فروش تیغه های سی ان سی و تیغه اور فرز گروه تهران سی ان سی ابزار

از سایت فروشگاهی ما دیدن فرمایید👇🏻👇🏻👇🏻

http://woodabzar.ir

 

 

فروش انواع مته های دستگاه سی ان سی و اور فرز

ارسال برای تمامی نقاط کشور

دستگاه سی ان سی جزء ماشین آلات پیچیده با سیستم کامپیوتری می‌باشد که از قطعات مختلفی از قبیل کلمپ، کولت، مته و ابزار آلات سی ان سی تشکیل شده است. در کنار این موارد اورفرزها نیز جایگزین هایی برای ماشین سی ان سی می‌باشند که از مته های مخصوص به خود استفاده می‌کنند

آشنایی با کاربرد انواع تیغ اور فرز و سی ان سی

امروزه در کارگاه‌های نجاری و تولیدی از دستگاه‌های مختلفی برای ساخت سازه‌های چوبی و ام دی اف همچون بدنه‌ی کابینت، پایه‌های چوبی میز، نرده‌های چوبی و…استفاده می‌شود. حتما تا به حال شیارها و طرح‌های متنوعی را بر روی این گونه سازه‌های چوبی و ام دی اف دیده‌اید. برای ایجاد چنین طرح و شیارهایی از دستگاه و تیغ‌های مخصوصی استفاده می‌شود.

انواع مختلفی از تیغ اور فرز و سی ان سی وجود دارد که برای ایجاد شیار، اتصال، باربرداری، سوراخ کاری و… به کار برده می‌شوند. تیغ‌های سی ان سی و اورفرز در دو نوع بلبرینگی و بدون بلبرینگ ساخته می‌شوند و در دسته بندی‌های متنوعی همچون تیغ شیارزن، تیغ حکاکی، تیغ دم چلچله و… قرار می‌گیرد. تیغه‌هایی که در این نوع تیغ‌های اورفرز و سی ان سی وجود دارد معمولا در دو جنس HSS و تنگستن کارباید یا همان TCT می‌باشند. هر کدام از این نوع تیغه‌ها برای متریال‌های مخصوصی به کار برده می‌شوند.

انواع تیغ اورفرز و سی ان سی

⭕️انواع متنوعی از تیغ اورفرز و سی ان سی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کاربرد مخصوصی را دارند. تیغ از دو بخش پایه و کارگیر تشکیل شده است که بخش پایه به صورت استوانه‌ای شکل بوده و قسمت کارگیر در اشکال و فرم‌های مختلف تولید می‌شود. تیغ سی ان سی قابلیت استفاده بر روی اورفرز را نیز دارد اما نکته مهم این می‌باشد که تیغ‌های اورفرز به دلیل بلبرینگی که در قسمت کارگیر خود دارند مخصوص استفاده بر روی اورفرز می‌باشند و روی دستگاه سی ان سی نصب نمی‌گردند. از پرکاربردترین انواع تیغ اورفرز و سی ان سی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیغ حکاکی یا تیغ V شکل
تیغ جاکلیدی
تیغ جا شیشه
تیغ شیارزن
تیغ گل نقطه ای
تیغ اتصال
تیغ پخ لبه
تیغ انگشتی
تیغ اورفرز دوراهه
تیغ دم چلچله

✳️همان‌طور که می‌دانید تیغه‌های مختلفی در صنعت چوب وجود دارد که در دسته بندی‌های مختلفی مانند تیغه شیار زن، تیغه شیار زن انگشتی، مته حکاکی، تیغه کف تراش، تیغه اتصال، تیغ بانکی، تیغ دم چلچله، تیغه وی شکل، تیغ ناودانی، تیغه پروفیل لبه، تیغ تونیک و… قرار می‌گیرند.

✳️برای انتخاب تیغ اور فرز یا سی ان سی باید کمی دقت داشته باشید و با اطلاعات کافی اقدام به خرید کنید. ما تلاش می‌کنیم در ادامه کمی بیشتر در مورد انواع تیغه‌های فرز مورد استفاده در صنعت چوب بپردازیم پس لطفاً کمی با حوصله این بخش را مطالعه کنید تا از ایجاد خسارت و هزینه‌های زیاد پرهیز کنید.

