فروش انواع نهال اروپایی آراد نهال

?فروش و تکثیر انواع نهال اروپایی و اصلاح شده

?نهال گردو کوپه ای کانادا در مناطق سردسیر

?نهال گردو خوشه بار، روغنی ، کاغذی

?نهال بادام شمشیری ، شکوفه

?ارسال به تمام نقاط کشور?

✨باغ داری مدرن را باما تجربه کنید✨

گردو کانادایی کوپه های کاغذی سازگار با تمامی شرایط آب و هوای کشور مقاومت بسیار بالا را در برابر سرما و انواع آفت های موجود
?خصوصیات یک نهال خوب

?ریشه فراوانی داشته باشد.

?ساقه آن مستقیم وبدون انشعاب باشد.

?تاج آن طبیعی و انشعاب داشته باشد.

?پوسته نهال باید شاداب و آبدارباشد.

?در نهال هایی که همیشه سبز هستند رنگ برگ ها بایدسبز معمولی یا سبز تیره یکدست باشد.

?ریشه نهال باید شادابی و رطوبت داشته باشدوبریدگی وشکستگی آن باید بسیار کم باشد.

?از نظر سن نهال پیوندی باید یک یا دو ساله باشد.نهال های خیلی جوان و کمتر از یک سال ویا نهال های مسن و بیشتر از دوسال برای احداث باغ مناسب نیستندولی گاهی برای واکاری درختان خشکیده در باغ احداث شده می توان از نهال های دو ساله نیز استفاده نمود.

? باید توجه داشته باشیدکه اعضای مختلف نهال از زخم ووجودحشرات وبیماری به دور باشد.

?جوانه های روی تنه نهال به خصوص در دو سوم قسمت پایین تنه نهال بایستی سالم وقوی باشد تا بتواندپس از کاشت نهال در زمین اصلی و سربرداری آن شروع به فعالیت کرده وتعداد شاخه های لازم را در جهات مختلف تنها درخت تولید کند.معمولا نهال های مسن جوانه های قسمت پایین تنها نهال این حالت خود را از دست داده وپایه به اصظلاح کور شده که باید از خرید آنها خودداری شود.

?نهال پیوندی بایدساقه عمودی داشته باشدواز محل پیوند به طور مستقیم به طرف بالا رشد کرده باشدو گره یازاویه ایی با پایه پیدا نکرده باشدبه عبارت دیگر تنهانهال نسبت به سطح زمین عمود باشد.

?نهال پیوندی بایددارای پایه و پیوندک مشخص باشد.

?نهال گردو کانادایی

✳️یکی از گردو های خارجی محبوب در ایران نهال گردو کانادایی؛ می باشد که به راحتی می تواند در کشور ایران نیز پرورش یابد و به خصوص برای مناطق خیلی سردسیر که اکثر گیاهان و نهال ها توانایی رشد در آنجا را ندارند، گردو کوپه کانادایی؛ به خوبی می تواند رشد داشته باشد.

?مهم ترین نکات این نهال گردو:

1 : در زمان پرورش نهال گردو کانادایی؛ قابلیت این را دارد تا در حد مناسبی از پس آفات و بیماری ها بر بیاید.

2: هر درخت گردو، که به بلوغ رسیده است تا 50 کیلوگرم می تواند باردهی داشته باشد.

3: ارتفاع مناسب کاشت این نهال حدودا تا 2300 متر خواهد بود.

?خصوصیات و عملکرد نهال بادام شمشیری

✳️بادام یکی از باارزش‌ترین نهال‌ها در کشور می‌باشد که از لحاظ اقتصادی نیز درآمد زیادی دارد و یکی از درختان کم آب و بی‌دردسر در کشور می‌باشد که با کمترین رسیدگی‌ها ، بیشترین درامد را برای باغداران دارد . نهال بادام شمشیری از جمله نهال‌های کم‌مصرف ، در میزان آب و کود و سم‌پاشی‌ است.نام دیگر نهال بادام شمشیری ، همان بادام سنگی است که از بادام‌های اصیل ایرانی می‌باشد.

✳️میوه این درخت شیرین است و از لحاظ شکل ظاهری ، به چشم انسان شباهت دارد و به صورت کشیده است.نهال بادام شمشیری ، نسبت به بقیه گونه‌های بادامی ، میزان گرده‌افشان بالاتری دارد و دمای هوایی مناسب برای گرده‌افشانی این درخت پانزده تا بیست و پنج درجه سانتی‌گراد می باشد اگر در کنار سایر ارقام بادام کاشته شود ، می‌تواند نقش بسیار مؤثری در بارور کردن آنها داشته باشد. عمر مفید این درخت بین 35 تا 40 سال می‌باشد.و در اواخر زمستان برای باردهی نیاز به هرس دارد.

به مدیریت : محمد اینانلو

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

فروش انواع نهال اروپایی آراد نهال در میاندوآب , نهال اروپایی  , نهال , فروش و تکثیر انواع نهال اروپایی و اصلاح شده در میاندوآب , نهال گردو کوپه ای کانادا , نهال گردو خوشه بار , نهال گردو  روغنی , نهال گردو کاغذی  , نهال بادام شمشیری , نهال بادام شکوفه  ,