Address & Contact

Our Address

قم ، 45 متری عمار یاسر ، جنب مسجد امام حسین

Soc. Networks

فروش انواع هواکش خاکدامن 

♻️ بورس هواکش های صنعتی و خانگی ،سانترفیوژ ،مرغداری ، سردخانه ای و .‌‌‌..

♻️ فروش انواع هواکش 

♻️ ارسال به سراسر کشور

♻️ پاسخگویی شبانه روزی

♻️ هواکش جزو وسیله هایی است که در بیشتر موارد در فضای منزل و محیط های کاری نادیده گرفته می شود. هواکش ها اساسا دفع کننده بوی نامطبوع بوده و جریان هوای نامناسب را از فضای قرارگیری افراد خارج می کند. اغلب هواکش ها رطوبت را در حد متعادلی نگه می دارند تا فرصتی برای رشد باکتری فراهم نشود. وجود جریان هوای آلوده و بوی نامطبوع در محیط کار و منزل تا حد زیادی بر تصور افراد راجع به ما تأثیر خواهد گذاشت.

♻️ انواع هواکش و فن

انواع هواکش و فن متناسب با کاربرد و محل استفاده آنها در گروه هواکش خانگی، فن صنعتی، هواکش دستشویی و سرویس بهداشتی یا همان تهویه توالت قرار می گیرند. قوی ترین هواکش در بسیاری از موارد فن هایی است که در سرویس های بهداشتی استفاده می شوند. تهویه توالت یکی از ضروری ترین هواکش ها می باشد که حتما باید وجود داشته باشد.

هواکش های صنعتی و هواکش سرویس بهداشتی عموما به صورت هواکش دمنده هستند. تفاوت اصلی هواکش و فن با هواکش دمنده میزان گردش و جابه جایی هوا در محیط است. هواکش دمنده جریان هوا را در نقاط مشخص به گردش در می آورد.

رطوبت موجود در سرویس های بهداشتی و حمام بیشتر از نقطه دیگری است و همین موضوع باعث به وجود آمدن محیطی دلپذیر برای انواع قارچ و باکتری می شود. هواکش ها علاوه بر جابه جایی بوی نامطبوع مانع از همین موضوع می شوند.

♻️ انواع برند هواکش خانگی و فن تهویه

شرکت های انگشت شماری هستند که بهترین مدل های هواکش، فن و هواکش دمنده را تولید می کنند. دو برند دمنده و پارس خزر جزو این شرکت ها هستند. هواکش دمنده و هواکش پارس خزر از کمترین صدا برخوردار هستند که همین ویژگی باعث محبوبیت و پرفروش بودن هواکش های این دو شرکت شده است.

♻️ حال که با انواع هواکش صنعتی، هواکش خانگی و تهویه آشنا شدیم بد نیست بدانید که فن ها به غیر از پروانه، بدنه و الکتروموتور دارای اجزای دیگری مانند شفت (محور)، یاتاقان و تسمه نیز می باشند.

که همه به هم متصل هستند به طور مثال همانطور که در متن گفته شد ارتباط بین الکتروموتور و پروانه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم انجام می شود که در ادامه به توضیح مختصری درباره هریک از این اتصال ها می پردازیم.

♻️ نحوه انتقال قدرت از الکتروموتور به پروانه به سه حالت صورت می گیرد :

اتصال مستقیم که در آن شفت یا محور الکتروموتور مستقیما به پروانه متصل می گردد.

اتصال تسمه پولی که در این نوع اتصال نیروی الکتروموتور توسط تسمه ها به پروانه هواکش منتقل می شود.

 

اتصال کوپلینگی نوع دیگری از اتصال پروانه به الکتروموتور است که در آن محور الکتروموتور با یک مجموعه محور و یاتاقان که به فن متصل است توسط کوپلینگ به هم متصل می شوند.

♻️ از آنجا که اهمیت هوای پاک در محیط های صنعتی و خانگی به خوبی شناخته شده است بنابراین استفاده از سیستم های تهویه صنعتی و هواکش صنعتی گسترش زیادی یافته است و مشتریان می توانند متناسب با محل مورد نیاز خود سیستم تهویه مناسب را انتخاب نمایند.

مدیریت : آقای مسعود خاکدامن

شماره تماس:
09127599781
09190494407
02537720844
شعبه 1: قم ، ۴۵ متری عمار یاسر ، جنب مسجد امام حسین
شعبه2: قم، خیابان آذر، بین کوچه ۱۵ و ۱۵/۱، هواکش خاکدامن

سیم پیچی الکترو موتور ۲۰۰ اسب

 

 

 

 

انواع الکتروپمپ ها ی طبقاتی با بهترین برند
هواساز مخصوص استخرهای ماهی و گلخانه ها
اتمام سیم پیچی ده اسب موتوژن
سیم پیچی الکتروموتور ۱۰ اسب
بورس هواکش های صنعتی و خانگی
تعمیر و سرویس دینام ۳۱۰ کیلو وات
سیم پیچی و سرویس دینام ویبره ترکیه
تعمیر و سیم پیچی انواع الکتروموتور و هواکش های صنعتی تک فاز و سه فاز
هواکش های سرد خانه ای
پنکه رومیزی دمنده

 

 

 

 

 

قیمت هواکش 20*20 , قیمت فن صنعتی 60*60 , قیمت هواکش صنعتی سه فاز , قیمت هواکش دستشویی پارس خزر , هواکش صنعتی بزرگ , هواکش حمامی , هواکش قوی بدون صدا ,