Address & Contact

Our Address

لاهیجان،کیلومتر 5 جاده لنگرود

فروش سنگ دانه بندی نماسازی کلاسیک

 

نشانی : لاهیجان،کیلومتر ۵ جاده لنگرود
۰۹۱۲۸۱۸۵۷۵۳?
۰۹۹۱۸۴۲۸۴۷۶?

 

فروش سنگ های دانه بندی و پودر جوشقان ،چینی، کریستال، رنگی

✅ سنگ ورقه ای و مالون در رنگ های متنوع

✅ بیشترین مصرف سنگ های دانه بندی در اجرای نماشسته و تولید موزائیک می باشد . فروش عمده سنگ دانه بندی جهت نما شسته در مجموعه دماوند در حال انجام می باشد . سنگ دانه بندی سفید نمره یک به صورت فله و بسته بندی قابل عرضه به بازار مصرف داخلی و صادرات می باشد .

شما می توانید از طریق این سایت و تماس با مشاوران فروش مجموعه بهترین نوع سنگ دانه بندی را خریداری نمائید .

✅ کاربرد سنگ دانه بندی جوشقان

?صنایع ساختمانی اعم از نمای شسته
?صنایع موزاییک سازی
? قطعات سیمانی -بتن سفید

? سنگ دانه بندی از حیث اندازه ، شکل و رنگ از ارزان ترین و زیباترین و متنوع ترین مصالح در فضا سازی ، ساخت گذرگاه ها و محوطه سازی می باشد.

? ما افتخار داریم ، انواع شن رنگی (سنگ دانه بندی ،سنگریزه،سنگدانه،سنگ شکسته) با رنگ های طبیعی و دانه بندی ، استخراج و فرآوری شده از بهترین معادن سنگ ایران در سایز های مختلف و بسته بندی های گوناگون را عرضه کنیم

? استفاده از سنگ دانه بندی شده یا همان شن رنگی دارای فواید زیادی در نما سازی و محوطه سازی باغ ، ویلا و فضای سبز است . شن رنگی ضمن ایجاد هماهنگی با محیطی که از آن استفاده میگردد، می تواند به سرعت و با کمترین هزینه نما سازی و محوطه سازی خانه ، برج ، باغ و ویلای شما را متحول و معماری آن را به اثر هنری و زیبا تبدیل کند.

? یکی از فواید استفاده از سنگ رنگی در محوطه سازی شهرها و شهرک ها ، نفوذ آب معابر به لایه های تحتانی زمین و عدم فرسایش خاک و جلوگیری از حرکت سیلاب های روان است.

سنگ ورقه ای

? سنگ ورقه ای نوعی سنگ است که به صورت طبیعی در طبیعت یافت می شود. این سنگ ها علاوه بر قیمت مناسبی که دارند از کیفیت و استحکام خوبی نیز برخوردار هستند.

? این سنگ ها در بیشتر مواقع به همان شکل استفاده می شوند مگر انکه در حمل و نقل بشکنند و یا در حین کار برای استفاده در برخی جاها شکسته شوند اما با این حال هیچ فرآوری روی آن انجام نمی شود.

? معمولا از این سنگ ها برای کف ، کفپوش ، پیاده رو ها و … به دلیل داشتن استحکام کافی استفاده می شود.

? سنگ های ورقه ای در رنگ های آبی فیروزه ای ، سبز ،قرمز جگری ، قهوه ای سوخته ، زرد طلایی و لیمویی ، کرم استخوانی و … وجود دارد

? موارد مصرف سنگ ورقه ای :

سنگ فرش معابر و پیاده روها
سنگ فرش پارکها
سنگ فرش ویلاها و مجتمع های مسکونی
اجرای نمای ویلا
دیوار چینی
تهیه آبشارهای مصنوع
ساحل سازی (رودخانه و دریا)


از انواع سنگ های ورقه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سنگ لاشه ای
سنگ اسلیت
سنگ شیست
سنگ کوهی
سنگ مالون

سنگ ورقه ای لاشه ای :

در ابتدا باید عنوان کرد سنگ های ساختمانی به اشکال مختلفی تولید و تهیه می گردد، مانند سنگ تراشیده یا مالون، سنگ لاشه ورقه ای و سنگ نما.
اکثر این سنگ ها از دل طبیعت استخراج می گردد و به دلیل همگونی با طبیعت در تمام نماهایی که از آنها استفاده می شود در زیبایی اثر خود را بر جای می گذارند.

