فروش بدنه کاپوت و گلگیر کوره ای و فابریک بدنه پارس 

? تولیدکننده قطعات بدنه رنگی خودروهای ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت رنگ در حد فابریک

? با بهترین کیفیت رنگ در حد فابریک

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶

 

🔶 ارسال با کمترین هزینه به تمام نقاط ایران 

🔶 کلیه محصولات فروشگاه دارای تضمین فابریک بودن قطعه و رنگ میباشد و اجناس با فاکتور معتبر خدمت مشتریان ارسال میگردد

🔶 سپر خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد؛ قطعه‌ای است که وظیفه‌ی ایجاد ایمنی خودرو در هنگام ضربه دیدن را بر عهده دارد. با گذر زمان، سپرهایی با وزن کمتر و مقاومت بیشتر طراحی شدند تا خسارات ناشی از تصادفات را کاهش دهند. سپر خودرو از سه قسمت اصلی پیشانی، تیر عرض و جاذب تشکیل می‌شود. به طور کلی به ظاهر سپر، پیشانی گفته می‌شود.

🔶 انواع سپر خودرو

🔶 سپر جلو
نمای جلویی خودرو نقش مهمی در ظاهر آن دارد. سپرجلو خودرو تنوع بسیاری دارد و هر کدام از انواع آن طرح، رنگ و متریال متفاوتی دارند. سپر جلو اسپرت، سبک و منعطف است و هوای بیشتری را به داخل موتور خودرو می‌فرستد. سپر اسپرت سمند و سپر اسپرت پراید ‌به دفع فشار هوای اضافی کمک می‌کنند. به زه پلاستیکی زیر سپر جلو، ریش سپر خودرو می‌گویند؛ به طور مثال، ریش سپر 206 سه تکه بوده و منعطف می‌باشد. قیمت ریش سپر 206 نیز بسته به سبک بودن و جنس آن می‌تواند تغییر کند. قیمت سپر ماشین دست دوم در مقایسه با مدل نو بسیار مناسب می باشد، این بشرطی است که سپر از نظر فیزیکی و بدنه نیز سالم باشد.

🔶 سپر عقب
سپر عقب خودرو اغلب محکم‌تر و مقاوم‌تر از سپر جلو است. سپر اسپرت 206 ، سپر اسپرت سمند یا سپر اسپرت پراید باعث کاهش وزن سپر شده و در عین حال مقاوت سپر عقب را بالا می‌برند.

🔶 سپر فایبرگلاس
این سپرها نسل تقریبا جدیدی هستند که انعطاف پذیری بسیار زیادی دارند و در صورت آسیب دیدن، تعمیر آن‌ها ساده‌تر است.

🔶 هنگام خرید سپر دست دوم و نو به چه مواردی توجه کنیم؟

🔶 نوع خودرو
هر خودرو سپر مخصوص خودش را دارد؛ به عنوان مثال، سپر پراید 131 را نمی‌توان روی مدل‌های دیگر آن سوار کرد. محافظ سپر جلو خودرو باید متناسب با نوع خودرو باشد. در هنگام خرید سپر دست دوم سمند به سالم بودن سطح سپر و محل اتصالات آن توجه داشته باشید.

 

 

 

🔶 جنس سپر
سپرهای امروزی از جنس‌های مختلف فلز، پلاستیک، کربن، فایبرگلاس و… تولید می‌شوند. مهم است که جنس سپر در عین مقاومت بالا، انعطاف زیادی نیز داشته باشد. در هنگام خرید سپر خودرو حتما به جنس آن توجه نمایید.

 

مدیریت فروش آقای محمدی

شماره های تماس:
09126897106
09336736057
02155052790

 

 

 

 

 

 

فروش قطعات بدنه استوک خودرو , قیمت سقف و ستون پژو پارس , پخش بدنه خودرو , نمایندگی فروش قطعات بدنه ایران خودرو , رنگ کوره ای , فروش قطعات بدنه استوک پژو 206 ,