Address & Contact

Our Address

تهران ، مهرآباد جنوبی ، 45 متری زرند ، خیابان طالقانی ، جنب فروشگاه کوروش ، فروشگاه کاشی و چینی آلات بهداشتی تک

فروش و پخش عمده کاشی و سرامیک حاتم سرام 

? انبارکاشی حاتم سرام در مرکز شهر درخارج ازمحدوده طرح ترافیک ودسترسی آسان با پرسنل متعهد درخدمت همکاران و مشتریان محترم میباشد

? انبار چینی آلات بهداشتی هم در مرکز شهرتهران درخارج ازمحدوده طرح ترافیک درزمینه پخش برندهای مروارید، گلسار، عقیق، کیمیا و دیگربرندهای تولید همدان در خدمت شما عزیزان هستیم

? پخش کاشی و سرامیک از برندهای معتبر یزد ، میبد و پاسارگاد و سپاهان

? پخش چینی آلات بهداشتی

? نمایندگی رسمی مروارید ، گلسار ، عقیق ، برلیان

? پخش شیرآلات فیروزه ، تولید انواع کابینت روشویی ، pvc و سنگی

? زیبایی را با طیف وسیعی از محصولات ما تجربه کنید?

? انتخاب کاشی و سرامیک مناسب

? هنگام طراحی یک پروژه ساخت یا بازسازی خانه، به ویژه در حمام یا آشپزخانه، استفاده از کاشی و سرامیک بر روی دیوارها و کف طبقه ها اغلب بخش بزرگی از معادله است. همانطور که کار با تمام مصالح ساختمانی نکات و جوانب مثبت و منفی دربر دارد، استفاده از کاشی و سرامیک نیز از این قاعده مستثنا نیست و نکته حائز اهمیت این است که بدانیم از چه نوع کاشی و سرامیکی در مکان های مختلف می بایست استفاده نمود تا بهترین بازده و کارایی را داشته باشد.

? آماده سازی

در ساخت و یا بازسازی یک خانه، آماده سازی محیط نقش بسزایی در کیفیت نتایج به دست آمده دارد. این قاعده در خصوص استفاده از کاشی و سرامیک نیز صحیح می باشد. پایه و اساس کاشی کاری سطحی است که کاشی یا سرامیک روی آن نصب می شود و اگر سطح کار مناسب نبوده و دارای ایراد باشد، قبل از شروع به کار به جهت حفظ یکپارچگی کاشی ها در کنار یکدیگر، سطح مورد نظر حتما می بایست آماده و مهیا شود.

? مزایای سطوح کاشی/سرامیک شده

مزایای سطوح کاشی/سرامیک شده بسیار زیاد است. قیمت کاشی و سرامیک در یک بازه وسیع از بسیار ارزان تا بسیار گران قرار دارد، اما با ایجاد یک تناسب می توان تا حدودی از هزینه های بی مورد و اضافی جلوگیری نمود. همچنین انعطاف پذیری قابل توجه در طراحی و خلاقیت بسیاری در طرح ها و مدل های کاشی و سرامیک وجود دارد. هر فرد با داشتن کمی دانش و مهارت کاشی کاری قادر خواهد بود تا کاشی و سرامیک خود را با ابزار مناسب نصب نماید. تعویض کاشی های آسیب دیده می تواند بصورت کاشی با کاشی و بدون نیاز به تخریب تمام سطح انجام شود. در نهایت، سطح کاشی یا سرامیک شده به طور قابل توجهی سبک تر از سطح جامداتی همچون کوارتز، کورین یا گرانیت است، بنابراین چالش های ساختاری کمتری در آن وجود دارد.

 

 

مدیریت : آقای ابوالفضل حاتمیان
09126974204
09362449515
09011288352

 

 

مرکز پخش کاشی و سرامیک در تهران , بهترین برند کاشی و سرامیک یزد , قیمت کاشی و سرامیک , قیمت کاشی و سرامیک فله ای ,