? انواع سنگ ورقه ای

? سنگ ورقه ای اسلیت :

سنگ های ورقه ای اسلیت یک سنگ دگرگونی ریزدانه با شیستوزیته می‌باشد به این شیستوزیته قوی ” کلیواژ اسلیتی ” می‌گویند که در اثر فشار قوی که بر دانه‌های ریز رس وارد شده و باعث می‌شود که آنها در صفحاتی موازی و ورقه ای با جهت فشار رشد کنند.اسلیت‌ها معمولاًبه رنگ‌های مشکی، سبز و سبزآبی نیز دیده می‌شوند.لایه های این سنگ قطری ۵الی ۹ سانتی متری دارند که بصورت اشکال منظم ورقه ای و نامنظم مالون از معادن مختلف استخراج می شود.
سنگ های ورقه ای اسلیت بخاطر استحکام بافت ریزدانه سیلیس در بافت سنگ دربرابر یخ زدگی و شرایط نا مساعد جوی و محیطی (نور خورشید ،آب و رطوبت ) مقاوم میباشد

? سنگ ورقه ای شیست (SCHIST)‌:

شیست یک سنگ دگرگونیِ با کلاسِ متوسط مسطح و لایه لایه و ورقه ای و با ضخامت متغیر تقریبا موازی است.
شیست دارای بیش از ۵۰٪ مواد معدنی از کوارتز و فلدسپات در لایهٔ خود است.
شیست ها می توانند از دگرگونی انواع متفاوت سنگ ها و رسوبات از جمله رسوبات رسی،ماسه سنگ های کربناته، سنگ های نیمه بازیک، بازیک و اولترابازیک در محیط های آبدار و خشک نیز بوجود آیند.
سنگ های شیست ورقه ای کوهی که از معدن استخراج می شوندو قیمت تمام شده ی سنگ ها ی ورقه بسیار مقرون بصرفه بوده زیرا مانند سنگ های ساختمانی دیگر هزینه های جانبی برای تولید ندارد.
یکی از زیباترین، ارزانترین و بادوام ترین انتخابها جهت نمای ساختمان ،باغ و ویلای شما سنگ های شیست ورقه ای هستند که به رنگ های مختلف در بازار یافت می شوند.

? موارد مصرف سنگ ورقه ای شیست :

سنگ فرش معابر و پیاده روها
سنگ فرش پارکها
سنگ فرش ویلاها و مجتمع های مسکونی
اجرای نمای ویلا
دیوار چینی
تهیه آبشارهای مصنوع
ساحل سازی (رودخانه و دریا)
سنگ ورقه ای گرانیت :

سنگ ورقه ای گرانیت گونه‌ای از سنگ آذرین درونی است . بافت آن دارای (کوارتز) و فلدسپات، میکا و پاره‌ای کانی‌های دیگر می‌باشد. رنگ آن بسته به کانی و شیمی سنگ،. به رنگهای سفید، خاکستری، پرتغالی، سبز، مشکی، قرمز و غیره در معادن ایران موجود میباشد.

سنگهای ورقه ای گرانیت نسبت به سنگهای ورقه ای شیست و اسلیت سخت ترو لایه کردن با ضخامت کم کار دشواری میباشد. سنگ ورقه ای گرانیت از سنگین‌ترین سنگ‌های با چگالی ۲٫۶۵ گرم بر سانتیمتر مکعب میباشد و یکی از محکم‌ترین و سخت‌ترین و مقاومترین سنگ‌ها در برابر شرایط اب و هوایی اقلیمی می‌باشد به همین خاطر مقاومت این سنگ در مقابل خوردگی و نفوذصفر درصدی اب باعث استفاده بیشتردر ویلا و محوطه سازی بصورت گسترده‌ای می‌شود.
سنگهای ورقه ای گرانیت بهترین کاربرد را در سنگفرش بیرونی و در مکانهایی که در معرض عبور و مرور زیاد است دارد ولی آنرا می‌توان در نمای بیرونی ویلا و ابنما و برکه سازی و پله‌ها و..استفاده نمود.

? سنگ ورقه ای مالون :

سنگ مالون همان سنگ ورقه ای لاشه ای است که با چکش ، پتک یا هر وسیله دیگری تراش می خورد و به شکل منظمی تبدیل می شود.

مالون استاندارد دارای ارتفاعی در حدود ۲۸ سانت با طول ۲۰ الی ۴۰ و عرض ۱۵ الی ۲۰ می باشد.

به مالونی که طول آن کمتر از ارتفاع مالون باشد مالون کله و به سنگ مالونی که طول آن از ارتفاع سنگ مالون بیشتر باشد راسته می گویند و سنگ مالونی که از آن در کنج و نبش دیوارها استفاده می شود مالون نبشی می گویند.

از سنگ های مالون در دکوراسیون داخلی برای شومینه و دیوار ها ، در دیوارهای خارجی مخصوصا برای نمای حیاط ها و … از این سنگ استفاده می شود.

تنها نماینده ایزوگام عایق ‌گستران دلیجان در گیلان

 

ایزوگام عایق گستران دلیجان
تولید کننده عایق های رطوبتی و مشتقات پلیمری
موارد کاربرد 

?بام و پی ساختمان
?کف و دیوار سرویسهای بهداشتی-آشپزخانه
?مخازن
?پلهای هوایی
?سدها و استخرها
?سردخانه ها و..

? ضمانت نامه ۱۰ ساله کارخانه
? ضمانت نامه ۵ ساله بیمه ایران

? قیمت به نرخ کارخانه بدون واسطه?

 

 

 

سنگ فرش, سنگ کف پارک, سنگ ورقه ای, کفسازی ویلا, محوطه سازی , پیمانکاری سنگ مالون, قیمت اجرای سنگ مالون, اجرای سنگ دانه بندی , اجرای سنگ دانه بندی , اجرای سنگ مالون مرجان , اجرای سنگ ورقه ای , پیمانکاری سنگ مالون , پودر جوشقان ,