Address & Contact

Our Address

آمل،میدان هزار سنگر،جنب برشکاری خرمانی

Telephone

نماینده سقف کشسان،آسمان مجازی و پانل بانا در مازندران 

?لیست خدمات?

?چمن مصنوعی  
?آیینه دکوراتیو 
?سقف کشسان 
?دیوار پوش 
?کاغذ دیواری 
?کناف 
?پوستر
? cnc

 

✳️مزایای اجرای پوشش کشسان 

?امکان چاپ تصویر دلخواه 
?امکان شستشو و تمیز کردن 
?بسیار سبک و نصب آسان 
?ضد آب و ضد رطوبت 
?ضد باکتری و قارچ 
?مقاوم در برابر آتش 
?عایق در برابر صوت ( نوعی سقف آکوستیک )
?ضد گرد و غبار
?دارای ۵۰ سال طول عمر
?امکان جابجایی و نصب در محلی دیگر

✳️سقف کشسان چیست؟

?سقف کشسان یک فناوری جدید در رده پوشش های داخلی ساختمان است که اولین بار توسط شرکت باریسول ابداع و تجاری گردید به شکلی که هم اکنون در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران به عنون یک راهکار بسیار عالی، توجیه پذیر و اقتصادی برای پوشش های داخلی ساختمان به کار می رود. این نوع پوشش داخلی به لحاظ ویژگی های خاصی که دارد از یک بخش یا ماده تکمیل کننده ساختمان به بخشی از چیدمان طراحان داخلی تبدیل گردید.

?این نوع از پوشش اگرچه نام سقف را به دنبال خود می کشد تنها در سقف اجرا نمی شود، می توان این نوع از پوشش را به صورت دیوارپوش یا پوششی برای اشیاء یا لوازم سه بعدی هم در نظر گرفت و آن را به صورت معلق به عنوان تزئینات داخلی به کار برد اما همچنان بیشترین کاربرد این نوع از پوشش برای سطح مسطح علی الخصوص سقف است.

?امروزه با توجه با اینکه آسمان مجازی این نوع از سقف کاذب همسو با فطرت طبیعت گرا و آزاد روح انسان هاست و تا حدودی طراحی های خشک و بی روح این صنعت را نرم و باور پذیر کرده است، با اقبال فراوانی در دنیا و همچنین در ایران عزیز روبرو شده است.

✳️ویژگی های آسمان مجازی

?بدلیل اینکه آسمان مجازی به صورت تایل اجرا میشود ، دسترسی به تاسیسات زیر سقف کاذب بسیار راحت تر میباشد.امکان اجرای این متریال از ابعاد ۱۰*۱۰ تا ۱۲۰*۱۸۰ وجود دارد که باید حتما هنگام انتخاب ابعاد به ضخامت آن نیز توجه داشته باشید.به هر میزان ابعاد بزرگتر باشد ضخامت تایل باید بیشتر شود تا در طول زمان دچار خمیدگی نشود .

?همچنین این محصول از نظر تولید و کیفیت جنس به دو دسته ی اصلی تقسیم بندی میشود که شامل سقف آسمان مجازی چاپی و استیکری میشود.

?آسمان مجازی استیکری از نظر کیفیت و همچنین قیمت از نوع چاپی پایینتر میباشد . در نوع استیکری طرح مد نظر شما بر روی کاغذ مخصوص چاپ و بصورت برچسب بر روی طلق چسبانده میشود؛

?اما نوع چاپی این محصول به صورت مستقیم بر روی طلق چاپ و اجرا میشود. کیفیت چاپ تصویر و همچنین میزان عبور نور چاپی بسیار بالاتر از نوع استیکری بوده و به همین طبع از نظر قیمت نیز بالاتر میباشد.

?کاغذ دیواری یا wallpaper به معنای گونه ای از پوشش دهنده های تزیینی دیوارهای ساختمانی است که به صورت رول و یا متری ساخته شده و پس از نصب اصولی بر روی دیوار مورد نظر، با توجه به طرح ساده و یا گرافیکی خود، تمایز خاصی را در مقابل چشمان مخاطب خلق می نمایند.

