اجرای عایق استخر ژئوممبران در اصفهان و حومه

? اجرای استخرهای پلیمری

? چرا از ژئوممبران استفاده کنیم ؟?

? قیمت مناسب ، ماندگاری بالا ، سرعت بالا در نصب و اجرای ژئوممبران و هزینه ترمیم بسیار پایین از جمله دلایل استقبال کشاورزان و دامپروران و … از استخرهای پلیمری که با ورق های PVC و یا پلی اتیلن PE تولید میشوند گردیده است.

? هزینه ساخت استخر ژئوممبران بسیار کمتر از استخر بتنی است?

? قیمت و هزینه اجرا و نصب ورق ژئوممبران در مقایسه با پوشش بتنی یا سیمانی، بسیار پایین تر بوده و کمتر از نصف می باشد. همچنین ورق ژئوممبران از طول عمر بسیار بالاتری در حدود 80 سال برخوردار است و در مقابل سرما ، گرما و نیز تابش نور خورشید مقاوم است.

? سرعت بالا در نصب

نصب ورق ژئوممبران نیز بسیار سریع است، به طوری که روزانه حدود 1000 تا 1500 متر مربع از ورق ژئوممبران را می‌توان نصب نمود.

? بدون نیاز به زیرسازی خاص

استخر مورد نیاز برای ورق ژئوممبران به هیچ نوع پوشش یا زیرسازی خاصی احتیاج ندارد (به جز جاهایی که امکان پاره شدن ورق وجود دارد) و تنها خاک نرم غلطک خورده برای استخر ژئوممبران کفایت می کند؛ به همین دلیل هزینه ساخت استخر با ژئوممبران بسیار به صرفه تر است.

? ژئوممبران برای استخرهای سیمانی

از ورق ژئوممبران برای استخرهای سیمانی یا عایق های دیگر نیز می‌توان استفاده کرد. برای استخرهای سیمانی (یا هر عایق دیگری) می توانید روی آن را با استفاده از ورق ژئوممبران عایق کنید.

 

مدیریت : آقای موسی شیرمردی

استخر پلیمری , قیمت استخر پلیمری, استخر ژئوممبران , استخر پلی اتیلن , هزینه احداث استخر پلیمری ,