فروش الکتروموتور خجسته

❇️پخش و فروش انواع:

?پمپ آب

?الکتروموتور

?کفکش

?لجن کش

?سنگ

?دریل

?بتن کن

?فروش به تمام نقاط کشور

?الکتروموتور چیست؟

✳️در زندگی پیشرفته ماشینی امروز انسانی پیدا نخواهد شد که با الکتروموتور یا موتور الکتریکی یا دینام برخورد نداشته باشد. گرچه ممکن است که آن را درک نکند. به طور عمومی هر کجا حرکتی است، الکتروموتور یا موتور الکتریکی هم وجود دارد.

✳️الکتروموتور نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند. ایده کلی بر این اساس است که وقتی که یک هادی حامل جریان الکتریسیته تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می گیرد نیرویی بر روی آن هادی حامل جریان از سوی میدان مغناطیسی اعمال می شود. اغلب موتورهای الکتریکی دوار هستند. اما موتور خطی هم وجود دارند.

✳️هر موتور الکتریکی دوار از دو بخش متحرک و محرک تشکیل شده است.که به بخش متحرک روتور و به بخش ثابت که معمولا درون موتور قرار دارد استاتور یا ایستانه نیز می گویند. در یک موتور الکتریکی، روتور به علت گشتاوری که ناشی از نیروی است که توسط میدان مغناطیسی ایجاد ایجاد شده در استاتور است به حول محور خود می چرخد هر الکتروموتور بر اساس ساختارش توسط برق جریان مستقیم DC و یا جریان متناوب AC تغذیه می گردد.

?انواع الکتروموتور

⚜️موتورهای DC
⚜️موتور سری
⚜️موتور موازی
⚜️موتور کمپوند
⚜️موتور خود تحریک
⚜️موتور مغناطیس دائم (PMDC)
⚜️موتورهای AC
⚜️موتور القایی
⚜️موتور سنکرون
⚜️موتورهای خاص
⚜️موتور پله ای
⚜️موتور DC بدون جاروبک
⚜️موتور هیسترزیسی
⚜️موتور رلوکتانسی

 

به مدیریت : محسن خجسته

 

 

 

 

فروش الکتروموتور , الکتروموتور  , فروش الکتروموتور در تهران , الکتروموتور خجسته , پمپ آب  , کفکش  , لجن کش  , بتن کن  , دریل  ,