Address & Contact

Our Address

كرج ملارد بلوار رسول اكرم خيابان اطلس غربي پاساژ اطلس واحد٩٤

Telephone

انواع سیستم های امنیتی ایمن داتیس البرز

🔸 ارائه کننده انواع سیستم های امنیتی و نظارتی 🔸

 اجرا ، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته ، دزدگیر و سایر تجهیزات

🔹 عرضه دوربین مداربسته برایتون،پیناکل،تابا

🔹 فروش و ارسال به سراسر کشور

🔹 حفظ امنیت در محیط کار، ساختمان و منزل بسیار مهم است و امروزه برای نگهبانی از جان و مال مردم روش‌های گوناگونی ازجمله حضور نگهبان دائم و … وجود دارد. سیستم‌های نظارتی جدید با ایجاد امنیت و پیشگیری از بروز هر گونه سرقت و دزدی امنیت نسبی ایجاد می‌کنند.

🔹  یکی از سیستم‌های نظارتی جدید دوربین مدار بسته است که استفاده از آن بسیار رایج و متداول شده است. دوربین‌های مدار بسته براساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند و محیطی امن در نبودتان ایجاد می‌کنند. شب‌ها و در زمان سفر حفظ امنیت محیط خانه و کار بسیار مهم است، دوربین مدار بسته این امکان را به شما می‌دهد تا در هر لحظه از روز بتوانید همه‌چیز را کنترل کنید و تصویر منزل یا محل کار خود را داشته باشید.

🔰 دزدگیر اماکن اولین و مهمترین دستگاه سیستم حفاظتی و امنیتی 🔰

⚜️ یکی از دستگاههای حفاظتی و امنیتی مناسب و کارآمد در مقابل سرقت، دزدگیر اماکن است. در سالهای اخیر دزدگیرهای اماکن صنعتی مناسب و مقرون به صرفه ای توسط شرکتهای داخلی تولید و به بازار عرضه شده اند که در تمامی‌اماکن اعم از منزل، مغازه، دفتر کار و … قابل نصب و استفاده هستند.

⚜️ دزد گیرهای اماکن دارای لوازم جانبی متعدد و کارآمدی هستند. یکی از مهمترین آنها تلفن کننده است. تلفن کننده در سالهای اول تولید به صورت یک دستگاه جدا عرضه میشد که مکمل دزدگیر بوده و با استفاده از خط تلفن ثابت امکان برقراری تماس و اعلام سرقت را داشتند. با گذشت زمان تلفن کننده در اکثر محصولات با دزدگیر ادغام شده و به صورت یک پنل بر روی درب دزدگیر پیاده شد و در دو نوع سیم کارتی و خط ثابت تولید شدند. علت تولید تلفن کننده سیم کارتی این بود که برخی از سارقان با قطع کردن خط تلفن از برقراری تماس جلوگیری میکردند.

⚜️ در دزدگیرهای اماکن با تلفن کننده سیم کارتی علاوه بر تماس از طریق سیم کارت، قابلیتهایی همچون ارسال پیامک قطع برق شهر، فعال شدن دزدگیر با مشخص کردن زون فعال شده، اتمام شارژ باتری سنسورهای وایرلس و … به دزدگیر اضافه شده است.از دیگر لوازم جانبی دزدگیر اماکن که بسیار با اهمیت است باتری میباشد. در صورت نبودن باتری با قطع شدن برق شهری دزدگیر از کار خواهد افتاد و سارقان از این قضیه استفاده خواهند کرد به همین دلیل با استفاده از باتری دزدگیر میتواند پس از قطع شدن برق به کار خود ادامه دهد و پس از وصل شدن برق شهر دوباره شارژ خواهد شد.

🔻 دوربین مدار بسته یکی دیگر از سیستمهای حفاظتی و امنیتی 🔻

از سیستمهای امنیتی و حفاظتی کاربردی و مهم میتوان به دوربین مداربسته اشاره کرد. دوربین مدار بسته قادر به ضبط تصاویر و اتفاقات است که آن را بر روی هارد دیسک ذخیره کرده تا در صورت نیاز بتوان به بررسی و بازبینی آن پرداخت. در دوربینهای مدار بسته علاوه بر امکان ضبط تصویر و پخش و بازبینی مجدد تصاویر ضبط شده امکان مشاهده آنلاین تصاویر از طریق نرم افزار بر روی تلفن همراه وجود دارد. در برخی از این نرم افزارها علاوه بر مشاهده تصویر آنلاین میتوان آن را بر روی تلفن همراه ذخیره نمود.

اما به این نکته توجه داشته باشید که دوربین مدار بسته به تنهایی قادر به جلوگیری از سرقت نیست زیرا سارق در صورت آگاهی از وجود دوربین مدار بسته در محل با پوشاندن صورت خود به راحتی قادر به سرقت خواهد بود ولی با استفاده از دزدگیر اماکن و دوربین مدار بسته به صورت مکمل یکدیگر به بهترین حالت حفاظت و امنیت اماکن دسترسی خواهید داشت.

مدیریت : آقای عظیمی

شمارهای تماس

تلفن:02165145897     

  همراه: 09126390087

همراه:09057701899

 

 

مشاوره،فروش،نصب و راه اندازي انواع سيستم هاي حفاظتي.دوربين مداربسته،دزدگيراماكن،شبكه،ups،نصب و راه اندازي ايفون هاي تصويري(تهيه دفترچه راهنما بعد نصب و راه اندازي براي ايراد يابي احتمالي بعد ها و در اختيار گذاشتن ان در اختيار كارفرما)