✳️در گذشته ما با حضور در فروشگاه‌های ابزار یراق، فقط با دیدن شکل و اندازه تیغه، اقدام به خرید تیغ اور فرز می‌کردیم؛ اما امروزه با افزایش دانش و اطلاعات می‌توان با دید بازتر اقدام به خرید تیغ اور فرز یا تیغ سی ان سی کرد. تیغه‌های روتر یا همان تیغه اور فرز یا سی ان سی در مدل‌ها و فرم‌های مختلفی تولید می‌شوند که به بخش اصلی آن اشاره می‌کنیم

✳️تیغه HSS یکی از انواع تیغه‌های اور فرز یا سی ان سی است که مناسب برای ابزار زنی پروفیل‌ها و ورق‌های چوبی است. این تیغه‌ها به هیچ عنوان مناسب ام دی اف نیستند و به خاطر مواد موجود در MDF خیلی سریع کند می‌شوند. از تیغ فرز HSS برای ابزار زنی و باربرداری از چوب استفاده کنید.

✳️تیغه‌های HSS مقاومت بیشتری در برابر گره‌های چوب و یا برخورد احتمالی با منگنه و میخ دارند و لبه‌های تیغه آن به سادگی نمی‌شکند. به همین منظور از این تیغه‌ها برای پرداخت و ابزار زنی چوب استفاده می‌شود.

تیغه دماغ اسبی:

این تیغ دقیقا همان کار تیغ وی با زاویه باز را انجام میدهد با این تفاوت که نوک آن پخ بوده و کف بردار است.

از جمله کاربرد های این تیغ میتوان به تونیکه کرد درب ها اشاره کرد.

این تیغ را میتوانید بر روی دستگاه سی ان سی ، اورفرز دستی و میزی بسته و استفاده کنید.

تیغه مدل کلاسیک:

همان کاربردی را دارد که در نامش است.

یک طرح کلاسیک و شیک برای لبه های قطعه کار شما را میتوان با این تیغ اورفرز ابزار زنی کرد.

این تیغ از دو عدد تیغه از جنس فولاد تنگستن کارباید تشکیل شده است و مناسب برای برش چوب و کامپوزیت و مواد مشابه است.

تیغه الگوی قرنیز:

جهت مدل دادن به قرنیز ها، حاشیه قاب ها، حاشیه ویترین ها و … استفاده میشود.

وجود پله های متعدد روی این تیغ موجب خلق طرحی زیبا و شیک روی قطعه کار شما میشود.

این تیغ دارای دو عدد تیغه از جنس فولاد تنگستن کارباید بوده و مناسب برای برش چوب ، کامپوزیت و مواد مشابه است.

تیغ فاق و زبانه :

تیغ اتصال فاق و زبانه در دو نوع بلبرینگی و بدون بلبرینگی تولید می شود. فاق و زبانه یکی از معروف ترین اتصالات محسوب می شود و در صنعت چوب بسیار مهم است. همان طور که از نام این تیغ مشخص است این اتصال از دو بخش فاق و زبانه تشکیل شده است که فاق به صورت شیار یا حفره ایجاد می‌شود و زبانه در این حفره قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که اتصال فاق و زبانه در مدل های مختلفی ایجاد می شود و در مواردی به صورت کاملا مخفی برش می‌خورند و گاهی بخش های متصل شده نیز آشکار هستند. لازم به ذکر است که از تیغ اتصال فاق و زبانه در ساخت میز، صندلی، مبلمان، قاب و درب های چوبی استفاده می‌کنند.

تیغه v شکل:

یکی از پرمصرف ترین تیغه ها در صنعت نجاری محسوب میشود.

از این تیغ میتوان برای فارسی کردن لبه ها یا ایجاد شیار های V شکل در چوب استفاده کرد.

از این تیغ میتوانید روی دستگاه CNC ، اورفرز میزی و دستی استفاده کنید.

تیغه شیار زن افقی بدون بلبرینگ:

یکی از تیغه های پرکاربرد در صنعت چوب و  هنر های چوبی است.این تیغ برای شیار زدن افقی در چوب، اتصالات فاق و زبانه ای ، جا شیشه درآوردن و موارد دیگر کاربرد دارد.

این تیغه را میتوان بر روی دسنگاه های CNC ، اورفرز میزی و دستی استفاده کرد.

تیغ دستگیره:

یکی از تیغ های کم مصرف اما کاربردی صنعت نجاری است که از این تیغ جهت ایجاد طرح هایی زیبا و شیک روی نرده راه پله ها استفاده می‌کنند

لازم به ذکر است که از این تیغ می توان در دستگاه های اورفرز میزی و دستی استفاده کرد.

تیغه تونیک کاسه ای:

یکی از تیغ های مصرفی CNC کاران و نجاران است.

مناسب برای برش چوب و کامپوزیت و مواد مشابه است.

از این تیغ میتوانید بر روی دستگاه سی ان سی ، اورفرز میزی و دستی استفاده کنید.

