Address & Contact

Our Address

البرز ، هشتگرد ، روبروی بانک ملی مرکزی ، ساختمان الماس نور ، طبقه 3 واحد 12

فروش تعمیرات و راه اندازی دستگاه کارتخوان سیار پوز پرنیان

♻️ فروش و واگذاری دستگاه های کارتخوان سیار pos

♻️ تعمیرات و راه اندازی دستگاه ها 

♻️ فروش و تعمیرات لپتاب و سیستم ها

♻️ راه اندازی سیستم های الکترونیک و هوشمند

 

 

? خرید کارتخوان سیاراز شرکت های خصوصی برخلاف بانک ها دارای روند سریع تر و آسانتری می باشد و شما میتوانید در کوتاه ترین زمان(3 الی 5 روز کاری) و بدون نیاز به جواز کسب و ضمانت با توجه به صنف کاری و نیاز شخصی دستگاه کارتخوان سیار خود را داشته باشید.

? دستگاه های کارتخوان سیاردارای مالکیت قطعی هستند و شما بدون هیچ محدودیتی میتوانید از این دستگاه ها استفاده کنید و در صورت لزوم دستگاه خود را به شخص دیگری واگذار نمایید.

? از دیگر مزیت های مهم خرید دستگاه پوز از شرکت های خصوصی این است که شما لازم نیست تعداد مشخصی تراکنش در در ماه داشته باشید و اگر شما در طول یکسال هم تراکنشی نداشته باشید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

? همچنین این دستگاه ها قابلیت اتصال به انواع حساب حقیقی و حقوقی را دارند و نیازی به افتتاح حساب مجدد پذیرندگان محترم نمی باشد.

? با خرید دستگاه پوز از شرکت های خصوصی دیگر نیازی به بلوکه کردن وجه در بانک نیست و شما دستگاه را به صورت شخصی خریداری میکنید.

همچنین شما میتوانید با خرید از شرکت های خصوصی معتبر از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید.

مدیریت:آقای سعید خانی 

 

 

 

مزایای استفاده از کارتخوان , کسب درامد از دستگاه پوز , مزایای کارتخوان شخصی , معایب کارتخوان d200 , معایب کارتخوان سیار , خرید دستگاه پوز , کدام دستگاه پوز سیار بهتر است , تنظیمات دستگاه کارتخوان s910 ,