فروش و نصب سنگ کوهی کمانگر

?تمام کارهای سنگی نما و کف حیاط و آبنما

?اجرای آلاچیق ، شومینه ، باربیکیو

?گروه سنگ کاری کمان گر با بیش از 20 طرح مختلف حدود 20 رنگ کاملا طبیعی

?قرار داد با ارگان های دولتی پارک های شهرداری

?کار در سراسر کشور

✳️نماکاری

?علاوه بر نقش موثر نماکاری در زیبایی ساختمان، نماکاری در کاهش انرژی مصرفی و صرفه جویی در هزینه‌ها نیز تاثیر گذاراست. با انتخاب نمای مناسب می‌توان دمای خانه را حفظ کرده و از مبادله ی حرارتی دمای داخل و خارج خانه جلوگیری نمود.

?نماکاری از ساختمان در برابر باد، باران، گرمای شدید و رطوبت محافظت می‌نماید. هم چنین با انتخاب درست نما می‌توان از خوردگی و هوازدگی نیز جلوگیری کرد و تهویه ی طبیعی ساختمان را تأمین کرد. از طرف دیگر انتخاب نما در انتقال صوت نیز موثر است. به طوری که ساختمان با نمای مناسب می‌تواند عایق صوتی و آکوستیک باشد.

?انتخاب نمای مناسب ساختمان اهمیت زیادی دارد چرا که با انتخاب درست می‌توان بیشترین بهره وری را از نما داشت. در انتخاب نما عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند برخی از این عوامل شامل مقاومت در برابر آب، صرفه جویی در مصرف انرژی، زیبایی نما، سازگاری با محیط زیست، دوام و هزینه نماکاری است.

?سنگ هایی که برای نمای بیرونی ساختمان انتخاب می‌شوند باید از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند. سنگ نما همواره در معرض تابش نور خورشید، برف و باران، گرد و غبار، آلودگی، سرما، گرما و رطوبت قرار می‌گیرد، به همین دلیل سنگ‌‌‌های مقاوم بهترین گزینه برای نما هستند.

✳️سنگ کوهی

⚜️سنگ کوهی عموما به دو دسته تقسیم می شوند. البته تنوع سنگ ها سبب پیچیده تر شدن دسته بندی آنها می شود. اما به طور کلی سنگ ها از نظر شکل به دو دسته طبیعی و ساختگی تقسیم می شوند. همچنین ا نظر نوع کانی نیز با هم متفاوت می باشند. سنگ ها عموما قبل از استفاده دستخوش تغییراتی می شوند. در حقیقت قبل از استفاده در ساختمان، بر روی آنها عملیاتی انجام می شود که کارآیی و زیبایی سنگ را افزایش دهد. به این علت این دسته از سنگ ها را، سنگ های کار شده یا تغییر یافته می گویند. از سنگ های تغییر یافته می توان به سنگ کوهی، سنگ مالون نما، سنگ قواره، سنگ تمام تراش و …. اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و موارد مصرف آن ها با هم متفاوت می باشد

?به طور کلی از موارد مصرف سنگ کوهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?از سنگ کوهی می توان برای ساخت انواع شومینه، باربیکیو و …. استفاده کرد. در واقع میزان مقاومت سنگ کوهی در برابر حرارت و شعله بسیار زیاد می باشد، بنابراین بهترین گزینه در ساخت شومینه و باربیکیو، سنگ کوهی می باشد.

?از دیگر موارد مصرف آن، ساخت انواع دیوار های سنگ می باشد. از سنگ کوهی می توان برای تهیه و ساخت انواع دیواره های سنگی استفاده کرد.

?این سنگ قابلیت چکش خواری دارد و میتوان آن را به اندازه، ضخامت و شکل دلخواه تبدیل کرد، بنابراین می توان این نوع سنگ را در گوشه و کنار کار و محل مورد نظر استفاده کرد.

?استفاده از آن در نمای بیرونی ساختمان ها و نمای داخلی ساختمان ها، هتل ها، محل کار و … از دیگر موارد مصرف سنگ کوهی می باشد.

?از سنگ عموما برای فضاسازی ساختمان ها ، ویلا ها و … نیز استفاده می شود.

?یکی دیگر از موارد مصرف این نوع سنگ، استفاده از آن در سنگ فرش پیاده رو ها، سنگ فرش پارک و … می باشد. همچنین استفاده از آن برای ایجاد دیوار های پارک از دیگر موارد مصرف سنگ کوهی می باشد.

به مدیریت: سیروان کمانگر

 

 

فروش و نصب سنگ کوهی کمانگر در نوشهر , اجرای آلاچیق , شومینه , باربیکیو  , آبنما  , گروه سنگ کاری کمان گر , سنگ کوهی ,