شرکت آتیه سازان کناف

?فروش و نصب انواع محصولات کناف با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت

?دارای تیم مجرب و با تجربه

?با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه کناف

?انواع کناف سقف

به طور کلی سقف کناف را می‌توان به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد. آن چه که باعث ایجاد تمایز در سقف کناف داخلی و خارجی می‌شود، انتخاب پانل مناسب می‌باشد. برای مثال برای اجرای کناف سقف در فضای مرطوب مانند استخرهای سرپوشیده، باید از پنل هایی استفاده شود که در برابر قارچ و کپک مقاوم باشند.

?مزایای استفاده از کناف سقف

? سقف‌‌‌های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف‌‌‌های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند و هیچ بار اضافه بر ساختمان وارد نمی‌کنند.

? در حداقل زمان ممکن قابل نصب و اجرا هستند.

? قابل برداشت و تعمیر می‌باشند و در صورت نیاز می‌توان به تاسیسات پشت آن دسترسی پیدا کرد.

? امکان نصب چراغ‌‌‌های تزیینی روکار و توکار و نور مخفی برای افزایش زیبایی این نوع سقف وجود دارد.

? سقف کناف نسبت به سایر سقف‌‌‌های تزیینی و دکوری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

? کناف می‌تواند به عنوان یک پوشش ضد حریق و ضد آب بر روی سازه نصب شود. از کناف‌‌‌های ضد آب می‌توان در محیط هایی مانند آشپزخانه, استخر, سرویس‌‌‌های بهداشتی و… استفاده نمود.

? سقف کناف پوششی عالی برای مخفی نمودن تاسیساتی است که در سقف تعبیه شده و نمایان هستند.

?انواع ضخامت کناف

کناف سقف از ضخامت‌‌‌های متفاوتی برخوردار می‌باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

?صفحه کناف با ضخامت ۶ میلی متر

از پنل‌‌‌های کناف با این ضخامت صرفا برای اجرا در طرح کناف هایی که منحنی و قوس تند دارد، استفاده می‌شود. از کناف با این ضخامت در ساخت دیوار کناف و سقف کناف استفاده نمی‌شود.

?صفحه کناف با ضخامت ۱۰ میلی متر

استفاده از صفحات کناف با ضخامت ۱۰ میلیمتری نیز برای اجرای طرح هایی با انحنای زیاد صورت می‌گیرد و استفاده از آن برای اجرای کناف و سقف کناف جایز نیست.

?صفحه کناف با ضخامت ۱۲ میلی متر

از صفحات کناف با ضخامت ۱۲ میلی متر برای ساخت دیوارهای جدا کننده کناف و غیر باربر، دیوار کناف پوششی، کناف سقف دکوراتیو یا ساده استفاده می‌شود.

?صفحه کناف با ضخامت ۱۵ و ۱۸ میلی متر و بالاتر

استفاده از صفحات کناف که از ضخامت ۱۵ و ۱۸ میلی متر و بالاتر برخوردار هستند برای قسمت هایی که نیاز به مقاومت بیش تر دارند صورت می‌گیرد. هم چنین از این صفحات می‌توان برای قسمت هایی که احتمال برخورد اجسام خارجی دارد، استفاده شود.

به مدیریت:مهدی طالبی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

کناف در تهران , انواع خدمات کناف , سقف کاذب کناف , اجرای کناف در تهران , شرکت آتیه سازان کناف در تهران , فروش و نصب انواع محصولات کنافی در تهران , انواع خدمات دکوراسیون داخلی در تهران , هزینه اجرای کناف در تهران , مزایای اجرای کناف ,