تولید و فروش انواع نردبان صنعتی،تجاری و خانگی پدر و پسر

?یکی از مهم ترین اقلام های موجود در فروشگاه ها ، قفسه ها هستند.

?قفسه ها نقش مهم و کاربردی در شکل گرفتن یک فروشگاه دارند. قفسه های فروشگاهی نقش بسیار زیادی در بالا بردن بازخورد یک فروشگاه دارد و باعث می شود که نظر مشتری را به خود جلب کند .

?امروزه فراوانی کالا ،وجود داشتن تنوع بالا، نظم و چینش مناسب از جمله ویژگی های یک فروشگاه کامل است،که می تواند نظر مشتری را به خود جلب کند. در چنین فروشگاهی با چنین ویژگی هایی مشتریان میل بیشتری برای خرید دارند.

?این قفسه ها دارای تنوع بالایی هستند ، در سایز ها و مدل های مختلفی موجود هستند.

❇️ قفسه های فروشگاهی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند:

?قفسه های فروشگاهی دیواری

?قفسه های فروشگاهی یک طرفه 

?قفسه های فروشگاهی دو طرفه

?استند ها از مهم ترین ابزار ها فروشگاهی هستند که کاربرد زیادی در مشاغل های فروشگاهی دارند ، یکی از استند های که برای نگه داری خوشکبار و حبوبات استفاده می شود ؛ استند خوشکبار و حبوبات است.

?نردبان ابزاری است پرکاربرد در منزل و صنعت،که از آن برای کار در ارتفاعات استفاده میشود.ساختار نردبان از دو جسم با جنس های چوب ویا فلز و… است که بلند بوده و توسط پله هایی از همان جنس به یکدیگر متصل شده اند.مجموعه کارهایی که باید در ارتفاع انجام شود،بدون حضور نردبان کاری دشوار محسوب میگردد.

?بطور کلی وجود نردبان در هر خانه و محل کاری ضروری است.طول عمر نردبان ها در صورت استفاده درست از آنها، وارد نکردن وزن بیش از حد تحمل آن و فشار ناهماهنگ به پایه های آن بسیار زیاد است.

به مدیریت:آقای محمد جعفری

?????????????
نردبان های پله پهن?

 

?????????????
نردبان های پله نازک ?

?????????????
گالری?

 

 

 

قفسه فروشگاهی , قفسه بندی فروشگاهی , قفسه فروشگاهی دیواری , قفسه فروشگاهی یک طرفه , قفسه فروشگاهی دو طرفه , انواع استند , تولید و فروش انواع نردبان صنعتی و تجاری پدر و پسر در تبریز , فروش انواع قفسه بندی فروشگاهی جعفری در تبریز , کاربرد قفسه بندی فروشگاهی , فروشگاه پدر و پسر , گروه تولیدی صنعتی تکسان جعفری در تبریز ,