فروش انواع گاز هود سینک شیرآلات و لوازم بهداشتی ساختمان داریوش

? انواع گاز هود سینک شیرآلات ، روشویی ، توالت فرنگی و کلیه لوازم بهداشتی ساختمان 

? ارسال به سراسر کشور 

? فروش حضوری و غیر حضوری آنلاین 

? به مجموعه لوازم جانبی که پس از تکمیل ساختمان برای سلامتی ، راحتی و بهداشت فردی افراد در محیط خانه از آن استفاده می شود لوازم بهداشتی ساختمان میگویند .

? لوازم بهداشتی ساختمان جزء اجناس مصرفی می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی وکارایی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ی ساختمان دارد و با توجه به مصرفی بودن اقلام لوازم بهداشتی ساختمان ،کیفیت محصولات امری بسیار ضروری می باشد.

? امروزه کارخانه های تولید لوازم بهداشتی ساختمان در کشور نه تنها از لحاظ کیفیت و تنوع از برند های مشابه خارجی کمتر نمی باشند بلکه در بسیاری از موارد دارای قیمت مناسب و کیفیت بهتر و خدمات پس از فروش مطلوب تری برخوردار می باشند. بدیهی است با خرید محصولات داخلی و حمایت از تولید کنندگان داخلی می توانیم باعث بهبود هر چه بیشتر این صنعت در کشور شویم .

? با توجه به پتانسیل بسیار بالای این محصولات و نیاز کشور های همسایه دولت مردان می توانند با حمایت از این صنعت هم در تولید و اشتغال هم واردات ارز به کشور کمک بسزایی به تولید کنندگان این محصول انجام دهند .

? با توجه به اهمیت کیفیت در این محصولات بازرگانی ما با شعار اصلی کیفیت و قیمت ، نمایندگی فروش محصولات داخلی و برند های لوازم بهداشتی ساختمان می باشد که تمامی محصولات این بازرگانی تولید داخل می باشد و از استاندارد ایران برخوردار می باشد.

مدیریت:آقای میثم محمودیان

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

روشویی کابینتی

گاز استیل اخوان مدل V21
۵ شعله
قطعات ایتالیایی
۲۴ ماه گارانتی

گاز ۳ شعله کندی (ترک)
یک سال ضمانت

دستگیره درب آیلین

روشویی آرمیتاژ مدل آپادانا

 

فروشگاه اینترنتی لوازم بهداشتی ساختمان , لوازم بهداشتی ساختمان چیست , بورس لوازم بهداشتی ساختمان , پخش لوازم بهداشتی ساختمانی , لوازم بهداشتی ساختمان مروارید , لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی , لیست قیمت لوازم ساختمانی , پخش عمده لوازم بهداشتی ساختمانی ,