?رول های کاغذ دیواری در عرض های ۵۰ ، ۷۰ ، ۱۰۰ و ۱۰۶ سانتیمتر تولید می گردند که معمولا طول هر رول ۱۰ متر می باشد. البته متداول ترین سایز، عرض ۵۳ سانتیمتر است که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

?استفاده از کاغذ دیواری نه تنها باعث می شود لکه ها و یا ترک های روی دیوار از دید مخاطب پنهان گردد، بلکه با توجه به سطح بالای هنری خود، می تواند یک دکور و طراحی فوق العاده را نیز خلق نماید.

✳️اهمیت کاغذ دیواری در هنر دکوراسیون داخلی 

?هنر دکوراسیون داخلی در پی نیاز روانی انسان ها به ایجاد تنوعات مکرر در فضای اطراف خود و ایجاد یک تناسب اصولی جهت پاسخ گویی به این نیاز درونی به وجود آمد و پس از مدتها و با توجه ویژه به دیوارهای ساختمانی، زمینه رقابت طراحان و صنایع مربوط به ساخت و تولید وسایل داخلی مربوط به دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری را فراهم نمود.

?در جهان مدرن امروزی، شما هیچ گاه با هیچ هنرمندی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مواجه نخواهید شد که بخواهد بدون توجه به دیوارهای ساختمانی، کار خود را پیش ببرد و در این زمینه به موفقیت نیز دست یابد. این امر بیش از پیش نمایانگر اهمیت استفاده از کالاهایی همچون کاغذ دیواری در جهان امروز و در عرصه هنر دکوراسیون داخلی است

?پوستر دیواری یکی از پر طرفدارترین پوشش های مخصوص دیوار محسوب میشود که البته بر خلاف کاغذ دیواری تنها بخشی از دیوار را میپوشاند و جلوه ظاهری بسیار زیبایی را نیز پدید می آورد. البته امکان استفاده از پوستر دیواری برای بخش های مختلف منزل نیز وجود دارد اما مطمئنا استفاده از طرح های یکسان و یکنواخت جلوه ظاهری بسیار بدی را ایجاد میکند.

? شاید شما از جمله افرادی باشید که علاقمند به چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه هستید و باید بگوییم امروزه امکان چاپ پوستر با هر گونه طرح های دلخواه مشتری فراهم شده است.

? میتوانید هر گونه طرح و متن دلخواه که تمایل دارید بر روی پوستر چاپ شود را به چاپخانه بدهید تا این طرح ها بر روی پوستر پیاده سازی و چاپ شوند. در چاپ پوستر دیواری با طرح دلخواه همچنین میتوانید آنچه در ذهن دارید را به چاپخانه توضیح داده و در نهایت آنچه مد نظر شما میباشد را بر روی پوستر چاپ کنند.

✳️طراحی های داخلی شیک و مدرن به کمک دیوارپوش 

?اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید محل کار و یا حتی محل زندگی خود را با یک طرح شیک و مدرن طراحی کنید می توانید از دیوارپوش آلومینیومی و یا شیشه ای برای این کار استفاده کنید.

?این محصولات نیز هر یک دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند که به عنوان مثال دیوارپوش آلومینیومی به راحتی پاک می شود و در صورت کثیف شدن شما کار راحتی را برای تمیز کردن آن دارید.

?علاوه بر این دیوارپوش های شیشه ای نیز مقاومت بیشتری دارند و در ضربات مختلف مقاوم هستند. البته توجه داشته باشید که نصب این محصولات نیازمند تخصص است و نمی توانید خودتان به صورت مستقیم اقدام به نصب آنها کنید

✳️بهترین دیوار پوش کدام است؟

?یکی از محبوب ترین دیوارپوش ها که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از افراد علاقه مند به خرید آنها هستند دیوارپوش های pvc هستند که نسبت به سایر انواع این محصولات مزیت های بیشتری دارند.

?یکی از مهم ترین مزایای این محصولات این است که شما به سادگی می توانید اقدام به نصب آنها کنید و علاوه بر این استفاده از آنها باعث می شود تا منزل شما در برابر گرما عایق شود. سبک بودن یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که باعث می شود تا جا به جایی آن راحت تر شود.

?کیفیت برتر با نازلترین قیمت را از ما بخواهید?

?اجرا توسط کادر مجرب در تمام نقاط ایران?

مدیریت : آقای حسین فتاحی

?آسمان مجازی?

?دیوار پوش?

?کاغذ دیواری?

?سقف کشسان?

?کناف?

?سقف cnc?

 

 

آموزش طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی ,