فروش سنگ کوپ ترامیت تراورتن مرمریت شاهین کانسار

? بازرگانی سنگ شاهین کانسار

? فروش انواع سنگ کوپ ترامیت تراورتن مرمریت از معادن تکاب خوی بوکان ماکو و ارومیه 

? ترامیت استخوانی ، تراورتن کرم روشن ، کوپ تراورتن عسلی 

? کوپ ترامیت استخوانی بدون زردی یا سیاهی 

✔️ سنگ مرمریت نوعی سنگ آهک رسوبی است در حالی که سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی است که منشا شیمیایی دارد و از ته نشین شدن کربنات کلسیم نزدیک چشمه‌ها ، غارها و حوضچه‌های مردابی به وجود می‌آید.قیمت سنگ تراورتن طبیعی معمولا بیشتر از سنگ مرمریت است اما سنگ مرمریت طبیعی برای استفاد در کفپوش‌ها دارای قیمت بالاتری نسبت به تراورتن‌ها می‌باشند و اینکه هزینه‌ها نسبت به کیفیت سنگ متفاوت است.

✔️ البته در میان تفاوت‌های که برای مرمریت و تراوتن می‌توان نام برد، همچنین می‌توان به شباهت هایی نیز اشاره کرد که در این میان ، تنوع رنگ در هر رو قابل مشاهده است . شما می‌توانید با هر نوع سلیقه ای به انتخاب سنگ مورد نظر بر اساس زمینه رنگ انتخابی خود بپردازید. در این مجموعه نیز سعی کردیم با تولید و فرآوری سنگ‌های مرمریت کوثر و مرمریت هرسین تا حدودی بخشی از سلیقه مشتریان خود را پوشش دهیم.

✔️ بافت مرمریت بسیار صاف و براق به رنگ صیقلی تولید می‌شود اما تراورتن بافت آن متخلخل و به صورت لایه لایه و طبیعی‌تر می‌باشد.این سنگ نسبتا نرم و جذب کننده آب می‌باشد به همین خاطر چند لایه رزین برای جلوگیری از نفوذ آب به سنگ اضافه می‌شود.رنگ سنگ مرمریت بیشتر اوقات تک رنگ است گاهی یک رنگ با رگه‌های دیگری مانند سفید با رگه‌های خاکستری یا سیاه یا سفید است دیگر رنگ‌های آن شامل سیاه و سفید، خاکستری، صورتی، آبی یا سبز می‌باشند.رنگ‌های تراورتن معمولا گرم هستند مانند سفید یا کرم تا بژ، طلایی، قهواه ای و قرمز هستند.

✔️ پلاک‌های سنگ مرمریت بیشتر در دیواره‌های حمام، کف و کف‌های کارمثل آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از پلاک‌های سنگ تراورتن بیشتر در داخل حمام برای کف حمام، در آشپزخانه، فضای باز و تزئین دیوار ها، سقف‌ها و صفحات کابینت استفاده می‌شوند.

مدیریت:آقای بهروز قرنی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

فروش انواع کوپ تراورتن کرم .کرم روشن تکاب .شکلاتی و عسلی و نسکافه ایی تکاب .سیلور دودی و خرمایی تکاب .تراونیکس تکاب .انواع ترامیت کرم روشن و سفید کاملا استخوانی بوکان و میاندوآب و مهاباد .انواع مرمریت ارومیه و خوی و ماکو .تراورتن کرم روشن ماکو .
انواع مرمر سفید و صورتی و سبز نقده و ارومیه .
به مدیریت مهندس بهروز قرنی

 

دفتر مرکزی : آذربایجان غربی ، شهرستان شاهین‌ دژ ، خیابان شهید قمی ، بازرگانی سنگ شاهین کانسار 

 

 

 

مرغوب ترین سنگ تراورتن , معایب+سنگ تراورتن , استحکام سنگ تراورتن از سنگ مرمر بیشتر است؟ , انواع سنگ تراورتن , نمای ساختمان سنگ تراورتن , تفاوت سنگ ترامیت و تراورتن , بهترین سنگ تراورتن ایران ,