Address & Contact

Our Address

گرگان،میدان بسیج،ابتدای اتوبان خلیج گرگان،کالای برق آرمان

کالای برق آرمان

?فروش و پخش انواع لوازم الکتریکی
?انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی
?همکاری با شرکت ها و اداره جات
❇️اجزا و قطعات مدار روشنایی:

⚡️کلید
⚡️پریز
⚡️جعبه تقسیم
⚡️سرپیچ
⚡️دیمر
⚡️چراغ
⚡️تابلو برق

❇️کلید

به طور کلی کار کلید در مدار قطع و وصل جریان است. برای قطع جریان الکتریکی حداقل باید یکی از سیم‌‌‌های حاصل جریان قطع شود.

❇️انواع کلید:

?کلید یک پل: برای قطع و وصل یک مسیر جریان است.

?کلید دو پل: امکان خاموش و روشن کردن دو دسته لامپ یا دو مسیر را فراهم می‌کند.

?کلید تبدیل یا تعویض: در راهروها و سالن‌ها استفاده شده و امکان خاموش و روشن کردن و کنترل روشنایی از دو یا چند نقطه را فراهم می‌کند.

❇️جعبه تقسیم

از جعبه تقسیم برای ارتباط لوله‌ها به یکدیگر و گرفتن انشعاب از سیم‌ها استفاده می‌شود و فاصله جعبه تقسیم از سیم ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است.

❇️دیمر

دیمر وسیله ای است که می‌توان توسط آن میزان نور لامپ را تغییر داد. دیمربه صورت سری با لامپ قرار می‌گیرد.

❇️فتوسل

برای آنکه بتوانیم چراغ‌‌‌های معابر را به هنگام تاریک و روشن شدن هوا به طور اتوماتیک روشن و خاموش کنیم از وسیله ای به نام فتوسل استفاده می‌کنیم.

❇️رله

برای روشن و خاموش کردن لامپ‌ها به صورت زمان دار یا زمان بندی شده از آن استفاده می‌کنیم. طرز عمل به این ترتیب است که با فشار دادن به شستی، به جای کلید تبدیل، رله شروع به کار می‌کند و لامپ‌‌‌های راه پله روشن می‌شود که پس از زمان تنظیمی، لامپ‌ها خاموش خواهند شد.

به مدیریت:حسین نادریان

 

 

 

کالای برق صنعتی ساختمان , خدمات برقی و الکتریکی در گرگان , کالای برق آرمان , فروش انواع محصولات برقی و روشنایی در گرگان , انواع لامپ , سنسور , پنل توکار و روکار , فیوز , محافظ , گیرنده دیجیتال , سیم و کابل , کلید پریز , آیفون تصویری , سیستم های امنیتی و حفاظتی , قیمت انواع محصولات روشنایی در گرگان ,