Address & Contact

Our Address

شاهرود،خیابان 8 شهریور (بهرام)،شرکت ایده صنعت آراد

فروش شیشه انواع اجاق گازهای فردار و بدون فر

فروش و تعمیر انواع لوازم گازسوز ایده صنعت آراد

فروش لوازم گازسور

انواع شلنگ های آب و گاز

لوازم آبگرمکن،بخاری

شیشه های انواع اجاق گازهای فردار و بدون فر

قهوه جوش

پیک نیک

رگلاتور معمولی و فشار قوی

فروش و تعمیر انواع لوازم گازسوز ایده صنعت آراد

❇️انواع قطعات و لوازم آبگرمکن

کلاهک تعدیل

کلاهک تعدیل قطعه‌ای است که هدایت جریان هوا را به عهده دارد و احتراق را به دودکش هدایت می‌کند. این قطعه در افزایش راندمان آبگرمکن دیواری نقش مهمی دارد. کلاهک تعدیل کمک می‌کند سرعت مکش کم و زیاد شود و از خاموش شدن آبگرمکن دیواری جلوگیری می‌کند.

صفحه پشت آبگرمکن

یکی از اجزای آبگرمکن دیواری صفحه پشتی آن است که به دیوار نصب می‌شود. این صفحه حکم جعبه نگهدارنده آب گرم را نیز دارد.

مبدل

مبدل قطعه‌ای است که از لوله‌های مسی و پره‌های حرارتی بسیاری تشکیل شده است. مبدل در آبگرمکن دیواری کمک می‌کند تبادل گرما افزایش پیدا کند. در حقیقت آب را از لوله‌های مسی عبور داده و با کمک گرفتن گرما از شعله‌های مشعل آن را گرم می‌کند.

رگلاتور آب

یکی دیگر از قطعات به کار گرفته شده در هر نوع مدل آبگرمکن دیواری رگلاتور‌های آب هستند. این قطعه جهت ثابت نگه داشتن خروج آب و خارج کردن فشار آب است. رگلاتور آب از اجزایی مانند قاب برنجی، شیپوره، شیر احتراق، شیر تنظیم کننده دما، سوپاپ آب، مغزی آب بندی، ساق سوپاپ، و شیر احتراق تشکیل شده است.

رگلاتور گاز

رگلاتور گاز نیز قطعه‌ای است که وظیفه وارد کردن گاز به آبگرمکن را انجام می‌دهد. این وسیله مقدار اشتعال مشعل را نیز تنظیم می‌کند. بیشتر مشکلات ناشی از روشن نشدن مشعل آبگرمکن به عهده این قطعه است. رگلاتور گاز از بدنه و رابط و چند راهه تشکیل شده است.

سوپاپ اصلی گاز

یکی دیگر از قطعات به کار رفته در آبگرمکن دیواری که می‌تواند مانع بروز مشکلات آبگرمکن دیواری نیز شود سوپاپ اصلی گاز است. وظیفه این قطعه باز و بسته کردن مسیر گاز زمان بسته شدن آب به رابط چند راهه است.

شیر پروانه‌ای

شیر پروانه‌ای نیز یک قطعه است که میزان گاز ورودی به رگولاتور گاز و رابط چند راهه مشعل را محدود و در واقع تنظیم می‌کند.

لوله دیافراگم آبگرمکن دیواری

این لوله را به عنوان یکی از مسیرهای تخلیه آب پشت دیافراگم و تنها راه ارتباطی پایین و بالا در محفظه دیافراگم، می‌دانند. وظیفه لوله دیافراگم، پر و یا خالی کردن آبی است که در پشت دیافراگم جمع می‌شود. شاید با دیدن ابعاد این لوله، نسبت به عملکرد آن احساس خاصی نداشته باشید اما باید بدانید که این لوله بسیار کوچک، نقش بسزایی در روشن کردن آبگرمکن به عهده دارد.

شیپوره آبگرمکن

شیپوره، یکی از قطعات آبگرمکن‌های دیواری و جزو مسیرهای خروج آب از رگولاتور در آبگرمکن است که می‌تواند بسته به قطر مجرای میانی که دارد و همراه با شیر تنظیم دما، به تنظیم میزان آب دهی در آبگرمکن بپردازد. در بخش میانی این جزء، یک مجرای استوانه‌ای تعبیه شده‌است که قطر آن در مرکز، کمتر از ابتدا و انتهای آن است و همین امر نیز موجب تسهیل در مکش آب در هنگام باز شدن آب از بالای دیافراگم به سمت پایین می‌شود. دو منفذ نیز در بدنه شیپوره قرار گرفته که انتقال آب به لوله دیافراگم را موجب می‌شوند. آب از این لوله وارد شیر احتراق آهسته و قاب برنجی می‌شود. این منافذ در هنگام باز شدن شیر آب گرم، وظیفه مهم دیگری نیز دارند و آن مکش آب بالای دیافراگم از لوله به محفظه زیرین دیافراگم است.

به مدیریت:جلال ضیایی

09058331793

 

 

فروش و تعمیر انواع لوازم گازسوز در شاهرود , انواع لوازم آبگرمکن و بخاری در شاهرود , فروش شیشه اجاق گاز های فردار و بدون فر , رگلاتور معمولی و فشار قوی , شلنگ آب و گاز , فروش لوازم گازسوز ایده صنعت آراد در شاهرود , پیک نیک , قهوه جوش , لوازم اجاق گاز ,