فروش نهال انجیر رقم سبز زارع استهبان

? فروش نهال انجیر رقم سبز استهبان

? شناسه دار با استاندارد موسسه بذر و نهال کشور

? گواهی سلامت از حفظ نباتات استان فارس

?نهالستان انجیر نبی اله زارع زیر نظر موسسه ثبت و گواهی نهال بوده و کلیه مراحل تولید زیر نظر کارشناسان باغبانی و کلینیک گیاه پزشکی می باشد.

?  آمادگی عرضه نهال مرغوب به اکثر نقاط کشور

? نهال انجیر از نوع رقم سبز است که مقاومت بالایی نسبت به کم آبی و ضعیفی خاک داشته همچنین به شوری آب و خاک تا حدودی مقاوم بوده و میوه آن که به صورت خشک بوده و از ارزش تجاری بالایی برخوردار می باشد.

? نهال انجیر دیم استهبان از ارقام پیوندی می باشد و از ترکیب دو نهال متفاوت به وجود می آید. یک سال برای به ثمر رسیدن میوه نهال انجیر دیم استهبان، کافی می باشد و پس از طی شدن این زمان، شما شاهد رشد میوه ای بسیار خوش طعم به نام انجیر دیم استهبان خواهید بود.

?خواص انجیر دیم استهبان :

?انجیر دارای خاصیت ضد عفونت می باشد و باعث جلوگیری از افزایش سلول های سرطانی و جلوگیری از بیماری سرطان می شود. انجیر نقش مهمی در کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری هایی مثل یبوست می شود. شما به راحتی با مصرف انجیر می توانید جلوی بیماری یبوست و بیماری های گوارشی را بگیرید. بهترین میوه ای که سلامتی افراد را تضمین می کند، می تواند انجیر باشد.

به مدیریت:آقای زارع

 

 

 

 

 

 

نهال , نهال انجیر سبز , انواع نهال , نهال انجیر خشک , نهالستان , فروش نهال انجیر خشک , خواص انجیر خشک استهبان , نهال پیوندی , نهال شناسه دار , انواع نهال در استهبان ,