فروش تزئینات دودی،دزدگیر(روکش سرای میلاد)

?فروش انواع:?

?روکش صندلی

?کفپوش خودرو

?تزئینات خودرو

?نصب پرده دودی

?دزدگیر

❇️کفپوش سه بعدی

?کفپوش سه بعدی خودرو در راستای پیشرفت تکنولوژی‌‌‌های ساخت و توانایی اسکن لیزری دقیق کف خودرو یکی از جدیدترین انواع کفپوش خودرو است که به طور کامل و قالبی کل کف خودرو را پوشش داده و از نفوذ خاک و مایعات و کثیفی‌‌‌های مختلف به کف خودرو جلوگیری می‌کند. شیارهای طراحی شده در کف کفپوش، باعث افزایش اصطکاک بین مایعات ریخته شده در کف و کفپوش شده و حرکت سیالات در هنگام رانندگی را به حداقل می‌رساند.

?مایعات ریخته شده، با استفاده از این شیارها به قسمت انتهای مخزن سوق داده می‌شود و از کثیف شدن موکت جلوگیری میکند. این کفپوش‌ها با تکیه بر تکنولوژی ساخت سه بعدی ظاهری شیک و جذاب برای خودرو به همراه دارند و علاوه بر راحتی در شست و شو، کابین داخلی خودروی شما را منحصر بفرد نشان می‌دهند.

?یکی دیگر از ویژگی‌‌‌های اساسی این کفپوش‌ها که عیب بزرگ کف‌پوش‌‌‌های سنتی را پوشش داده است، عدم سر خوردن این کفپوش در کف خودرو است و به علت قالبی بودن در کف خوردو هیچ گونه حرکتی نخواهد داشت.این کفپوش‌ها به دلیل استفاده از مواد مقاوم در ساخت در تابستان تغییر شکل نداده و در زمستان حالت شکنندگی نخواهد داشت.

❇️روکش صندلی

روکش‌‌‌های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرمی‌ و پارچه ای تقسیم می‌شوند که مهمترین ویژگی‌‌‌های هریک از روکش‌‌‌های صندلی عبارتند از:

❇️مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

?از مهم ترین مزیت‌‌‌های روکش‌‌‌های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است. این روکش‌ها برخلاف روکش‌‌‌های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی‌شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند همچنین این روکش‌ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می‌کند و باعث گرم شدن سرنشین می‌گردد.

❇️مزایای روکش صندلی چرم خودرو

?روکش‌‌‌های چرم نوع دیگری از روکش‌ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آن‌ها است، در این نوع از روکش‌ها با یک دستمال مرطوب نیز می‌توان کثیفی‌ها را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده‌‌‌های دارای فرزندان خردسال است.

?این جنس برای خودروهای آژانس و مسافربری بسیار مناسب بوده و همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده کرده و مجبور به حمل وسایلی با خودرو هستند، بهتر است از این نوع روکش استفاده کنند روکش‌‌‌های چرمی‌نمای اسپرت تری دارند و برای افرادی توصیه می‌شود که به ظاهر اسپرت داخل خودرو اهمیت می‌دهند.

?این نوع روکش‌ها برخلاف روکش‌‌‌های پارچه ای در تابستان موجب گرمای بیشتر خودرو عرق کردن می‌شوند و در زمستان موجب می‌شوند داخل خودرو دیرتر گرم شود و سرنشینان سرمای بیشتری را تحمل نمایند.

به مدیریت:وحید حسینی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

روکش صندلی , کفپوش خودرو , کفپوش سه بعدی ماشین , روکش صندلی چرمی , روکش صندلی پارچه ای , تزئینات خودرو , دزدگیر ماشین , پرده دودی خودرو , روکش سرای میلاد در بابل , فروش روکش و کفپوش سه بعدی خودرو در بابل , قیمن روکش و کفپوش ماشین در بابل ,