنباده زنی و پولیش زنی و برش و …. دارند. پرکاربردترین ابزار در این دسته دریل، بتن کن، پیچ گوشتی برقی، اره عمودبر،اینورتر، دستگاه جوش، پولیش برقی؛ اره افقی بر و… که در توان‌ها و اندازه‌‌‌های مختلف طراحی شده و مورد استفاده قرار میگیرند.

?ابزارآلات بادی

✳️ابزار بادی یا ابزار پنوماتیک از جمله ابزار پرکاربرد در دنیای ابزار به شمار می رود. این ابزار قدرت مند و سبک در دوسته بندی کلی قرار میگیرند که در دسته بندی اول ابزاری هستند که با موتورهای باد تغذیه می شوند و گونه متداول تر ابزار بادی محسوب می شوند. در دسته بندی دوم ابزار آلات بادی قرار می گیرند که با یک مخزن کوچک از دی اکسید کربن کار می کنند.

?ابزار استوک

?افزایش قیمت اجناس در بازار موجب شده این روز‌ها افراد به سمت خرید کالاهای به اصطلاح دست دوم روی آورند.

?عبارت کالای استوک در ایران و در بازار فروش محصولات مختلف مثل البسه، اجناس دیجیتال و غیره مفهوم متفاوتی دارد و به کالای دست دوم که بسیار نو و یا حتی در حد آکبند مانده اند گفته می‌شود.

?ناگفته نماند وسایل استوک همیشه هم کالای دست دوم نیستند. گاهی برخی شرکت‌های آمریکایی، اروپایی و آسیایی که فعالیتشان در زمینه‌‌‌های مختلف پوشاک، مواد غذایی، دکور و… باشد در شرایطی خاص کالاهای آکبند خود را با نام کالای استوک وارد بازار فروش می‌کنند.

به مدیریت : آقای دهنوی

 

 

فروش ابزار استوک ,  اجاره ابزار صنعتی , امداد ابزار آبادان , تعمیر انواع ابزارآلات برقی و بادی , تعمیرات کارواش و ابزار صنعتی و برقی امداد ابزار آبادان , فروش ابزار استوک در گرگان ,  اره عمودبر , اره دیسکی , اتو لوله , منگنه , میخکوب , انواع سشوار صنعتی , انواع سنگ و مینی سنگ , پیچ گوشتی شارژی , انواع پروفیل بر  ,