Address & Contact

Our Address

قم، بنیاد، بلوار شهید کریمی

فروش و نصب انواع دربهای اتوماتیک و کرکره برقی مهدی دوست

فروش نصب انواع ??

?دربهای اتوماتیک

?کرکره برقی 

?جک

?بازرش

?پکیج

?رادیاتور

?داکت اسپلیت

?کولرگازی

شعبه یک :قم، بنیاد، بلوار شهید کریمی

شعبه دو : قم، نیروگاه 

راهنمایی و نکات مهم درخرید کرکره برقی

از کرکره برقی  برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می شود،مخصوصا پارکینگ هایی که می خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.اولین راهنمایی و نکته ای که در خرید کرکره  اتوماتیک باید به ان توجه کرد مرغوب بودن تیغه ها می باشد که باید دقت شود تا از تیغه هایی که از ضایعات الومینیوم ساخته شده اند استفاده نشود زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل و سروصدای زیاد هنگام عملکرد می شود.پس اگر کسی پیشنهاد قیمت کرکره برقی پایین تری به شما داد بدانید که ممکن است تیغه ها مرغوب نبوده ویا سبک باشند که سبک بودن هم باعث فرورفتگی در اثر ضربه می شود.مهمترین مزیت کرکره اتوماتیک فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از  نیروی کمتر است. شما می توانید باز یا بسته شدن کرکره برقی را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید. فقط با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید.امروزه از کرکره اتوماتیک برای حفاظت محیط و به عنوان یکی از درب های ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری ,صنعتی و… استفاده می شود تا از ورود افراد ، نفوذ نور خورشید، باد، باران و صدا جلوگیری کنند.

تیغه کرکره برقی اتوماتیک

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای 

درب های کشویی, به دو شکل وجود دارند که هریک متناسب با شرایط مکان مورد نظر , به کار گرفته میشوند .

درب های کشویی تک لنگه : درب های کشویی تک لنگه , تنها دارای یک درب متحرک است که به صورت اسلایدی باز و بسته خواهد شد .این نوع درب ,برای هایی که محدودیت فضا دارند مناسب میباشد . درب تک لنگه برای فعالیت از موتور قدرتمند گیربکسی و چرخ دنده ها استفاده میکند.

درب های کشویی دو لنگه : درب های کشویی دو لنگه , متشکل از دو درب متحرک کشویی میباشند, این درب ها وزن و اندازه بیشتری نسبت به درب های تک لنگه دارند , به همین علت , اکثر در مکان های وسیع تر مانند کارخانه جات و سوله ها مورد استفاده قرار میگیرد . درب های دو لنگه اغلب از دو موتور گیربکسی برای کار استفاده میکنند .

به مدیریت : جناب آقای مهدی دوست 

 

 

 

 

 

 یراق آلات شیشه سکوریت , مرکز فروش یراق آلات شیشه سکوریت , کارخانه تولید یراق آلات شیشه سکوریت , قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی , یراق آلات شیشه سکوریت ریلی , یراق درب شیشه ای ریلی , درب اتوماتیک , کرکره برقی ,