تیغ اتصال 90 درجه:

همان طور که از نام این محصول مشخص است، از این تیغ برای ایجاد اتصال 90 درجه استفاده می‌شود، همچنین هنگام اتصال 90 درجه باید یک طرف اتصال را به صورت افقی با تیغ شیار بزنید و طرف دیگر را به صورت عمودی ابزار بزنید. لازم به ذکر است که از تیغ اتصال 90 درجه که به تیغ اتصال کوژ نیز خوانده می‌شود برای ساخت قاب عکس، آینه و اتصالات فارسی در کابینت و جعبه های چوبی به کار می رود.

تیغه تونیک کلاسیک:

برای ایجاد یک طرح زیبا و خاص روی درب های تمام چوب و قاب تونیک به کار میرود.

همچنین روکش ضد رطوبت این تیغ از زنگ زدن آن جلوگیری میکند.

از این تیغ میتوان بر روی دستگاه های CNC ، فرز های دست و میزی استفاده کرد

تیغه پروفیل نفوذی:

نرم کردن لبه های میز و بوجود آوردن انحنا بر روی کار توسط تیغ پروفیل نفوذی انجام میشود.  تیغ پروفیل نفوذی را تنها برای چوب و همچنین ام دی اف مورد استفاده قرار میدهند. تیغه از مهترین قسمت های تیغ پروفیل نفوذی میباشد که خوشبختانه از تیغ نوع تنگستن در آن استفاده شده است. تیغ پروفیل نفوذی هرگز زنگ نمیزند. زنگ نزدن تیغ پروفیل نفوذی  دلیل دارد و دلیل آن نیز روکشی است که برای ضد آب کردن بر روی آن کشیده شده است. تیغ پروفیل نفوذی حتی اگر در معرض برخورد آب نیز قرار گیرد به هیچ وجه زنگ نخواهد زد.

تیغ فرز دوپله

این تیغ دارای یک بلبرینگ بوده و در صورت خرابی میتوانید بلبرینگ آنرا تعویض کنید.جنس تیغه های این تیغ از فولاد تنگستن کارباید است و مقاومت خوبی در برابر چوب و MDF و سنگ کورین دارد.پوشش بدنه این تیغ ضدآب بوده و مانع از زنگ زدن تیغ میشود.این تیغ فقط بر روی دستگاه اورفرز دستی و میزی میتواند استفاده شود.

 

تیغه وی شکل 90 درجه

از این تیغ میتوان برای فارسی کردن لبه ها یا ایجاد شیار های V شکل در چوب استفاده کرد.از این تیغ میتوانید روی دستگاه CNC ، اورفرز میزی و دستی استفاده کنید

تیغه وی شکل ۱۵۰ درجه

تیغ وی ۱۵۰ درجه دارای دو پر الماس کارباید است که قابلیت برش MDF، چوب و متریال های مشابه را دارد. روکش بدنه این تیغ ضدآب و ضدزنگ است که در هوای مناطق شرجی مانع از زنگ زذن تیغه میشود.

تیغه انگشتی

یک نمونه از انواع تیغ های سی ان سی، تیغ انگشتی می باشد که جزء پرکاربردترین مته های اورفرز و سی ان سی محسوب می شود. تیغ انگشتی در مدل بدون بلبرینگ در قطر و اندازه های مختلف تولید می گردد.

تیغ ناودانی

تیغ پروفیل ناودانی را می توان بر روی دستگاه‌های سی ان سی، اور فرز دستی و میزی استفاده کرد. این نوع تیغ پروفیل دامار جهت ایجاد منحنی بر روی قطعه کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیغ پروفیل ناودانی دامار دارای دو عدد تیغه از جنس فولاد تنگستن کارباید بوده و مناسب برای برش انواع چوب و کامپوزیت و … می‌باشد. قابل ذکر است که تیغه‌های آن غیر قابل تعویض است.

 

به مدیریت : مهدی محمودوند

درصورت قصد خرید تیغه با ما تماس بگیرید و در اینستاگرام با ما همراه باشید

شماره های تماس :
09032918851
https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila
برش ۴ میلیمتر
برند آردن تایوان تاپ 1
کارگیر ۲۰ میلیمتر

 

 

تیغه برش (شیارزن) آردن تایوانی قطر 6 میلیمتر با کارگیر (ارتفاع) 22 میلیمتر و 16 میلیمتر در یک مرحله
مناسب برای تمام متریال های چوبی و سیمانی و استخوانی

 

 

 

 

فروش تیغه های سی ان سی و تیغه اور فرز در  تهران , گروه تهران سی ان سی , فروش انواع مته های دستگاه سی ان سی و اور فرز , دستگاه سی ان سی , قیمت تیغ اور فرز , قیمت تیغ سی ان سی ,