Address & Contact

Our Address

شهرکرد

Telephone

فروش تخم نطفه دار و جوجه یکروزه مرندی برتر 

?فروش تخم نطفه دار و جوجه یکروزه مرندی
?جوجه یکروزه تا مولد نژاد مرندی
? فروش جوجه سلطان و برهی

? مرغ مرندی یکی از برترین نژاد های تخم گذار ایران می باشد که اصالت آن به شهر مرند بر می گردد.این نژاد به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد نژادی چند منظوره به حساب می آید: نژاد گوشتی برای افرادی که به عنوان تولید گوشت ارگانیک فعالیت دارند و برای عالقمندان به پرندگان زیبا به عنوان مرغ و خروس زینتی به شمار میرود ولی اصلی ترین و بهترین ویژگی مرغ مرندی که آن را از سایر نژاد ها متمایز کرده است تخمگذاری عالی این نژاد در کنار مقاومت بالای سیستم ایمنی آن در برابر بیماری ها می باشد که از لحاظ نگهداری برای تولید تخم خوراکی و نطفه دار توجیه اقتصادی خوبی را دارا می باشد.

? میزان تخمگذاری مرغ مرندی

مرغ مرندی معمولاً در سال ۱۵۰ عدد تخم مرغ از خود به جای می گذارد. با توجه به آمار سایر پرنده ها تولید ۱۵۰ عدد تخم مرغ می‌تواند مرغ مرندی را در رده های نخست پرنده های تخم گذار قرار دهد. چنانچه بتوانید به درستی شرایط محیطی مناسبی برای مرغ مرندی فراهم کنید، این مرغ قادر است در سال به شما حدود ۲۲۰ تخم بدهد. دوره تخمگذاری مرغ مرندی بی نظیر و طولانی است. سن بلوغ مرغ مرندی در شش ماهگی است و در شش ماهگی به وزن حدود دو کیلو میرسد. البته دوران تخمگذاری آن از ۹ ماهگی آغاز می شود.

? مزیت های گوشت مرغ مرندی

گوشت مرغ مرندی از خواص و مزیت ‌های بسیار زیادی برخوردار است. از ویژگی های بارز گوشت مرغ مرندی می توان به جلوگیری از آلزایمر، درصد چربی پایین، بهترین گوشت برای رژیم غذایی افراد چاق، پروتئین بسیار زیاد، مانع گرسنگی، حاوی اسید آمینه، چربی مناسب، کلسترول، جلوگیری از بیماری های قلبی و مانع بروز پوکی استخوان اشاره کرد.

? خواص تخم مرغ مرندی

تخم مرغ مرندی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. از خواص بسیار زیاد تخم مرغ مرندی می توان به ویتامین و فیبر، چربی کمتر و املاح معدنی اشاره کرد. تخم مرغ مرندی از لحاظ پزشکی نیز بسیار توصیه می شود.

?جوجه مرندی 

جوجه مرندی معمولاً پر های سبز رنگ دارد. پرهای جوجه مرندی نسبت به مرغ مرندی اصیل کمرنگ ‌تر است. برخی از افراد هنگام خرید جوجه مرندی تصور میکنند رنگ سبز به معنای اصیل بودن جوجه است. اما رنگ سبز با توجه به میزان رشد این جوجه تغییر پیدا خواهد کرد. ممکن است رنگ سبز بعد از بزرگ شدن جوجه نیز بر روی مرغ پایدار باشد و به رنگ مشکی تبدیل نشود.

مدیریت : آقای محمدرضا رئیسی وانانی

مرغ مرندی تخمگذار , قیمت مرغ مرندی , خواص مرغ مرندی , تخم نطفه دار , جوجه یکروزه مرندی ,