آسانسور زاهدان

❇️فروش و نصب آسانسور با تاییدیه استاندارد

❇سرویس و نگهداری

❇رفع انواع خرابی

❇با کادری مجرب و دوره دیده

❇️مشاوره رایگان تلفنی و حضوری

شماره های تماس مشاوره رایگان:
09155491012
09157832261

مهندس عیسی زئی

آسانسور یک اتاقک با ابعاد مشخص می باشد که در طبقات تعریف شده به صورت عمودی جا به جا میشود و افراد و اشیا را انتقال میدهد. آسانسور ها معمولا به وسیله موتورهای الکتریکی کار می کند.

آسانسور انواع متفاوتی دارند که با توجه به معیارهایی همچون نوع کاربری آسانسور، انواع دربهای طبقه و کابین نوع کابین و شکل آن ، و همچنین نوع سیستم محرکه و موتور آسانسور ، طبقه بندی می شوند.

ویژگی‌های یک آسانسور خوب:

راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.

بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.

در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از دسترس بودن درواقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در اوقات به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.

 

با مدیریت : مهندس عیسی زئی

شماره تماس :

09155491012
09157832261

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

آسانسور , انواع آسانسور , فروش و نصب آسانسور در سیستان و بلوچستان , شرکت آسانسور پدیده شهر , کاربرد بالابر , با کمترین هزینه تعمیرات آسانسور  , مشاوره و طراحی انواع آسانسور  , فروش و نصب شرکت آسانسور پدیده شهر ,هزینه تعمیرات آسانسور در زاهدان ,