فروش و خدمات فرآورده های چوبی آوا

?عرضه انواع ورق های فشرده MDF ، HPL
?ارائه خدمات برش و PVC
?تجهیزات داخلی آشپزخانه ، گاز سینک ، اکسسوری
?تولید انواع ظروف و مصنوعات چوبی

?مصنوعات چوبی ، خانه های امروزی با توجه به محدود بودن فضا در آنها نیازمند لوازم و تجهیزاتی می باشند که بتوان از این فضای کوچک بیشترین بهره را برد. این لوازم باید علاوه بر کاربردی بودن جذاب شکیل نیز باشند تا بتوانند به زیبایی منزل کمک کند لوازمی نظیر کتابخانه دراور جاکفشی تخت و اکسسوری های مختلف

?مصنوعات چوبی کلیه لوازم منزل و محیط کار می شود که به شما کمک می کند تا یک محیط کاری یا خانگی را دیزاین کنید و یا استفاده بهتری از فضا نمائید. انواع میز و صندلی ناهارخوری، انواع کشو و قفسه و دراور و مبلمان اتاق خواب اعم از تخت و آینه آرایش و غیره در این گروه قرا دارد.
?شرکت فرآورده های چوبی آوا چوب سعی کرده تمامی این مصنوعات را با بهترین متریال و زیباترین طرح و رنگ ها در اختیار شما قرار دهد.

✳️صفحات فشرده چوبی شامل انواع تخته فیبر (مانند HDF، MDF)، تخته خرده چوب (نئوپان)، پانل های چوبی با اتصالات معدنی (مثل چوب سیمان) و فرآورده های قالبی خرده چوب و …. می شود که از فرآیند فشرده سازی یا پرس کردن چیپس ها و یا الیاف چوبی با دیگر مواد افزودنی حاصل می شوند.

?ورق اچ پی ال (HPL)

?اچ پی ال یا “HPL” مخفف واژه ی «High Pressure Laminate» به معنای «لمینت با فشار بالا» هست. در واقع اچ پی ال نوعی ورقِ نازک هست که به عنوان روکش، روی بعضی ورق های چوبیِ خام قرار می گیرد و با نام تجاری فرمیکا نیز شناخته میشود.

?این نوع از ملامینه، دارای فشردگی، تراکم و مقاومت خیلی بالاتری نسبت به ملامینه ی معمولی هست. این روکش در بازار، بیشتر با طرح چوب رایج هست، اما طرح های رنگیِ زیاد دیگه ای هم دارد.در ساختار ورق اچ پی ال، از یک لایه ی محافظ، روی یک لایه ی کاغذیِ رنگی آغشته شده به ماده ی رزینِ ملامین استفاده شده. در زیرِ این لایه ها هم، از کاغذ های کرافتِ آغشته به رزین های فنولیک استفاده میشود . استفاده از این رزین‌ها مقاومت و دوام ورق را افزایش میدهد. همه ی این لایه ها به مدت حدود ۹۰ دقیقه تحت فشار و دمای بالا قرار می گیرند و سپس ورق اچ پی ال به وجود می آید.

?ام دی اف(mdf) چیست

?صفحات ام دی اف متشکل از خرده چوب‌‌‌های ریز چوب‌‌‌های سخت و نرم بوده که پس از مخلوط شدن با مواد شیمیایی ای مثل واکس، موم، رزین و چسب در اثر حرارت و پرسینگ ساخته می‌شوند.این صفحات در مقایسه با صفحات نئوپان چگالی بالاتری دارند و گرما و پرس بیشتری برای ساخت آن‌ها نیاز است.

?صفحات (mdf) ام دی اف را می‌توان با روکش‌‌‌های طبیعی و مصنوعی به صفحات زیباتری تبدیل کرد که دوام بالایی نیز خواهند داشت.

?کاربرد صفحات ام دی اف?

?ساخت انواع کابینت آشپزخانه
?ساخت انواع میز ناهارخوری و غذاخوری
?انواع میز و صندلی اداری
?ساخت انواع سرویس خواب
?شلف و قفسه
?انواع کمد و کمد دیواری
?بوفه
?استفاده در صنعت مبلمان

به مدیریت : محمد حسین عطایی

http://choubava.com/


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت مشاهده کاتالوگ محصولات کلیک کنید ??

کاتالوگ ورق های PSD??

sincronizer-98

کاتالوگ Mdf بست وود??

آلبوم PSD111

کاتالوگ Mdf ایزوفام??

best wood 1

کاتالوگ ورق های کینگ گلاس??

A4

 

 

فروش و خدمات فرآورده های چوبی آوا در شهرضا اصفهان , فرآورده های چوبی  , انواع ورق های فشرده MDF , HPL  , ارائه خدمات برش و PVC در شهرضا اصفهان , تولید انواع ظروف و مصنوعات چوبی در شهرضا اصفهان , فرآورده های چوبی در اصفهان ,