Address & Contact

Our Address

بوشهر ، دلوار ، پاساژ شرقی آسیا

Telephone

فروش و پخش لوازم جانبی موبایل مقدانی

? پخش و فروش انواع لوازم جانبی بصورت تک و عمده مستقیم از دبی و چین

? اصلا چرا باید لوازم جانبی گوشی بخریم؟

? شما یک گوشی زیبا دارید. احتمالا قیمت بالایی هم دارد. ظریف و زیباست. اما اگر ضربه‌ای به آن وارد شود. یا در خیابان ناخودآگاه از دست‌تان بیفتد چه اتفاقی می‌افتد؟ حتی اگر نشکند آسیب می‌بیند. قطعات داخلی گوشی ضربه می‌بینند و حتی احتمال سوختن صفحه نمایش، آسیب دیدن دوربین و یا ترک خوردن بدنه وجود دارد.

? لوازم جانبی موبایل از بدنه، صفحه نمایش و قسمت‌های حساس گوشی مراقبت می‌کنند. امنیت گوشی را بالا می‌برند. امکانات و قابلیت‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌کنند و در ضمن ظاهر و استایل گوشی‌تان را تغییر می‌دهند. می‌توانید استایل گوشی‌تان را با رنگ و طرح دلخواه‌تان تغییر دهید و استایلی جدید و زیبا بسازید.

? بعضی وقت‌ها هم بدشانسی سراغ‌تان می‌آید و باتری گوشی خراب می‌شود. مجبور می‌شوید آن را تعویض کنید. یا شارژرتان خراب می‌شود و به یک شارژر اصل و باکیفیت نیاز دارید. یا برای مسافرت به پاوربانک نیاز دارید تا گوشی‌تان همیشه شارژ داشته باشد. به کابل و تبدیل‌های خاص نیاز دارید. برای پخش موزیک هم به هدفون و هندزفری و یا اسپیکر نیاز دارید. لوازم جانبی گوشی این قابلیت‌ها و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

? اما تنها گلس نیست. قاب گوشی هم باید کیفیت بالایی داشته باشد تا از بدنه گوشی به خوبی محافظت کند. شارژر بی‌کیفیت خیلی زود باتری گوشی را نابود می کند و مواردی از این دست که همه‌ی ما از آن خبر داریم.

? برای ساعت هوشمند هم دقیقا چنین داستانی برقرار است. با گلس از صفحه نمایش حساس ساعت هوشمند محافظت می‌کنیم. چون قطعات ساعت هوشمند کمیاب و حتی نایاب هستند باید نهایت دقت را داشته باشیم تا آسیب نبینند. از طرفی بند ساعت هوشمند بخش زیادی از زیبایی آن را به دوش می‌کشد. انتخاب بند باکیفیت و زیبا و جذاب بسیار مهم است. پس باید در انتخاب این لوازم جانبی و اکسسوری نهایت دقت و حساسیت را به کار ببندید. تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال شما هم به محافظت کامل نیاز دارند.

مدیریت:آريالای حامد مقدانی

 

 

 

لیست فروشندگان لوازم جانبی موبایل , لیست لوازم جانبی موبایل , لیست قیمت لوازم جانبی موبایل عمده , بیشترین فروش لوازم جانبی موبایل , معرفی لوازم جانبی موبایل , سایت گوشی جانبی , لوازم جانبی فانتزی موبایل , لیست لوازم جانبی کامپیوتر ,