Address & Contact

Our Address

یاسوج

Telephone

مجوعه یاسوج برق

⚡️ فروش لوازم الکتریکی ⚡️

⚡️ برق صنعتی و ساختمان⚡️

⚡️ فروش انواع کلید و پریز و همچنین می‌توان به انواع سیم برق و تلفن، انواع لامپ کم مصرف و ال ای دی، انواع آیفون معمولی و آیفون تصویری، انواع آنتن تلویزیون، انواع چراغ‌‌‌های سقفی، انواع چراغ قوه، انواع کلید و پریز،، لوستر و… اشاره نمود.

⚡️ کلیه کالاهای ارائه شده در مجموعه ما از بهترین برندهای موجود در بازار بوده و دارای استاندارد و ضمانت نامه معتبر می‌باشد.

⚡️ همچنین مجموعه ما بعنوان نمایندگی انواع محصولات برقی محسوب می‌گردد. مجموعه برقی ما مجموعه ای کامل از کالاهای برقی و تجهیزات الکتریکی را با تنوع بالا و قیمت‌‌‌های متفاوت، جهت سهولت خرید و انتخاب مشتریان گرامی‌فراهم آورده است.

⚡️ مجموعه ما سعی دارد همواره بهترین خدمات را نیز به مشتریان گرامی‌ارائه دهد از جمله مشاوره و اجرای سیم کشی ساختمان و نصب تجهیزات مختلف الکترونیکی اعم از آیفون تصویری، سیستم اطفاء حریق، دزدگیر منازل و نصب دوربین مداربسته

⚡️ نورپردازی نما با جت لایت یکی از روش هایی است که برای تامین روشنایی ساختمان‌ها گزینه ای کاربردی می‌باشد و می‌توان نمای بیرونی ساختمان شما را روشن کرده و به زیبایی آن بیفزاید. جت لایت در واقع نوعی نور افکن پایه دار است که روی زمین یا روی هر سطحی قابل نصب بوده و نوری خطی و پر شتاب را به سمت بالا روی ساختمان می‌تاباند. پس اگر در نورپردازی نمای ساختمان خود نیاز به یک نور ستونی دارید با برد بالا دارید، جت لایت‌ها انتخاب‌‌‌های مناسبی برای شما هستند.

⚡️ طراحی بدنه این محصولات به گونه ای است که در برابر عوامل طبیعی هم چون بارش شدید، نور آفتاب، سرما، گرما و همچنین خوردگی مقاوم می‌باشند به همین دلیل با اطمینان می‌توانید از این المان روشنایی برای نورپردازی نمای بیرونی ساختمان خود استفاده نمایید.

⚡️ جت لایت که با نام نور افکن خطی نیز شناخته می‌شود بیشترین کاربرد را در نورپردازی نمای ساختمان ها، پایه ها، ستون‌ها و یا المان‌‌‌های شهری دارد. در ساختمان داخلی یک جت لایت COB‌‌‌های قوی قرار دارد که تشکیل شده از تعداد زیادی ال ای دی یا دیود نوری می‌باشند که روی یک صفحه به صورت فشرده قرار دارند و می‌توانند نوری متمرکز را با شدت و قدرت بالا در فضا منتشر سازند.

مدیریت : آقای مصطفی نیک بخت

 

 

 

 

 

 

 

کالای برق روشنایی , کالای برق , کالای برق , فروشگاه آنلاین لوازم الکتریکی , لوازم برق کشی ساختمان , فروشگاه اینترنتی , خدمات فنی برق ,