Address & Contact

Our Address

نیشابور

کاور پلاس انتظاری

?محصولات :

?تولید سردنده چرمی انواع خودرو

?دور فرمان دوختنی

?ست سردنده و گردگیر

?فروش به صورت عمده

?ارسال به سراسر کشور

?یکی از جذاب‌ترین وسایل تزیینی خودرو، سردنده است. این وسیله را می‌توان بر روی تمامی دنده‌ها سوار کرد و از یک استایل و مدل جدید لذت برد. سردنده در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شود. مهم‌ترین نکته پیش از خرید سر دنده راحت بودن و خوش دست بودن آن است زیرا به هنگام رانندگی این وسیله داخل دست و انگشتان قرار می‌گیرد و نباید مزاحمت و حواس‌پرتی ایجاد کند.

?بر روی اکثر سردنده‌های تزیینی نیز علامت‌های مربوط به دنده قرار دارد و می‌توان به‌راحتی با آن‌ها رانندگی کرد. سردنده‌ها مدل‌های متنوعی دارند، یکی از مدل‌های اسپرت آن سردنده‌ی چراغ‌دار است. این مدل دارای لامپ‌های LED است و برق از آن طریق سیم و اتصال به فندک ماشین تأمین می‌شود. این مدل در شب بسیار زیبا و خیره‌کننده است.

?یکی از مدل‌های شیک و لاکچری سردنده مدل چرمی آن است. این مدل را می‌توان با روکش خودرو و فرمان چرم ست کرد و از یک استایل خاص لذت برد. این سردنده برای ماشین‌های لوکس بسیار مناسب است. سردنده‌ی اسکلتی یکی از انواع سردنده‌های خاص و متفاوت است. این سردنده‌ برای ماشین‌های اسپرت و مسابقه‌ای بسیار مناسب و زیبا است.

?معمولاً سردنده‌ها برای هم دنده‌ی دستی و هم دنده‌ی اتومات مناسب هستند

?روکش فرمان خودرو

?فرمان خودرو، بیش‌ترین برخورد را با دستان راننده دارد، به همین دلیل بسیار در خطر و معرض فرسایش و پوسته‌پوسته شدن است. در اینجاست که اهمیت استفاده از فرمان خودرو مشخص می‌شود.

?محافظ و روکش فرمان به خصوص نوع چرمی آن، به سادگی توانایی محافظت از این قطعه‌ی خودرو را داشته و از لیز خوردن دستان راننده بر روی فرمان خودرو، جلوگیری می‌کند.

?در مناطق گرم و مرطوب، روکش‌های فرمان به کمک رانندگان آمده و از لیز خوردن دستان آن‌ها به‌خصوص در مسافت‌های طولانی‌تر، جلوگیری کرده و رانندگی را بریا آن‌ها ساده تر و دلنشین تر می‌کند. ضمن این‌که روکش‌ها علاوه بر افزایش جذابیت ظاهری نمای داخلی خودرو، در نظافت و تمیز نگه‌داشتن فرمان خودرو که یکی از مهم‌ترین اجزایماشین است نیز، تاثیر دارد.

به مدیریت : علی انتظاری

 

 

 

 

 

 

فروش سردنده چرمی خودرو در نیشابور , سردنده چرمی خودرو کاور پلاس , تولید سردنده چرمی انواع خودرو در نیشابور , ست سردنده و گردگیر , دور فرمان دوختنی ,